Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Net weer nieuwe bestelling geplaatst, benieuwd naar de nieuwe eindbaasbidon met andere dop!
     
    Wat is het verschil met de blast? Behalve de prijs :p

    Hoger gedoseerd en bevat een stof die echt meerwaarde heeft qua concentratie. Ik vind het de sterkte pre workout van dit moment samen met de PRE Shot.

    Net weer nieuwe bestelling geplaatst, benieuwd naar de nieuwe eindbaasbidon met andere dop!

    Hoop dat de fles bevalt!
     
    Niet geschikt voor de vaatwasser lees ik, daarmee wordt schoonmaken wel een uitdaging. Hoe houd je dit hygiënisch?

    Weet niet zeker of deze in de vaatwasser kan, we hebben voor de veiligheid aangegeven van niet. Print gaat er dan sowieso vanaf op een gegeven moment. Is eigenlijk bedoelt als waterjug en niet voor shakers etc. Als je met open dop wegzet dan hoef je eigenlijk niet meer te doen dan uitspoelen met heet water.
     
    En een beetje dreft ofzo toch? :lol:
     
    ben ik de enigste die problemen heeft met het open en dicht maken van mijn Whey Proteine van XXL-nutrition. Elke keer trek ik die opening kapot, waardoor ik hem niet meer dicht krijg.

    Ik vind je best enig.;)
    Ik adviseer je een lege pot of emmer van andere whey (of dextro o.i.d.) te bewaren en het over te gieten. Zakken vind ik ook minder echt prettig, ondanks dat ik er nog nooit één kapot heb getrokken.
     
    Niet geschikt voor de vaatwasser lees ik, daarmee wordt schoonmaken wel een uitdaging. Hoe houd je dit hygiënisch?
    Ik zou zoiets sowieso niet in de vaatwasser doen. Ik heb eens die dumbbellvormige bidon van MM in de vaatwasser gedaan en was geen succes. Gewoon ouderwetse handwas is het best. Zelfs als je er alleen water in doet is regelmatig afwassen met afwasmiddel toch wel wenselijk.
     
    Ik vind je best enig.;)
    Ik adviseer je een lege pot of emmer van andere whey (of dextro o.i.d.) te bewaren en het over te gieten. Zakken vind ik ook minder echt prettig, ondanks dat ik er nog nooit één kapot heb getrokken.

    precies zoals je zegt dat doe ik ook maar elke keer gaat het zo makkelijk stuk
     
    -
     
    Laatst bewerkt:
    Ik vind je best enig.;)
    Ik adviseer je een lege pot of emmer van andere whey (of dextro o.i.d.) te bewaren en het over te gieten. Zakken vind ik ook minder echt prettig, ondanks dat ik er nog nooit één kapot heb getrokken.
    Hoeveel moeite heeft het je gekost om alleen maar inhoudelijk te reageren? :nanner:
     
    • Like
    Waarderingen: ACE
    Back
    Naar boven