XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik vond net nog 2 protein drinks, houdbaar tot 16-11-2019 zijn die nog veilig te drinken of kan ik ze beter weggooien?

(Het zijn niet de N'Joy protein drinks, maar de vorige)
Open maken en in glas gieten, zure geur en/of klonten eiwit zegt genoeg.
 
Ik vond net nog 2 protein drinks, houdbaar tot 16-11-2019 zijn die nog veilig te drinken of kan ik ze beter weggooien?

(Het zijn niet de N'Joy protein drinks, maar de vorige)

Lastig te zeggen, even uitgieten in een glas en ruiken en kijken ernaar ;)
 
Komen de resistance bands binnekort nog op voorraad?
 
Hoi XXl, ik bestelde zonet
XXL Nutrition - Perfect Whey Protein, 4000 gram
- Chocolade 1x
1X
XXL Nutrition - DextroJuice Pro, 2000 gram
- Orange 1x
vanuit België/

Enig idee of daar enige vertraging is?
 
Hoi XXl, ik bestelde zonet
XXL Nutrition - Perfect Whey Protein, 4000 gram
- Chocolade 1x
1X
XXL Nutrition - DextroJuice Pro, 2000 gram
- Orange 1x
vanuit België/

Enig idee of daar enige vertraging is?
Mijn bestelling is met een dag vertraging geleverd door post nl
 
Hoi XXl, ik bestelde zonet
XXL Nutrition - Perfect Whey Protein, 4000 gram
- Chocolade 1x
1X
XXL Nutrition - DextroJuice Pro, 2000 gram
- Orange 1x
vanuit België/
Enig idee of daar enige vertraging is?
Mijn bestelling is met een dag vertraging geleverd door post nl

Ja zijn vertragingen bij PostNL, hoorde dat een groot deel van het personeel zich ziek heeft gemeld. Hou rekening met een dag langere levertijd dan normaal.
 
Ja zijn vertragingen bij PostNL, hoorde dat een groot deel van het personeel zich ziek heeft gemeld. Hou rekening met een dag langere levertijd dan normaal.
Ik heb vandaag mijn pakket ontvangen, met 1 dag vertraging denk ik. IK mag dus zeker niet klagen. Een weekje had ik zelf aanvaardbaar gevonden in deze tijden. Great job XXL!!
 
Hiiii, ik heb thuis nog 2x cooking spray staan die in januari 2020 al over de datum is gegaan. 1x kokos variant en 1x gewoon. Tot hoelang na data is dit nog veilig te gebruiken? Is toch gewoon olie neem ik aan...
 
Hiiii, ik heb thuis nog 2x cooking spray staan die in januari 2020 al over de datum is gegaan. 1x kokos variant en 1x gewoon. Tot hoelang na data is dit nog veilig te gebruiken? Is toch gewoon olie neem ik aan...

Ik zie dat ook niet snel echt bederven. Zou dat ook nog wel aandurven.
 

Goeie bril 😎

haha thx! Kan wel zien dat ik niet gewend ben om voor de camera's te staan :D. JayJay via via leren kennen en vond alles rondom XXL een mooi verhaal, zo is dit ontstaan. Er komen nog 2 delen achteraan die zijn direct gefilmd. Een rondje langs alle auto's en dan nog even rijden.
 
Zag het net voorbij komen op youtube, meteen gekeken! Erg leuk, vooral het verhaal hoe je begonnen bent. Baby poeder en een gecrashde auto, legend :D.
 
haha thx! Kan wel zien dat ik niet gewend ben om voor de camera's te staan :D. JayJay via via leren kennen en vond alles rondom XXL een mooi verhaal, zo is dit ontstaan. Er komen nog 2 delen achteraan die zijn direct gefilmd. Een rondje langs alle auto's en dan nog even rijden.
Leuke video.

Dus je vrouw rijd beter auto dan jou :p
 
Mooi om zo eens bij jullie binnen te kijken! Toffe aflevering ook:)
 
Back
Naar boven