- Lid geworden
- 6 jan 2009
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 16%
ik was even benieuwd of de destroyer shorts kleur groen, dezelfde kleur groen is als de amazone tanktop in het groen bij de vrouwen kleding.
ik was even benieuwd of de destroyer shorts kleur groen, dezelfde kleur groen is als de amazone tanktop in het groen bij de vrouwen kleding.
Ik had de weegschaal bij jullie besteld en er stond dat de batterijen mee werden geleverd maar ik kan ze nergens vinden, niet in de verpakking van de weegschaal en niet in de doos waarin hij kwam?
Geen idee want ik heb nu thuis geen batterijen liggen en er stond dat ze meegeleverd werdenIs die weegschaal accuraat?
Iemand die het al gebruikt heeft?
Dit had ik ook toen ik hem bestelde. Rene lost het prima voor je op uit persoonlijke ervaringIk had de weegschaal bij jullie besteld en er stond dat de batterijen mee werden geleverd maar ik kan ze nergens vinden, niet in de verpakking van de weegschaal en niet in de doos waarin hij kwam?
Ja, prima weegschaal. Gebruik hem al zo'n drie jaar.Is die weegschaal accuraat?
Wanneer komt de kerstsok met goodies te koop? ;D
Ik had de weegschaal bij jullie besteld en er stond dat de batterijen mee werden geleverd maar ik kan ze nergens vinden, niet in de verpakking van de weegschaal en niet in de doos waarin hij kwam?
Nope, heb overal gekeken, ook bijv in de binnekant van de flappen van de doos
Is purple wraath eruit??!!!!!! Zit al een tijd te wachten tot jullie hem weer op voorraad hebben maar zie m nu niet eens meer op de site staan?
En ik wilde net kill it bestellen en gebruik maken van de code booster15 maar hij geeft dan aan dat deze code ongeldig is![]()
Ik zag dat kill it niet in de categorie boosters stond, nu wel en de code zou nu moeten werken.
Purple wraath is eruit inderdaad. We zijn gestopt met importeren uit de USA vanwege problemen met wetgeving, NVWA etc.. vandaar dat deze uit het assortiment gaat.
Is die weegschaal accuraat?
Kritische noot ; de weegschaal moet echt op een volledig vlakke ondergrond staan, anders willen de grammen nog weleens verspringen.
Ook gaat hij vrij snel 'off' na een aantal seconden en dat kan soms best vervelend zijn als je net nog meer moet afwegen.