XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Moment van inname is in elk geval telkens 's ochtends. Meestal op nuchtere maag. Vandaag was dit wel na een licht ontbijt (kommetje havermout, whey poeder,..), maar of het de vorige weken ook na een ontbijt of nuchter was, durf ik niet meer te zeggen.

Ik ga het volgende week nog eens op nuchtere maag proberen en kijken of het terug in slaat ;) thanks.

Keep me posted :wl:
 
Sauzen vraag ik na, siropen werken we aan een 2.0 versie die zijn echt stuk beter. Duurt nog wel even

Weet je al iets? Dan kan ik m'n bestelling er plaatsen met een grote fles Hot Samurai i.p.v. een kleine.
 
De site spaced hem met bestellen, ligt het aan mij ? Verder doen alle sites het wel goed
 
Als IT helpdesk medewerker krijg ik echt de AIDS van deze probleemomschrijving man...
Ik heb ook altijd medelijden met jullie :P als ik collega's soms hoor bellen.

Als ik een product in mijn winkelmandje wil doen kom ik in een blanco scherm zie hieronder:
1593424003112.png



Vervolgens ga ik weer opnieuw naar de site en staat er wel een 1 in mijn winkelmandje maar ik kan verder nergens op klikken. En ook niet het winkelmandje openen.
 
Weet je al iets? Dan kan ik m'n bestelling er plaatsen met een grote fles Hot Samurai i.p.v. een kleine.

Kan helaas nog wel tot eind volgende week duren.

Ik heb ook altijd medelijden met jullie :P als ik collega's soms hoor bellen.

Als ik een product in mijn winkelmandje wil doen kom ik in een blanco scherm zie hieronder:
Bekijk bijlage 495719


Vervolgens ga ik weer opnieuw naar de site en staat er wel een 1 in mijn winkelmandje maar ik kan verder nergens op klikken. En ook niet het winkelmandje openen.

Dat is heel vreemd. Zit je op de beta.xxlnutrition.com site of gewoon xxlnutrition.com. PC, GSM , Tablet? welke browser?
 
Hi, wilde zojuist bestelling plaatsen ivm 15% korting, echter zijn de protein clusters (witte choco) niet op voorraad, komen dees binnekort?
 
Dat is heel vreemd. Zit je op de beta.xxlnutrition.com site of gewoon xxlnutrition.com. PC, GSM , Tablet? welke browser?
[/QUOTE]


Had het op mijn PC gedaan, zowel in Chrome en explorer, alle cookies nog gewist etc. Raar, nu via mijn telefoon besteld, dat ging wel prima.
 
Is er nog een whey delicious smaak aan te raden voor in de kwark?
 
Hi, wilde zojuist bestelling plaatsen ivm 15% korting, echter zijn de protein clusters (witte choco) niet op voorraad, komen dees binnekort?

Duurt nog even helaas.

Dat is heel vreemd. Zit je op de beta.xxlnutrition.com site of gewoon xxlnutrition.com. PC, GSM , Tablet? welke browser?
Had het op mijn PC gedaan, zowel in Chrome en explorer, alle cookies nog gewist etc. Raar, nu via mijn telefoon besteld, dat ging wel prima.
[/QUOTE]

Ja heb er verder ook niets over gehoord. Had nog even navraag gedaan bij de klantenservice.
 
Laatst bewerkt:
Keep me posted :wl:

Vanochtend direct na het opstaan 10 gram in de shaker, 5 min erna een whey iso shake en trainen maar. Ik voelde wel iets meer dan vorige keren maar geen tintelingen of zware oppepper. Niks wat een goed kop koffie eigenlijk ook niet kan. Volgende x toch eens een paar grammetjes meer erin (vond m best nice in het begin namelijk) ofwel een andere pre-WO proberen :)
 
Vandaag de XXL 0% pannenkoeken stroop binnengekregen. Prima voor door de kwark in de cut! Ben benieuwd naar de nieuwe versies. Ook de Hot Samurai bevalt goed, dat wordt een grote tube bestellen de volgende keer! Vanavond de Sleep Aid testen, ben benieuwd.

Wel een teleurstelling toen ik 1x light jam in de doos vond. Dacht dat ik de bundel van de 3 jams + 1 extra bosvruchten jam had besteld. Blijkbaar niet, wat een flapdrol ben ik ook som... :o
 
Met een iso shake 5 min erna ben je niet nuchter...

Niet helemaal nee, maar gaat dat het (grote) verschil maken? In het begin sloeg die pre-WO al na 15 minuten in. Kan me moeilijk voorstellen dat een shake achteraf dat plots teniet doet?
 
Vanochtend direct na het opstaan 10 gram in de shaker, 5 min erna een whey iso shake en trainen maar. Ik voelde wel iets meer dan vorige keren maar geen tintelingen of zware oppepper. Niks wat een goed kop koffie eigenlijk ook niet kan. Volgende x toch eens een paar grammetjes meer erin (vond m best nice in het begin namelijk) ofwel een andere pre-WO proberen :)

Soms goed om af en toe te wisselen van pre workout. Lijkt erop dat er dan minder snel gewenning optreed.

Vandaag de XXL 0% pannenkoeken stroop binnengekregen. Prima voor door de kwark in de cut! Ben benieuwd naar de nieuwe versies. Ook de Hot Samurai bevalt goed, dat wordt een grote tube bestellen de volgende keer! Vanavond de Sleep Aid testen, ben benieuwd.

Wel een teleurstelling toen ik 1x light jam in de doos vond. Dacht dat ik de bundel van de 3 jams + 1 extra bosvruchten jam had besteld. Blijkbaar niet, wat een flapdrol ben ik ook som... :o

:D
 
Wat is het verschil tussen de choco delicious en chocolademelk ?
 
Back
Naar boven