Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Ik neem aan dat er vrijdag nog wel goeie deals komen.
Korting wordt niet hoger, dus je hoeft niet te wachten.
Zou op zich raar zijn als je later meer korting zou geven, geef je klanten die eerder hebben besteld niet echt een lekker gevoel.
Is het nog niet genoeg gierige Hollander?Ik neem aan dat er vrijdag nog wel goeie deals komen.
K heb al 2 dagen op rij besteld. Laat het uit of ik moet een websiteban vragen.Ik neem aan dat er vrijdag nog wel goeie deals komen.
Prima, ik bedoelde meer of die korting dan nog geldig is. Ik ben nu niet thuis en op reis en wil eerst checken wat ik nodig heb, anders ga ik weer dingen bestellen waar ik nog een jaarvoorraad van heb liggen.Is het nog niet genoeg gierige Hollander?
Ik snap het wel, de kortingen die overal worden zijn nou niet echt black friday kortingen... Ook is het geen black friday maar meer black week 😅Is het nog niet genoeg gierige Hollander?
tegenwoordig kan allesSorry dat was ik, dacht dat het je vriendin zijn nummer was.
Snap dat je het zo ervaart. Dat is een afweging. Er komt enorm veel omzet uit, veel klanten bestellen door de SMS. Het is een maas in de wet, je hoeft je hier niet voor in te schrijven. Je kan je er wel voor uitschrijven. Daarvoor zou een link moeten zitten in de SMS.Ik kreeg in eens een SMS van jullie.
Erg vervelend dat soort spam als ik me er nooit voor hebt ingeschreven.
Nee helaas, dan gaan we er vanuit dat je geen goodies wilt.Als je free goodies vergeet aan te duiden kiezen jullie die dan?
Thanks en goed om te horen!Wederom weer top @XXL Nutrition ! Gistermiddag direct flinke voorraad besteld en begin van de middag alles alweer binnen. Half uur na bestelling al bericht dat alles mee was gegeven aan postnl.
Handdoeken uit de goodies zijn echt van top kwaliteit 👌🏼
Komen geen betere deals dan nu, zou ik zelf ook raar vinden naar klanten die al besteld hebben.Ik neem aan dat er vrijdag nog wel goeie deals komen.
Zijn er nog wel maar staan niet meer bij het product zelf, dat komt wel weer maar moet door de nieuwe site iets aangepast worden. Staan nog hier >> https://xxlnutrition.com/nl/proefverpakkingenJammer dat jullie de samples van whey delicious en isolaat niet meer los verkopen.
De klantendienst heeft het netjes opgelost 🤪Snap dat je het zo ervaart. Dat is een afweging. Er komt enorm veel omzet uit, veel klanten bestellen door de SMS. Het is een maas in de wet, je hoeft je hier niet voor in te schrijven. Je kan je er wel voor uitschrijven. Daarvoor zou een link moeten zitten in de SMS.
Nee helaas, dan gaan we er vanuit dat je geen goodies wilt.
Thanks en goed om te horen!
Komen geen betere deals dan nu, zou ik zelf ook raar vinden naar klanten die al besteld hebben.
Zijn er nog wel maar staan niet meer bij het product zelf, dat komt wel weer maar moet door de nieuwe site iets aangepast worden. Staan nog hier >> https://xxlnutrition.com/nl/proefverpakkingen
Had niet anders verwachtDe klantendienst heeft het netjes opgelost 🤪
Nee zeker niet alles verzonden, aha zie je bericht hier beneden al, mooi geregeld dus.Is het zo druk dat het verwerken van een order meer dan 24 uur duurt of aangeboden wordt bij PostNL?
Jij bedankt!geen probleem hier binnen een half uur verzonden naar Post.nl
Bedank René!
We hebben alles perfect onder controle hoor ikHier ook 2x besteld op 2 dagen. 1ste pakket daags nadien binnen. 2de zou vandaag, ook daags na t bestellen, moeten binnen komen.
Top!Bij het bestellen ging er zelf iets mis waardoor de bestelling niet voltooid kon worden. Dag later alsnog de betaling overgemaakt. Misschien dat er daarom iets niet helemaal goed is aangekomen.
Maar aangezien jullie geen problemen ervaren met de zwarte vrijdag verkoop zou ik dat ook niet moeten hebben ga ik vanuit. Dus dan is er ergens anders iets misgegaan?
Edit
Geregeld. Orde hing vast in het systeem ✌️
Lol dat bewijs had ik je ook kunnen geven. Denk o.a. aan cream of rice, magnesium bisglycinaat en rode gist rijst. En zo nog talloze producten.Overigens:
Het bewijs dat jullie daadwerkelijk iets doen met de vraag / feedback van jullie klanten.
Zo'n 6 maanden?? Geleden vroeg ik of jullie mogelijk flavour powder (wat enorm populair is in duitsland) aan het assortiment toe konden voegen. En kijk eens??: BINNENKORT
Chapeau René
Het is goed om af en toe lui eraan te herinnerenLol dat bewijs had ik je ook kunnen geven. Denk o.a. aan cream of rice, magnesium bisglycinaat en rode gist rijst. En zo nog talloze producten.