MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Heb er weer wat ingepompt.
Toch zou ik het ideaal vinden als de perfect oats ooit in een pot/emmer zal komen.

Gooi het nu over van 1kg zak naar een oude pot whey
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Dacht ik al.. Was veel drukkers als verwacht en mensen hebben gewerkt tot 23:00 en toen moest PostNL weg om alles mee te nemen. Alles wat toen nog niet ingepakt was is de vandaag verzonden.

Geen probleem! Hopelijk komt hij morgen binnen :)
 
Heb er weer wat ingepompt.
Toch zou ik het ideaal vinden als de perfect oats ooit in een pot/emmer zal komen.

Gooi het nu over van 1kg zak naar een oude pot whey
Ik heb zelf geen ervaring met die poeder, maar smaakt het erg anders dan gewone havermoutvlokken uit de supermarkt? En wordt het net zo dik met water en is het goed op te warmen?
 
Ik heb zelf geen ervaring met die poeder, maar smaakt het erg anders dan gewone havermoutvlokken uit de supermarkt? En wordt het net zo dik met water en is het goed op te warmen?
Het is veel dunner, waardoor ik niet meer een blender hoef te gebruiken en zo in mijn shake kan gooien.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Heb er weer wat ingepompt.
Toch zou ik het ideaal vinden als de perfect oats ooit in een pot/emmer zal komen.

Gooi het nu over van 1kg zak naar een oude pot whey

Dat snap ik maar daar denk niet iedereen hetzelfde over. Voorlopig komt hier geen verandering in, zijn net weer nieuwe zakken besteld. Het hoort voor ons bij het type product. Pot met een label maakt het product ook weer duurder.
 
Het is veel dunner, waardoor ik niet meer een blender hoef te gebruiken en zo in mijn shake kan gooien.
Aha. Ik vind dikker juist fijner (meestal warme havermout met fruit en whey), zodat het beter vult en vaster is. Ik heb ooit wel zo'n shake met oats op, maar dan drink je 't in een paar seconden op en zit ik er niet echt vol van. Ieder z'n ding. Misschien iets voor als ik echt niet meer aan mijn kcal kom in de toekomst.
 
Aha. Ik vind dikker juist fijner (meestal warme havermout met fruit en whey), zodat het beter vult en vaster is. Ik heb ooit wel zo'n shake met oats op, maar dan drink je 't in een paar seconden op en zit ik er niet echt vol van. Ieder z'n ding. Misschien iets voor als ik echt niet meer aan mijn kcal kom in de toekomst.
Gooi er 5 gram psyllium husk poeder door en t wordt beton :D
 
Wat is jouw ervaring met dit product? Op de site staan geen gegevens omtrent samenstelling, werking, reviews etc.

Nitrox is helemaal nieuw. staat nog bij verwacht. de gegevens worden allemaal nog aangevuld.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Heb je een link naar die blikjes? Dat zijn energy drinks neem ik aan? For some reason kan ik ze niet vinden op de site als ik zoek op 'venom' ???
 
Heb je een link naar die blikjes? Dat zijn energy drinks neem ik aan? For some reason kan ik ze niet vinden op de site als ik zoek op 'venom' ???
Ik geloof dat venom alleen voor bedrijven is en niet voor de gewone consument.
 
Ik heb zelf geen ervaring met die poeder, maar smaakt het erg anders dan gewone havermoutvlokken uit de supermarkt? En wordt het net zo dik met water en is het goed op te warmen?
Ik neem zelf de oatspoeder alleen om een shake van te maken met whey, en omdat ik even geen blender heb. Als ik een blender heb wordt het voortaan weer gewoon normale havermout.

Normale warme havermout zou ik echt uit de supermarkt blijven halen. 500gr havermout voor 60 cent, of 1000gr oatspoeder voor 3,79: reken maar uit.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Gisteren voor het eerst delicious protein spread geprobeerd, en ik ben echt aangenaam verrast! :)
Ik had niet gedacht dat het nagenoeg net zo lekker zou zijn als 'the real deal'. Ik roer nu wat lepels door de kwark, echt lekker spul!
 
Hoe is de aardbei smaak van night protein ?
 
Hey xxl, een paar maanden geleden zag ik dat jullie een nieuwe preworkout hadden, maar nu weet ik niet meer om de welke het ging; Nu zie ik dat jullie er meerdere hebben. Ik weet wel ik er jaren geleden eens eentje heb geprobeerd en die werkte niet echt bij me. Dus ik zou wel eens de nieuwe willen proberen maar de welke is dat dan?

Alvast bedankt;
 
Gisteren voor het eerst delicious protein spread geprobeerd, en ik ben echt aangenaam verrast! :)
Ik had niet gedacht dat het nagenoeg net zo lekker zou zijn als 'the real deal'. Ik roer nu wat lepels door de kwark, echt lekker spul!

Goed om te horen! iets droger als Nutella maar een goed alternatief :meal:

Hoe is de aardbei smaak van night protein ?

Niet heel uitgesproken, aardbei is de meeste lastige smaak om te maken wordt snel chemisch. Night Protein heeft veel eiwit en weinig vet en koolhydraten en we gebruiken ook nog weinig zoetstof. Smaak is dus zacht, niet zoet, geen smaakexplosie.

Hey xxl, een paar maanden geleden zag ik dat jullie een nieuwe preworkout hadden, maar nu weet ik niet meer om de welke het ging; Nu zie ik dat jullie er meerdere hebben. Ik weet wel ik er jaren geleden eens eentje heb geprobeerd en die werkte niet echt bij me. Dus ik zou wel eens de nieuwe willen proberen maar de welke is dat dan?

Alvast bedankt;

Dat is deze > https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/xtreme-pre-workout
 
Wat is het verschil met de blast? Behalve de prijs :p
 
Back
Naar boven