AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Er zijn toch al meerdere frietsausen die naar die van de mac smaken?

Waarschijnlijk wel, maar dat weet XXL beter dan ik. Alsnog vind ik het legal aspect interessant

Die sauzen zijn er wel maar niet met 20kcal per 100 gram zoals die van ons wordt, die van de Mac heeft circa 310kcal per 100 gram. Smaken kan je geen rechten op vastleggen wel op benamingen. Wij gaan het French Fries Saus noemen dat lijkt me een naam waarvan iedereen begrijpt waar het voor is ;)
 
Ik gaf het ook alleen maar aan wat betreft het “namaken” van de smaak. Niet dat we andere zo goed als calorie vrije varianten zijn.
 
Wanneer komt die xxl protein bar box weer binnen?
 
Wanneer komt die xxl protein bar box weer binnen?

Daar heb ik helaas geen informatie over, is ook niemand nu hier die dat weet. Zal het maandag vragen.

Edit > eind volgende week krijg ik door.
 
Laatst bewerkt:
Daar heb ik helaas geen informatie over, is ook niemand nu hier die dat weet. Zal het maandag vragen.

Edit > eind volgende week krijg ik door.

Top bedankt. Wacht ik nog even af
 
suiker vervangen door zoetstof en je bent al een heel eind op weg.
 
suiker vervangen door zoetstof en je bent al een heel eind op weg.
Ik bedoelde met smaak namaken eigenlijk dat zoete soja een lastige smaak is om na te maken.... even los van de kh gezien... want met zoetstof kan je alles mierzoet krijgen :D
 
Ik ga deze eens halen en testen op bij ons, vinden we die echt lekker en wat toevoegen dan ga ik samples aanvragen. Thx

Super, ben enorm benieuwd! Is heerlijk om bijv de kip doorheen te bakken!
 
Tijdje geleden bestelling ontvangen en nu pas geopend, zat een zakje chocolate coated soy puffs in, maar zonder jullie kenteken erop (was gewoon een zilverkleurig zakje met zwart getypte letters op), was dit de bedoeling? :p had het ook niet aangekruist bij samples oid. Was hoe dan ook wel lekker :)
 
Tijdje geleden bestelling ontvangen en nu pas geopend, zat een zakje chocolate coated soy puffs in, maar zonder jullie kenteken erop (was gewoon een zilverkleurig zakje met zwart getypte letters op), was dit de bedoeling? :p had het ook niet aangekruist bij samples oid. Was hoe dan ook wel lekker :)

Ja klopt die kwamen uit de Kerstsokken die we over hadden en heb ik gezegd die random bij bestellingen te doen ;)

Protein Choco Balls
 
Wanneer is de protein milkshake peanut butter cream weer op voorraad?
 
Back
Naar boven