XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Gouden tijden.
Waardeloze tijden..

Jaarlijks sterven 20.000 mensen aan de gevolgen van roken, maar sigaretten zijn toegestaan. Nu vallen 20 zwakke ouderen om van een virus en heel Nederland gaat op slot. In de winter van 2017/2018 vielen 9000 doden door de' gewone' griep, en niemand die zich druk maakt.

:scratch:
 
Waarom zou je daar niet gewoon tarwezemelen voor gebruiken?

Tarwezemelen veranderen de structuur van iets niet. Psyllium vezels daar in tegen bindt hetgeen waarmee je het mengt.

Dit is handig voor in recepten, of om bijvoorbeeld kwark meer volume te geven.
 
Het complete openbaar vervoer platleggen, wat voor sommigen het enige vervoersmiddel is, vind ik niet logisch nee. Met alle genomen maatregelen zitten er alleen mensen in het openbaar vervoer met een reden.
 
Het complete openbaar vervoer platleggen, wat voor sommigen het enige vervoersmiddel is, vind ik niet logisch nee. Met alle genomen maatregelen zitten er alleen mensen in het openbaar vervoer met een reden.

Ik vind het wel logisch daar zitten veel mensen op elkaar die ook allemaal dezelfde dingen vasthouden en elkaars adem inademen ;), maar goed ieder zijn of haar mening.
 
Logica en angst gaan niet samen...
 
In het verleden wel eens Night Protein besteld met de smaak aarbei. Beviel mij overigens meer dan prima!

Nu wil ik een nieuwe pot aanschaffen, maar ik zie dat er nieuwe smaken zijn. Iemand aanraders?

Zelf denk ik aan:

Coockies & cream
Aarbeid - banaan
Yoghurt Framboos
Chocolade - hazelnoot
 
Deze vind ik superlekker > Yoghurt Framboos > maar eiwitwaarde is iets lager, kan je zien op het 2e tabblad.
 
Deze vind ik superlekker > Yoghurt Framboos > maar eiwitwaarde is iets lager, kan je zien op het 2e tabblad.

Dan gaan we die even bestellen! Eiwit waarde maakt niet uit.

Ik maak altijd protein fluff, dus er komt nog melk of kwark doorheen.
 
Dan gaan we die even bestellen! Eiwit waarde maakt niet uit.

Ik maak altijd protein fluff, dus er komt nog melk of kwark doorheen.

NP wordt wel vrij dik als je daar kwark bijdoet moet je wel water toevoegen.
 
Hoe is de smaak vanille en banaan van nightprotein ?
 
Ja ok maar meestal vind ik banaan een beetje chemisch
Met water vond ik banaan inderdaad erg chemisch. Aardbei idem, meer dan de andere smaken.
Met melk allicht veel beter zijn!
 
Met water vond ik banaan inderdaad erg chemisch. Aardbei idem, meer dan de andere smaken.
Met melk allicht veel beter zijn!
Aardbei heb ik gehad , vond ik niet verkeerd , wil nu ff een andere smaak
 
Back
Naar boven