XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Niet lekker, geld terug garantie René / @XXL Nutrition? :eyebrow:

8009E22E-A693-4052-A53B-EA23545CA312.png
Voor de nieuwsgierige mensen onder ons:

- De pistache smaakt echt totaal niet naar pistache. Daarin tegen smaakt de discodip oprecht naar slagroom ijs met dip. Ook knetteren die spikkels zegmaar. Echt een unieke reep, nog nooit ziets vergelijksbaar gehad. Leuk!

- De pistache smaakt echt totaal niet naar pistache. Daarin tegen smaakt de discodip oprecht naar slagroom ijs met dip. Ook knetteren die spikkels zegmaar. Echt een unieke reep, nog nooit ziets vergelijksbaar gehad. Leuk!
Ik heb gistermiddag de stroopwafel & tompouce gegeten, smaakte ook niet echt naar de naam, maar wel prima te nassen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #43.284

Er zit knettersuiker in de discodip :p

Probeer sinds gisteren mijn lokale jumbo zo ver te krijgen de prijs van de creatine te verlagen, vind het zo zonde om te gaan bestellen als het bijna naast mijn voordeur in de winkel ligt. Maar 31,95€ voor 500gr is gewoon meer dan de dubbele prijs ten opzichte van de 14 die jullie op de site vragen 😅 kunnen jullie hier nog iets mee? Lijkt me dat dit toch wel beetje overdreven is?

De kleinere potjes vragen ze 18 voor, die zijn doorgaans 9 ofzo.

Bijlagen

• IMG_4417.jpeg
    IMG_4417.jpeg
    235,5 KB · Weergaven: 30
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Krnl
  • Topic Starter Topic Starter
  • #43.286
Probeer sinds gisteren mijn lokale jumbo zo ver te krijgen de prijs van de creatine te verlagen, vind het zo zonde om te gaan bestellen als het bijna naast mijn voordeur in de winkel ligt. Maar 31,95€ voor 500gr is gewoon meer dan de dubbele prijs ten opzichte van de 14 die jullie op de site vragen 😅 kunnen jullie hier nog iets mee? Lijkt me dat dit toch wel beetje overdreven is?

Ja heel vreemd.... alleen mogen wij ons wettelijk gezien niet met verkoopprijs bemoeien. Dit is een franchise die zelf deze prijs bepaalt

Zo dan! Morguh!! Een vakantiekracht wilt zeker opslag ofzo? :haha:

Ja heel vreemd.... alleen mogen wij ons wettelijk gezien niet met verkoopprijs bemoeien. Dit is een franchise die zelf deze prijs bepaalt
Dan heb ik vanaf nu een side-quest als ik mijn boodschappen daar doe! Dat is wel onhandig, denk wel dat het een effect op jullie goede naam kan hebben als ze zo met jullie spullen omgaan.

Zo dan! Morguh!! Een vakantiekracht wilt zeker opslag ofzo? :haha:
Denk eerlijk gezegd niet dat veel mensen dit zo gaan kopen, of juist beginners die niet beter weten. Dat is best lullig.

Dan heb ik vanaf nu een side-quest als ik mijn boodschappen daar doe! Dat is wel onhandig, denk wel dat het een effect op jullie goede naam kan hebben als ze zo met jullie spullen omgaan.

Denk eerlijk gezegd niet dat veel mensen dit zo gaan kopen, of juist beginners die niet beter weten. Dat is best lullig.
Helemaal mee eens! Op de XXL site is de prijs vrij redelijk. En als mensen (zoals bijna iedereen) niet verder kijkt dan hun neus lang is, en dit dan aantrefen in lokale Jumbo zullen ze al snel denken van oh wat is XXL duur we kijken wel ergens anders! Of de teering! Creatine is duur laat maar zitten dan

-

Reden: Onzeker over de prijzen
Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven