AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Zijn deze een stuk degelijker/steviger dan de ouderwetse non-coated?

ja zeker! Ik heb deze vol met water een paar keer uit mijn hand op de straat laten vallen om te testen en de bidon bleef heel. De oude zou meteen geklapt zijn. Daarbij zit hier een drinktuitje aan en hoef je niet steeds de dop eraf te schroeven.


Waren die dr niet al eens?

Ja maar zonder drinktuit en ook niet zo sterk als deze. Daar zit een groot verschil in.
 
ja zeker! Ik heb deze vol met water een paar keer uit mijn hand op de straat laten vallen om te testen en de bidon bleef heel. De oude zou meteen geklapt zijn. Daarbij zit hier een drinktuitje aan en hoef je niet steeds de dop eraf te schroeven.




Ja maar zonder drinktuit en ook niet zo sterk als deze. Daar zit een groot verschil in.
Ik ben overtuigd.:)
 
Hi René,

Het is nu al voor de tweede keer in korte tijd dat ik rond 21:45 bestel en betaal, en vervolgens het pakketje niet de volgende dag krijg maar 2 dagen na mijn bestelling. Dit begint me nu toch wel te irriteren gezien dit in het verleden zeker niet zo was.

In before dan moet je eerder bestellen white knights.
 
Hi René,

Het is nu al voor de tweede keer in korte tijd dat ik rond 21:45 bestel en betaal, en vervolgens het pakketje niet de volgende dag krijg maar 2 dagen na mijn bestelling. Dit begint me nu toch wel te irriteren gezien dit in het verleden zeker niet zo was.

In before dan moet je eerder bestellen white knights.
Ik heb eens om 21u55 besteld en had het dag erna in huis.
Onlangs wel een paar dagen moeten wachten maar dat lag aan Postnl.
 
Hi René,

Het is nu al voor de tweede keer in korte tijd dat ik rond 21:45 bestel en betaal, en vervolgens het pakketje niet de volgende dag krijg maar 2 dagen na mijn bestelling. Dit begint me nu toch wel te irriteren gezien dit in het verleden zeker niet zo was.

In before dan moet je eerder bestellen white knights.

Ja dat zou niet mogen, heb je de 2 bestelnummers voor me waar dit zo was. Dan ga ik het uitzoeken. Had je wel direct een verzendbevestiging gekregen, of kreeg je die pas de dag erna?
 
Heeft iemand hier ervaring met Acetyl l-carnitine ?
 
en nog een vraag hoe de aardbei smaak is van whey delicious
 
Precies om 22:00 betaling / bestelling afgerond. Benieuwd of hij vandaag geleverd wordt en ik dus op tijd was of niet :p
 
Enig idee wanneer Xtreme GH weer op voorraad is ?
 
De nieuwe bidons zijn echt nice! Ben echt verliefd op die army green kleur! :thumb:
 
Precies om 22:00 betaling / bestelling afgerond. Benieuwd of hij vandaag geleverd wordt en ik dus op tijd was of niet :p

Het was gisteren extreem druk, verwacht zomaar dat je pakket niet meegegaan is. Maar ben niet zeker...
.
Enig idee wanneer Xtreme GH weer op voorraad is ?

Eind volgende week wordt hier geroepen :D

De nieuwe bidons zijn echt nice! Ben echt verliefd op die army green kleur! :thumb:

Ja die zijn top! stuk sterker als de vorige versie en nu met drinkdop.
 
Weer een nieuwe karton Venom blikjes binnen, echt verslavend deze :D
 
Het was gisteren extreem druk, verwacht zomaar dat je pakket niet meegegaan is. Maar ben niet zeker...
.


Eind volgende week wordt hier geroepen :D



Ja die zijn top! stuk sterker als de vorige versie en nu met drinkdop.

Helaas niet geleverd inderdaad :(
 
Helaas niet geleverd inderdaad :(

Dacht ik al.. Was veel drukkers als verwacht en mensen hebben gewerkt tot 23:00 en toen moest PostNL weg om alles mee te nemen. Alles wat toen nog niet ingepakt was is de vandaag verzonden.
 
Back
Naar boven