MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Komen de c1000 bruistabletten nog op voorraad voor de korting eindigt? Dit houdt me tegen nu te bestellen. Wou vandaag dikke bestelling plaatsen en voornamelijk wat vitamine tabletten (o.a. de c1000)

Oja

GEFELICITEERD!! Op naar (minstens) de volgende 18 jaar! :)
 
Zelfde vraag of de creatine mono. Komt die komende dagen nog op voorraad voordat de actie afloopt? :o
 
Enig idee wanneer jullie knee sleeves te koop zullen zijn? Ze staan al enige tijd als wordt verwacht.
 
Ja heb de optie ophalen gekozen bij bet afhaalpunt omdat ik niet thuis ben.
Ik rij savonds wel naar het afhaalpunt.
Vertrouw op de stipte afhandeling zoals altijd.

Thanks🤙
Verwacht ik ook :p... kleine kans dat het vertraagd bij PostNL door de grote hoeveel pakketten die we vandaag aanleveren
Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal! Even opgezocht, ik ben alweer ruim 13 jaar een zeer tevreden klant bij jullie.
kijk dat is lang! echt goed om te horen
Komen de c1000 bruistabletten nog op voorraad voor de korting eindigt? Dit houdt me tegen nu te bestellen. Wou vandaag dikke bestelling plaatsen en voornamelijk wat vitamine tabletten (o.a. de c1000)

Oja

GEFELICITEERD!! Op naar (minstens) de volgende 18 jaar! :)
thx! en ik verwacht niet deze week niet terug. Zit een hele lange levertijd op die tabletten en zou wel heel toevallig zijn als die net deze week komen.
Zelfde vraag of de creatine mono. Komt die komende dagen nog op voorraad voordat de actie afloopt? :o
Heb ik nagevraagd. ben bang van niet alleen de 250g momenteel. Creatine is heel lastig te krijgen. Er komt binnenkort 30.000kg binnen dan hebben we voorlopig stock.
Enig idee wanneer jullie knee sleeves te koop zullen zijn? Ze staan al enige tijd als wordt verwacht.
Moet ik ook navragen bij onze non-food inkoper. kom ik op terug. EDIT > komen 30 mei binnen.
 
Laatst bewerkt:
Er is wss al veel over geschreven maar ik verschoot mij een bult toen ik de prijs zag van de whey isolaat 😯 Wanneer stijgt mijn loon in dezelfde mate mee met de huidige prijsstijgingen?
 
Even een sneak peak van de site geplukt:


1653484604305.png



Hier ben ik wel heel benieuwd naar! :D
 
Er is wss al veel over geschreven maar ik verschoot mij een bult toen ik de prijs zag van de whey isolaat 😯 Wanneer stijgt mijn loon in dezelfde mate mee met de huidige prijsstijgingen?
Whey maar whey isolaat en whey hydrolisaat in het bijzonder zijn absurd in prijs gestegen. Er is meer vraag dan aanbod. Ben ook bang dat de prijzen niet snel gaan zakken.
Samen met onze producent kopen we ongeveer 40% van de whey isolaat productie van VOLAC op. Dat is de zuiverste isolaat die er te krijgen is. Maar dat percentage wil al zeggen dat de totale productie niet gigantisch is.
Even een sneak peak van de site geplukt:


Bekijk bijlage 556881


Hier ben ik wel heel benieuwd naar! :D
Zijn we lang mee bezig geweest! niet makkelijk om een beetje smaak aan te krijgen maar is goed gelukt.
 
Zo te zien is jullie verjaardagskorting goed bevallen? Gisteren VOOR 10 uur besteld, verwachte leveringsdatum 28e :o
 
Misschien wel ja? Ik zou het ze gunnen... niet aan hemelvaart gedacht. Sorry hoor
Haha, kan gebeuren kerel. Bedrijven zoals Wehkamp en Coolblue leverden vandaag ook niet. Dus of alle DC's zijn gesloten en/of Postnl ook :)
 
Misschien wel ja? Ik zou het ze gunnen... niet aan hemelvaart gedacht. Sorry hoor
Haha heb zelf gister een shirt gekocht van xxl en dacht wtf waarom is ie niet binnen maar kwam er ook achter dat het hemelvaart is :roflol:
 
Back
Naar boven