De eerste keer was het de volgende dag hier in België, deze keer zal het denk ik voor vandaag (2dagen later) zijn.Binnen 2 dagen in Belgie is inderdaad TOP!!
Zijn goed bezig die gasten..![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De eerste keer was het de volgende dag hier in België, deze keer zal het denk ik voor vandaag (2dagen later) zijn.Binnen 2 dagen in Belgie is inderdaad TOP!!
Zijn goed bezig die gasten..![]()
Zo snel in België ? Is dat dan met voorafbetaling per bank ?
haha... ja we leveren veel door naar Polen... ik heb daar een grote kennissen kring in de bodybuilding en die lopen allemaal op XXL enzo...
relaxed... dus polen gebruiken ook nog wat anders naast hun dagelijkse portie AAS...
Er zitten een paar Polen bij mij op de sportschool... die gasten spuiten zich suf joh...![]()
Wanneer kom je nou s met die wonderpil? Dat je m neemt, gaat slapen en de volgende dag opstaat met een goddelijk lichaam??
Renéééé!!!! gisteren met Ideal betaald en bevestigd en gestort!! Maar ik heb nog niets thuis..Mn spiertjes beginnen een beetje ongeduldig te worden,ze willen een pomp uit oefenen!!![]()
Rene,
wat als je niet thuis (Belgica) bent wanneer ze aan de deur staan om te leveren?
dan laten ze een briefje achter kan je bellen meen ik voor een bezorgafspraak
Dat is toch ook zonde? Jij hebt toch al een goddelijk lichaam? Had je m beter aan mij kunnen geven. Dan was het nog nuttig geweest.
Hoe denk je dat 'ie daar aan komt? Niet door de pindakaas hoor![]()