Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Gefeliciteerd met het 10-jarig bestaan René.

Van harte met jullie jubileum. :)

Bedankt :thumbs: :D

XXL Nutrition bestaat 10 jaar en dat vieren we met 3 dagen lang 10% korting op ons gehele assortiment!

unnamed.jpg

Kortingscode: 10JAARKWALITEIT

Deze code kan je invullen in de winkelwagen nog voor het afrekenen en is alleen geldig op 23, 24 en 25 november 2015

Gefeliciteerd!!
Kut, salaris nog niet binnen ;(
De advanced post workout is ook nog niet binnen in de grote potten, al een datum bekend toevallig?

leuke sinterklaas pakketjes rene! :D me vriendin was er blij mee

Gefeliciteerd met het 10-jarig bestaan! Dat jullie nog maar lang mogen doorgaan :). Heb vandaag mijn bestelling binnengekregen, waaronder de goodiebag. Het voelde alsof ik een kerstpakket aan het uitpakken was :). Ik verklap niets over de inhoud (pm me maar als je echt nieuwsgierig bent;)), maar ik vond het leuk in elk geval :). Heb ik direct een vraag erover: is de goodiebag voor vrouwen qua inhoud hetzelfde?

edit: ik zie nu wel dat beide versies niet meer in voorraad zijn :(. Kennelijk was jullie actie iets te goed geslaagd... Mijn vraag blijft nog wel staan overigens.

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd met het 10-jarig bestaan! Dat jullie nog maar lang mogen doorgaan :). Heb vandaag mijn bestelling binnengekregen, waaronder de goodiebag. Het voelde alsof ik een kerstpakket aan het uitpakken was :). Ik verklap niets over de inhoud (pm me maar als je echt nieuwsgierig bent;)), maar ik vond het leuk in elk geval :). Heb ik direct een vraag erover: is de goodiebag voor vrouwen qua inhoud hetzelfde?

edit: ik zie nu wel dat beide versies niet meer in voorraad zijn :(. Kennelijk was jullie actie iets te goed geslaagd... Mijn vraag blijft nog wel staan overigens.

Pm

De goodybags komen donderdag weer op de site. De goodybag voor vrouwen is deels anders van inhoud ;)

Dju, paar dagen geleden nog maar besteld. :)
Proficiat met het 10-jarig bestaan!

Bestelnummer : 512230
Bestelnummer : 512221

Net 2 grote bestellingen gedaan, ik heb al medelijden met de postbode haha. Genoeg voor komend half jaar.

Edit, 2 pakketten bij elkaar 48 kilo.

Bestelnummer : 512230
Bestelnummer : 512221

Net 2 grote bestellingen gedaan, ik heb al medelijden met de postbode haha. Genoeg voor komend half jaar.

Edit, 2 pakketten bij elkaar 48 kilo.

Ik wist niet dat XXL ook halters verkocht :wl:. Je mag die postbode wel een fooi geven hoor;).

Komen de Quest choco chip cookie dough een dezer dagen op voorraad?

Welke delicious of low carb repen zijn aan te raden?

Ik heb bij sommige repen last van opgeblazen gevoel en slecht naar de wc kunnen. Bij Quest bars of OH Yeah bars heb ik dat niet maar zijn me te duur...

Back
Naar boven