Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Hey XXL,

    Ik heb vorige week iets irritants voorgehad met postNL, ik verwachtte een redelijk groot pakket van XXL nutrition (bestelnummer 986454) maar de postbode heeft deze aan de verkeerde persoon geleverd. Een zekere Patrick heeft getekend voor ontvangst. Enig idee wat ik hier aan kan doen? er zaten toch aan aantal supplementjes in die ik redelijk dringend nodig heb :(

    Op de site van PostNL staat dat ik de afzender van het pakket moet contacteren, waarom weet ik niet want ik ben er zeker van dat de fout bij postNL ligt. Jullie hadden het gewoon zoals gewoonlijk op tijd verstuurd. Het pakket werd verstuurd naar een postbus (gebruik ik zo goed als altijd en ging nooit fout want ben overdag niet thuis). Ik neem aan dat de postbode de verkeerde naam heeft aangeduid in de postautomaat..

    alvast bedankt ;)
     
    Laatst bewerkt:
    Hey XXL,

    Ik heb vorige week iets irritants voorgehad met postNL, ik verwachtte een redelijk groot pakket van XXL nutrition (bestelnummer 986454, postNL barcode 3SBAAS6069423) maar de postbode heeft deze aan de verkeerde persoon geleverd. Een zekere Patrick heeft getekend voor ontvangst. Enig idee wat ik hier aan kan doen? er zaten toch aan aantal supplementjes in die ik redelijk dringend nodig heb :(

    Op de site van PostNL staat dat ik de afzender van het pakket moet contacteren, waarom weet ik niet want ik ben er zeker van dat de fout bij postNL ligt. Jullie hadden het gewoon zoals gewoonlijk op tijd verstuurd. Het pakket werd verstuurd naar een postbus (gebruik ik zo goed als altijd en ging nooit fout want ben overdag niet thuis). Ik neem aan dat de postbode de verkeerde naam heeft aangeduid in de postautomaat..

    alvast bedankt ;)

    Wij moeten dit samen met postNL uitzoeken. Zou je alles wat je er van weet even op de mail willen zetten naar info@xxlnutrition.nl dan pluist de klantenservice het uit.
     
    wat is de reden dat het laatste beetje van bsn true mass zeg maar de laatste 6 scheppen minder tot geen smaak bevat ?
    laatste 2 potten is dit sowieso
     
    wat is de reden dat het laatste beetje van bsn true mass zeg maar de laatste 6 scheppen minder tot geen smaak bevat ?
    laatste 2 potten is dit sowieso

    Niet goed gemengd lijkt me meest voor de hand liggend. Schudden voor gebruik volgende keer :p
     
    Wij moeten dit samen met postNL uitzoeken. Zou je alles wat je er van weet even op de mail willen zetten naar info@xxlnutrition.nl dan pluist de klantenservice het uit.

    Vandaag de post hier gecontacteerd en het pakketje is terecht. Stak bij de verkeerde persoon, toch bedankt!
     
    Gisteren bestelling geplaatst, 989622, aangegeven in comment dat ik het donderdag wil ontvangen bij pak je gemak locatie, is toch gewoon vandaag verzonden. Opmerkingen worden dus niet gelezen?
     
    Gisteren bestelling geplaatst, 989622, aangegeven in comment dat ik het donderdag wil ontvangen bij pak je gemak locatie, is toch gewoon vandaag verzonden. Opmerkingen worden dus niet gelezen?

    Opmerkingen worden zeker wel gelezen. Je order wordt automatisch aangemeld bij postNL als wij een label aanmaken. In dit geval kan het zijn dat je pakket morgen wordt verzonden maar al ingepakt hier staat met label erop (zo gaat het normaal als het om een huisadres gaat). Maar omdat het hier om een pak je gemak locatie gaat waar pakketten 2 weken blijven liggen zou het kunnen dat ze besluiten om het toch vandaag te versturen zodat het er zeker donderdag is.
     
    Ik had een vraag over de fine oats, in de beschrijving staat dat de bewerking raw is uitgevoerd. Maar ik heb altijd begrepen dat harde graan soorten niet biologisch opneembaar zijn voor mensen als ze niet verhit zijn geweest. Dus als het haver niet eerst gestoomt is enmeten vermalen is de voedingswaarde dus nihil. Begrijp ik iets niet helemaal of klopt het niet wat ik zeg? Ben wel benieuwd want wil de oats wel graag toevoegen aan me dieet.
     
    Ik had een vraag over de fine oats, in de beschrijving staat dat de bewerking raw is uitgevoerd. Maar ik heb altijd begrepen dat harde graan soorten niet biologisch opneembaar zijn voor mensen als ze niet verhit zijn geweest. Dus als het haver niet eerst gestoomt is enmeten vermalen is de voedingswaarde dus nihil. Begrijp ik iets niet helemaal of klopt het niet wat ik zeg? Ben wel benieuwd want wil de oats wel graag toevoegen aan me dieet.

    Er wordt wel gebruikt gemaakt van warmte maar onder een bepaalde temperatuur waardoor het product de RAW status houdt maar wel goed verwerkbaar is.
     
    Goedemorgen Rene,

    Ik had een vraagje ik heb nog een 10% code/ groupon liggen maar als ik deze wil invoeren doet deze het niet. Heb deze ooit ergens bij gekregen en nog niet gebruikt datum is tot 31-12-2017.

    Groetjes Wesley
     
    Goedemorgen Rene,

    Ik had een vraagje ik heb nog een 10% code/ groupon liggen maar als ik deze wil invoeren doet deze het niet. Heb deze ooit ergens bij gekregen en nog niet gebruikt datum is tot 31-12-2017.

    Groetjes Wesley

    Heb je geen vergissing met en wincode die je eerst moet invullen en daarna eventueel wint of korting ontvangt?
     
    Heb je geen vergissing met en wincode die je eerst moet invullen en daarna eventueel wint of korting ontvangt?

    ah dat zal het zijn die met kans op €250 euro inderdaad
     
    Iemand ervaring met de Defender- vetpercentage meter?
    Zit er een duidelijke uitleg bij ?
     
    Back
    Naar boven