XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb nooit een schep ontvangen en nochtans 10kg protein80 besteld ongeveer 9 maand geleden ??? Zou het niet mogelijk zijn om eentje na te sturen?

Die schepjes zitten alleen in de whey instant.. De pro80 nog niet, daar komt nog wel verandering in en zal ook de pro80 worden geleverd in emmers en met scoop. Losse scoops heb ik echter niet.

ff een vraag over het bewaren van olimp omega 3 visolie capsules.

Het is nogal warm de afgelopen dagen, zeker op de plaats waar ik mijn supps bewaar, ik had er daarom voor gekozen om het potje in de koelkast (apart, droog, vakje).

verstandige keuze of niet?

@Brutez
Yep die gasten bij XXL zorgen goed voor hun klanten.;)

ff een vraag over het bewaren van olimp omega 3 visolie capsules.

Het is nogal warm de afgelopen dagen, zeker op de plaats waar ik mijn supplementen bewaar, ik had er daarom voor gekozen om het potje in de koelkast (apart, droog, vakje).

verstandige keuze of niet?

Dan kan maar hoeft niet... Die gelatine omhuizing wordt best snel zacht maar gaat niet zomaar smelten of lekker.

Deze omega 3 is nu even uitverkocht we komen binnen 2 weken met een 1000mg versie per capsule.

Dan kan maar hoeft niet... Die gelatine omhuizing wordt best snel zacht maar gaat niet zomaar smelten of lekker.

Deze omega 3 is nu even uitverkocht we komen binnen 2 weken met een 1000mg versie per capsule.

toch plakten ze allemaal aan elkaar, ff schudden waren ze weer los, dus niet echt een probleem.

Nieuwe caps ook van Olimp?

Ze bevallen mij ook altijd erg goed, trouwens de overige producten van olimp ook.

vrijdag in de middag proteine80 bestelt volgende dag al binnen echt gruwelijk dit!!!
een super + punt voor jullie XXL

Net weer even wat dingetjes besteld, maar ik zag dat er bij de bevestiging de vermelding stond dat het via de TPG gaat. Is dat nu standaard eerst kwam er altijd een couriertje?

Net weer even wat dingetjes besteld, maar ik zag dat er bij de bevestiging de vermelding stond dat het via de TPG gaat. Is dat nu standaard eerst kwam er altijd een couriertje?

De koeriers is exit! Kreeg er stress van, mijn cortisol steeg en groeide minder hard :mad:

Nu alles met TPG, bevalt prima. Nu ook zaterdagbezorging.

zaterdagbezorging netjes man :) geldt dat ook voor belgië?

ok doe dat maar eens hehe :p
nietdat het veel uitmaakt hoor voor mij maar de zaterdag is wel gemakkelijker aangezien ik in de week in 3 ploegen werk

super die zaterdag bezorging ,kreeg het ook zaterdag om 13:00 zo

Terug
Naar boven