XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Heeft er nog iemand problemen met Postnl? Mijn levering is inmiddels al 2x uitgesteld en nu moet ik het weekend afwachten.
 
Heeft er nog iemand problemen met Postnl? Mijn levering is inmiddels al 2x uitgesteld en nu moet ik het weekend afwachten.

Dat is vervelend ik vermoed iets met de lokale bezorger en geen probleem op een distributiecentrum.
 
Woensdag besteld, donderdag in huis, ging weer fantastisch dit keer.

Bonus, fruitspread was beter verpakt en allemaal heel.

Klasse!
Normaal heb ik het ook altijd gewoon de dag erna in huis.
 
Die Ketjap light saus moet echt in grootverpakking komen :bow:
 
aha! wist niet dat die er al was :) en de smaak bevalt dus? lijkt het enigsinds op het origineel?

Ja, niet van echt te onderscheiden:p

Zag dat ie al een paar keer uitverkocht was, hij valt in de smaak dus! :)
 
Vraagje:
XXL en Muscle Meat werken onderling ook samen qua verkoop van producten in elkaars webwinkels.
Is het niet mogelijk, gezien jullie samenwerking, dat jullie ook elkaars cadeaubonnen kunnen gaan verkopen?
 
Vraagje:
XXL en Muscle Meat werken onderling ook samen qua verkoop van producten in elkaars webwinkels.
Is het niet mogelijk, gezien jullie samenwerking, dat jullie ook elkaars cadeaubonnen kunnen gaan verkopen?

Ik moet dat eens onderzoeken, dat geeft wel weer wat administratieve uitdagingen. Onze nieuwe site heeft ernstige vertragingen opgelopen en de planning is nu dat deze in december live gaat. We gaan dan langzaam verkeer naar de nieuwe site sturen. Als we dit al gaan toevoegen zal dat op nieuwe site gaan, het nieuwe platform biedt daar meer mogelijkheden voor zodat het boekhoudkundig ook allemaal goed verwerkt wordt.
 
Komt de XXL Base app nog terug?
 
Mischien een vraag met een logisch antwoord maarre.. M'n koptelefoon van xxl piept vanaf de 50% batterij. Hoort dit?
 
Heb je die coated bidons al binnen? Anders kom ik morgen ff langs
 
Back
Naar boven