AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Heb je al een indicatie over ze zullen kosten?

    Ik verwacht 9,95, ze zijn qua kwaliteit veel zwaarder dan alle andere grote shakers die er nu op de markt zijn. materiaal is veel dikker en de beker meer doordacht

    1. ronde drinktuit
    2. gladde fles zodat er geen vuil in ribbels kan blijven zitten
    3. handvat is niet hol en zit aan de buitenkant vast, hierdoor kan er geen vloeistof in het handvat komen
    4. Gemaakt van Tritan plastic (dik en sterk)
     
    Is er nog een werkende kortingscode voor het hele assortiment?
     
    vraagje, mass tech kost bij jullie rond 45 euro,
    bij body en fit is zelfde pot 32 euro.
    koop liever bij xxl maar is wel groot prijs verschil dit ?
     
    Bij xxl zit er wel in wat er op het etiket staat.
    Goedkoop is duurkoop (zeker in dit geval).
     
    vraagje, mass tech kost bij jullie rond 45 euro,
    bij body en fit is zelfde pot 32 euro.
    koop liever bij xxl maar is wel groot prijs verschil dit ?

    ja zeker groot verschil. Ik durf niet precies te zeggen hoe dit kan maar kan meerdere oorzaken hebben. Ze hebben nog veel staan en moeten er vanaf en dumpen het, mogelijk oude datums, ergens een restpartij opgekocht. Die 32 euro ligt onder onze normale inkoopprijs en wij hebben hele scherpe prijzen bij alle importeurs. Als je dat product wil hebben zo ik profiteren van die lage prijs en het bestellen.

    Wij hebben zelf ook regelmatig dit soort producten wat we ineens heel goedkoop in kunnen kopen en dat gaat het voor een lage prijs eruit.
     
    Hallo XXL,

    gister mijn bestelling binnen gekregen, gaat om bestelnummer 961941
    Ik had ook jullie pre workout Blast bij besteld, echt zat er alleen een sample in, waar ik vanochtend wel heerlijk op getraind heb moet ik zeggen .
    Kan deze nog na gezonden worden?
    Ik hoor graag.
     
    Hallo XXL,

    gister mijn bestelling binnen gekregen, gaat om bestelnummer 961941
    Ik had ook jullie pre workout Blast bij besteld, echt zat er alleen een sample in, waar ik vanochtend wel heerlijk op getraind heb moet ik zeggen .
    Kan deze nog na gezonden worden?
    Ik hoor graag.

    Vet = Schreeuwen :o
     
    Haha sorry, typte vanaf mijn telefoon en had het bestelnummer gekopieerd en geplakt, daarna werd alles vet gedrukt.
     
    Hallo XXL,

    gister mijn bestelling binnen gekregen, gaat om bestelnummer 961941
    Ik had ook jullie pre workout Blast bij besteld, echt zat er alleen een sample in, waar ik vanochtend wel heerlijk op getraind heb moet ik zeggen .
    Kan deze nog na gezonden worden?
    Ik hoor graag.

    O dat is minder.... Mail even alle bovenstaande info naar de klantenservice info@xxlnutrition.nl dan kijken ze dat na en regelen ze wat nodig is. Ik heb hier de gegevens daarvoor niet bij de hand.
     
    Hebben jullie misschien nog wat verschillende cruncy protein bars liggen? wil namelijk wel gebruik maken van de nieuwe actie alleen zijn er bijna geen crunchy bars van jullie eigen merk meer
     
    Even een vraagje ik had voor mijn vrouw potje fat killer besteld Maar nu zijn ze erachter gekomen dat hij bloeddruk te hoog is kan dat kwaad met deze vetverbranders ?
     
    Hebben jullie misschien nog wat verschillende cruncy protein bars liggen? wil namelijk wel gebruik maken van de nieuwe actie alleen zijn er bijna geen crunchy bars van jullie eigen merk meer

    Vandaag komen er weer wat smaken binnen en de rest over 2-3 weken.

    Even een vraagje ik had voor mijn vrouw potje fat killer besteld Maar nu zijn ze erachter gekomen dat hij bloeddruk te hoog is kan dat kwaad met deze vetverbranders ?

    Ik zou dat dan niet aanraden....
     
    Oke maar wordt dat vandaag nog geupdate op de site van de crunchy bars?
     
    Ik ben vanaf morgen tot maandag even weg voor een korte break naar Zwitserland, Italië , Stelviopas :D .. mensen van klantenservice zullen dan hier antwoorden :wave2:
     
    Back
    Naar boven