XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Japio

Semi-amateur
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
9 jul 2009
Begrijp ik uit jullie Facebook bericht dat jullie XXL supps ook bij de Appie gaan verkopen?

Steks

Gargantuan Beast
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
Is de samenstelling van de mayo veranderd? Hij heeft een nieuw etiket gekregen en is een stuk dunner.

Edit: de ingrediëntenlijst lijst is niet meer exact zoals op de site vermeld staat, waarom deze aanpassing? Het is imo geen verbetering.

Laatst bewerkt:

HertogSandBox

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
22 sep 2017
Lengte
1m78
Massa
64kg
Vetpercentage
12%
Is de samenstelling van de mayo veranderd? Hij heeft een nieuw etiket gekregen en is een stuk dunner.

Edit: de ingrediëntenlijst lijst is niet meer exact zoals op de site vermeld staat, waarom deze aanpassing? Het is imo geen verbetering.
100% eens, ik baal zelfs een beetje dat ik 15 flessen heb gekocht :o

OP
XXL Nutrition

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
+15 jaar member
Lid geworden
14 jun 2004
Is iets aan veranderd en de samples waren zeer goed. Ze gingen nu de producten vergelijken met de samples en de oude formule. Ben een week weg geweest en moet navragen weer wat er mee gebeurd is.

Etiket is inderdaad nieuwe, maar aan de saus zou niets anders moeten zijn, ik ga het navragen.

HertogSandBox

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
22 sep 2017
Lengte
1m78
Massa
64kg
Vetpercentage
12%
Is iets aan veranderd en de samples waren zeer goed. Ze gingen nu de producten vergelijken met de samples en de oude formule. Ben een week weg geweest en moet navragen weer wat er mee gebeurd is.

Etiket is inderdaad nieuwe, maar aan de saus zou niets anders moeten zijn, ik ga het navragen.
Het is zeker wel anders, de kleuren alleen al zeggen genoeg (links = oud , rechts= nieuw)
16641333510808587614570007619021.jpg

OP
XXL Nutrition

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
+15 jaar member
Lid geworden
14 jun 2004
ja dat klopt! er is een stofje uit die zorgt voor de witte kleur. Dat zou het enige verschil mogen zijn. Smaak en dikte zouden daardoor niet anders worden. Navraag loopt, zijn ermee bezig.

Vonk

Prof. dr.
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
3 okt 2008
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
@XXL Nutrition Gisteren een bestelling geplaatst en krijg vandaag een mailtje met 15% korting op alle producten van XXL. Nu heb ik een mandje met alleen maar XXL producten besteld.
Kunnen jullie kijken wat jullie hiermee kunnen doen?

/nederlandsekrentekakkerij :heart:

# 200967251

Leonfr

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
28 apr 2009
Lengte
1m83
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
@XXL Nutrition Gisteren een bestelling geplaatst en krijg vandaag een mailtje met 15% korting op alle producten van XXL. Nu heb ik een mandje met alleen maar XXL producten besteld.

# 200967251

Je gaat maar lekker 5 minuten minder douchen schooier

Bullshark

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
5 mrt 2022
Lengte
1m76
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
XXL Flash Code XXL15, geldt alleen vandaag.

OP
XXL Nutrition

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
+15 jaar member
Lid geworden
14 jun 2004

# 200967251
neem even contact op met de klantservice, die regelen dan iets met je > info@xxlnutrition.nl

Japio

Semi-amateur
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
9 jul 2009
Klopt het dat twee vlak na elkaar geplaatste bestellingen (op hetzelfde adres) in één pakket verzonden worden? Heb er in de Post NL app namelijk maar één staan. :)

OP
XXL Nutrition

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
+15 jaar member
Lid geworden
14 jun 2004
Klopt het dat twee vlak na elkaar geplaatste bestellingen (op hetzelfde adres) in één pakket verzonden worden? Heb er in de Post NL app namelijk maar één staan. :)
Nee dat werkt zo niet meer, vroeger wel. Huidige site kan dit niet.

OP
XXL Nutrition

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
+15 jaar member
Lid geworden
14 jun 2004

Er is een productiefout geweest. Graag even contact opnemen met de klantenservice. Je krijgt dan een coupon als vergoeding, fles hoeft niet terug. We hebben een nieuwe batch ook nog, die gaan we nu testen. Als die wel goed is komt het product weer beschikbaar op de site.

Bij batch154385 is een productie fout gemaakt. Er is een storing geweest van de watermeter, waardoor er waarschijnlijk meer water bij de productie is gebruikt dan normaal , dit hebben zij niet gemeld. Dus de smaak loopt dan achteruit…

Morgen komen ze om de watermeter kalibreren. Ga vandaag een nieuw sample mayo maken , voordat we verder gaan. Bij goedkeuring zullen wij de 558 grote flessen opnieuw produceren.
Check hierboven.

Naar boven