- Waardering
- 4.310
- Topic Starter Topic Starter
- #43.141
thx!Ook de grote flessen zijn nu weer op voorraad. Van het weekend weer een mooie bestelling gedaan.

Ok mooi!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thx!Ook de grote flessen zijn nu weer op voorraad. Van het weekend weer een mooie bestelling gedaan.
Top! Dan ga ik maar weer bestellen. Die kleine sauzen is mn bankrekening niet echt blij mee haha.Ook de grote flessen zijn nu weer op voorraad. Van het weekend weer een mooie bestelling gedaan.
aha ok.. dat ga ik laten checken bedankt voor het melden!Top! Dan ga ik maar weer bestellen. Die kleine sauzen is mn bankrekening niet echt blij mee haha.
@XXL Nutrition weten jullie dat de inschrijving voor notificatie als iets weer voorradig is niet werkt? Ik had me op de sauzen ingeschreven en geen mail gehad. Ik meen me te herinneren dit een x-aantal maanden geleden ook te hebben gehad bij een ander product.
(Ja ik heb spam / ongewenst gechecked )
ik gok omdat een website als myprotein iedere dag wel iets van 30 tot 40% korting geeft om dan uiteindelijk bijna op dezelfde prijs uit te komen. (En dan nog steeds winst maken)Hoe kan het dat de Creatine bij XXL de helft van de prijs is van concurrenten zoals myprotein en bulk?
We kopen de creatine tegenwoordig direct van de producent en vullen het zelf af, kunnen het daarom laag in prijs aanbieden en willen onze klanten mee laten profiteren.Hoe kan het dat de Creatine bij XXL de helft van de prijs is van concurrenten zoals myprotein en bulk?
ja ook dat speelt mee...ik gok omdat een website als myprotein iedere dag wel iets van 30 tot 40% korting geeft om dan uiteindelijk bijna op dezelfde prijs uit te komen. (En dan nog steeds winst maken)
Logische verklaring waarom jullie het dan goedkoper kunnen aanbieden. Bedankt René!We kopen de creatine tegenwoordig direct van de producent en vullen het zelf af, kunnen het daarom laag in prijs aanbieden en willen onze klanten mee laten profiteren.
ja ook dat speelt mee...
Goed om te horen! Heb die zelf ook, lekker materiaal
Elke jas heeft een bijpassende broek als het goed is. Wordt alleen niet altijd samen verkocht maar losHebben jullie dat trainingspak nog, ik keek op de site maar kon alleen losse kledingstukken vinden?
Helaas moeilijk te zeggen omdat de productie een grote achterstand aan het wegwerken is....Rene,
Enig idee wanneer de raspberry glutamine weer beschikbaar is?
Thanks!
Ik heb die vandaag weer besteld, zag dat het er weer was👌🏼Rene,
Enig idee wanneer de raspberry glutamine weer beschikbaar is?
Thanks!
Dat is daadwerkelijk 150mg , ik zal dat er op de site even goed bij laten zettenVraagje,
Hoeveel 'elemental magnesium' krijg je binnen met jullie magnesiumbisglycinaat? Is dit daadwerkelijk die 150mg die op de verpakking staat of is het 150mg magnesiumbisglycinaat per tab?
ok top!Ik heb die vandaag weer besteld, zag dat het er weer was👌🏼
Top tnx, dat was me niet helemaal duidelijk omdat je bij sommige andere ziet dat ze het nadrukkelijk erbij zettenDat is daadwerkelijk 150mg , ik zal dat er op de site even goed bij laten zetten
ja had inderdaad beter gekund, gaan we aanpassen!Top tnx, dat was me niet helemaal duidelijk omdat je bij sommige andere ziet dat ze het nadrukkelijk erbij zetten