Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Jullie bidons draaie nniet meer goed vast,
Had er 2 liggen en beide hadden het probleem,
Je draait de dop vast maar die draait dan niet vast maar vliegt er zo af...
Vandaag toch maar met training meegenomen te proberen, ik nam een slok dop vliegt eraf en ik kreeg een volle fles over me heen :(

Het klinkt mij niet bekend maar zal er morgen eens een aantal laten controleren.

je bent gewoon niet sterk genoeg om ze goed aan te draaien LOL

wat ook kan: de deksels van de bazenbidons sluiten idd niet op een "normale" versie bidon

Jullie bidons draaie nniet meer goed vast,
Had er 2 liggen en beide hadden het probleem,
Je draait de dop vast maar die draait dan niet vast maar vliegt er zo af...
Vandaag toch maar met training meegenomen te proberen, ik nam een slok dop vliegt eraf en ik kreeg een volle fles over me heen :(

Dit probleem kwam bij mij ook voor bij 1 van m'n 3 bidons. Ik denk dat het aan de deksel lag want op de andere bidons vloog diezelfde deksel er ook af, terwijl dat bij de andere deksels niet gebeurde.

Dit probleem kwam bij mij ook voor bij 1 van m'n 3 bidons. Ik denk dat het aan de deksel lag want op de andere bidons vloog diezelfde deksel er ook af, terwijl dat bij de andere deksels niet gebeurde.

Als we weer bidons gaan bestellen kopen we die bij andere leverancier, hier komen ook de vrouwen bidons vandaan en deze sluiten beter.

Na wat dozen Delicious Protein Bar Cookies & Cream op te hebben wilde ik weer eens voor de Chocolate & Caramel gaan, damn good maar kan niet op tegen de Cookies & Cream (L)

Na wat dozen Delicious Protein Bar Cookies & Cream op te hebben wilde ik weer eens voor de Chocolate & Caramel gaan, damn good maar kan niet op tegen de Cookies & Cream (L)

we werken aan een nieuwe smaak die wordt ook erg lekker. We wachten nu op de laatste samples (2 keer al gehad maar wilde het iets anders/beter). White Chocolate Crunch :meal:

Stuur die samples maar deze kant op ;)

Beste René,

Helaas is er bij mij voor het eerst iets mis gegaan bij een bestelling. Ik heb bij mijn bestelling in plaats van 4 zakken Night Protein heb ik 4 zakken Perfect Whey Protein gekregen. Bestelnummer is 524299. Ik heb een foto gemaakt als bewijs ;-). Wat kunnen we regelen?

Beste René,

Helaas is er bij mij voor het eerst iets mis gegaan bij een bestelling. Ik heb bij mijn bestelling in plaats van 4 zakken Night Protein heb ik 4 zakken Perfect Whey Protein gekregen. Bestelnummer is 524299. Ik heb een foto gemaakt als bewijs ;-). Wat kunnen we regelen?

o dat is minder. in de mail vind je een retouropdracht dan kan je ze terugsturen en dan sturen we je bij binnenkomst de goede spullen op ;)

Laatst bewerkt:
o dat is minder. in de mail vind je een retouropdracht dan kan je ze terugsturen en dan sturen we je bij binnenkomst de goede spullen op ;)

Ik werd een beetje ongeduldig, dus ik had even direct een mail naar jullie gestuurd ;). Ik ben verder ingegaan op het voorstel dat daar werd gedaan: de producten behouden tegen een gereduceerd tarief. Gaf minder gedoe... Bedankt in elk geval voor jullie service.

Vraagje. Ik gebruik eigenlijk standaard de All Day Protein en op de achterkant van de verpakking staat (als het goed is) dat de porties 40 gram zijn. Echter heb ik op de dag van vandaag pas 1 keer een pot gehad waar daadwerkelijk een 20gram maatschap in zat (2 scoops = 40). In elke andere pot zat een maatschep waar ongeveer 30 gram inging. Nu vroeg ik mij af waarom dit zo is, want 40gram is natuurlijk niet echt handig afmeten met een 30g maatschep. Worden er gewoon willekeurig maatscheppen in gegooid of...?

Vraagje. Ik gebruik eigenlijk standaard de All Day Protein en op de achterkant van de verpakking staat (als het goed is) dat de porties 40 gram zijn. Echter heb ik op de dag van vandaag pas 1 keer een pot gehad waar daadwerkelijk een 20gram maatschap in zat (2 scoops = 40). In elke andere pot zat een maatschep waar ongeveer 30 gram inging. Nu vroeg ik mij af waarom dit zo is, want 40gram is natuurlijk niet echt handig afmeten met een 30g maatschep. Worden er gewoon willekeurig maatscheppen in gegooid of...?
How about a weegschaal?

What about over correcte maatscheppen? Ze zullen nooit 100% accuraat zijn, maar 20 of 40 gram is wel een groot verschil

What about over correcte maatscheppen? Ze zullen nooit 100% accuraat zijn, maar 20 of 40 gram is wel een groot verschil

Dat verschil is alleen niet wan de orde.

How about a weegschaal?

Ik gebruik standaard mijn keukenweegschaal, maar dit was gewoon iets wat ik mij af vroeg omdat de kleine maatschep precies 20 gram is en dus ook 2 scoops zoals op het label van de pot staat. Dan is het toch logisch dat er standaard een kleine maatschep in zit i.p.v. steeds zo'n grotere?

Ik werd een beetje ongeduldig, dus ik had even direct een mail naar jullie gestuurd ;). Ik ben verder ingegaan op het voorstel dat daar werd gedaan: de producten behouden tegen een gereduceerd tarief. Gaf minder gedoe... Bedankt in elk geval voor jullie service.

ok prima!

Wordt zeker niet zomaar een maatschep ingegooid. Bij een nieuw product wordt nauwkeurig bepaald welke maatschep erin moet zodat het juist op de verpakking staat. Maar in de loop van de tijd kan densiteit van grondstoffen veranderen waardoor dit niet meer klopt. Daarbij moet je eigenlijk altijd scheppen uit los poeder en niet van poeder van iets ingeklinkt is in de pot, dan is een scoop ook altijd meer. Ik laat er volgende week even naar kijken en zo nodig aanpassen. Dat klopt het "voorlopig" weer.

20 of 30 is het verschi; Sylve, wel goed lezen he ;)

Net creatine monohydraat binnen gekomen. Probleem is dat de afsluitende folie al open is (zie foto) ik vind het dus erg lastig om het nu te vertrouwen. Wat kunnen we hieraan doen?
20151219_105901.jpg

Net creatine monohydraat binnen gekomen. Probleem is dat de afsluitende folie al open is (zie foto) ik vind het dus erg lastig om het nu te vertrouwen. Wat kunnen we hieraan doen? Bekijk bijlage 71772

Is de folie niet losgekomen met het losdraaien van het deksel? dit gebeurt wel eens namelijk. Als je het niet vertrouwt mail dan even naar info@xxlnutrition.nl dan moet deze worden omgeruild voor een nieuwe pot.

Back
Naar boven