Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Klopt het dat jullie geen Glycine verkopen? Of heet het anders dat ik het over het hoofd zie?
ja ik zie het ook. Hebben we denk wel gehad maar alles wat niet helemaal goed loopt stoppen we mee. Moeten ruimte houden/maken voor nieuwe producten dus zijn we tegenwoordig wat kritischer

Screenshot_20250224_220403_Chrome.jpg

Meer mensen hier last van?
Kan op zowel de site als de app niet inloggen...

Wachtwoord vergeten wil ook niet...

Screenshot_20250224_220403_Chrome.jpg

Meer mensen hier last van?
Kan op zowel de site als de app niet inloggen...

Wachtwoord vergeten wil ook niet...

Ja niet nader gekende fout. verbeteringen vd app mogelijk ;)

Ik krijg dit net door van onze IT > Dit is bij te veel foute pogingen, het probleem is een beetje dat we ter beveiliging je account daarna 5 minuten uitschakelen, dus ook als je een wachtwoord reset doet, werkt je wachtwoord de eerste 5 minuten niet. Er staat al een ticket om de tekst iets duidelijker maken zodat mensen dit weten, verder geen bug. Eigenlijk kunnen ze het beste hun mail even achterlaten bij de klantenservice, die kunnen het ook direct unlocken in Magento.

Rene, 20% korting op de 'bestsellers'. Alles is toch een bestseller bij jullie anders fl**ker je t uit t assortiment ;)

• Haha
Waarderingen: Legally Ripped, RiPo, anytesters en 2 andere personen
Dank voor de mededeling! Hoewel ik nog genoeg whey op de plank had liggen heb ik toch wat extra besteld samen met omega 3 supplementen.

Een vraagje, nu de nieuwe producten in de schappen liggen (die overigens bijna allemaal zijn goedgekeurd :meal: ) meen ik me te herinneren dat je aangaf dat er ook high protein xxl ijs kwam?

Wanneer kunnen we deze verwachten?

• Tasty
Waarderingen: Seth_Fit
Een vraagje, nu de nieuwe producten in de schappen liggen (die overigens bijna allemaal zijn goedgekeurd :meal: ) meen ik me te herinneren dat je aangaf dat er ook high protein xxl ijs kwam?

Wanneer kunnen we deze verwachten?
Dat gaat nog even duren maar zijn we zeker nog wel mee bezig, heb zo geen tijdpad helaas...

• Like
Waarderingen: HertogSandBox
Is er een zak poeder ontploft in het magazijn ofzo 🤣?
Zat redelijk wat los poeder (denk choco) in mijn pakket maar niet in mijn zakken 🤣

• Haha
Waarderingen: Onit
René hadden jullie eerst niet van die glazen verhoudbakjes of alleen die plastic per drie verpakt? Ik dacht keer van glas ergens gezien te hebben maar zie ze niet op de website.

Iemand ervaring met die van plastic?

René hadden jullie eerst niet van die glazen verhoudbakjes of alleen die plastic per drie verpakt? Ik dacht keer van glas ergens gezien te hebben maar zie ze niet op de website.

Iemand ervaring met die van plastic?
Ik vind de plastic bakjes prima in gebruik, alleen ging bij 1 bakje een “clipje” of hoe je het ook noemt.. snel stuk.

• Like
Waarderingen: The Novice
Terug
Naar boven