XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Is de chocolade meer een pure smaak van de delicious pudding ?
     
    Dag lieve schatten, gewoon een interesse vraagje: Ik had vandaag bij onze gym -bij gebrek aan m'n eigen zooi- een pre-workout shot (Raspberry volgens mij) genomen en ben daar persoonlijk nogal slecht op gegaan. Hoe geconcentreerd is dit shot ten opzichte van andere pre-workouts? Ik ga er nu zelf een beetje van uit dat het door de cafeine kwam (mijn cafeine intake is doorgaans 0.0) maar misschien dat er nog andere stoffen in zitten die dat triggeren. Goed voor mezelf om in ieder geval even te weten lol.

    Ok dank u!
     
    Is de chocolade meer een pure smaak van de delicious pudding ?

    Ik meen van wel, is al weer even geleden dat ik deze heb gehad. 85% zeker :p

    Dag lieve schatten, gewoon een interesse vraagje: Ik had vandaag bij onze gym -bij gebrek aan m'n eigen zooi- een pre-workout shot (Raspberry volgens mij) genomen en ben daar persoonlijk nogal slecht op gegaan. Hoe geconcentreerd is dit shot ten opzichte van andere pre-workouts? Ik ga er nu zelf een beetje van uit dat het door de cafeine kwam (mijn cafeine intake is doorgaans 0.0) maar misschien dat er nog andere stoffen in zitten die dat triggeren. Goed voor mezelf om in ieder geval even te weten lol.

    Ok dank u!

    Dat is vervelend..... Mogelijk door de cafeïne in combinatie met eNXTRA dat versterkt de werking van cafeïne. Cafeïne is niet extreem hoog in de shot (200 mg).
     
    Thanks! Duidelijk, les geleerd in ieder geval :windup:
     
    Kan de protein pudding qua voedingswaarde als vervanger van kwark of yoghurt zijn of ?
     
    Thanks! Duidelijk, les geleerd in ieder geval :windup:

    ;)

    Kan de protein pudding qua voedingswaarde als vervanger van kwark of yoghurt zijn of ?

    Je hebt wel wat koolhydraten maar van HDP, volgens onderzoeken kost het verteren van die vezels meer energie dan ze opleveren. Denk zeker dat het een goed alternatief is.
     
    ;)



    Je hebt wel wat koolhydraten maar van HDP, volgens onderzoeken kost het verteren van die vezels meer energie dan ze opleveren. Denk zeker dat het een goed alternatief is.
    Ja de carbs maken me niet zoveel uit , zit al toch al laag in carbs .. maar bedoel meer het verschil tussen de eiwitten van kwark en pudding ??
     
    Ja de carbs maken me niet zoveel uit , zit al toch al laag in carbs .. maar bedoel meer het verschil tussen de eiwitten van kwark en pudding ??

    Kwestie van even uitrekenen, scheelt ook of je het met melk of water neemt ;-) .
     
    Ik bedoelde eigenlijk meer het verschil tussen de soort eiwitten van de pudding en kwark
     
    Ik bedoelde eigenlijk meer het verschil tussen de soort eiwitten van de pudding en kwark

    Denk dat beide een eiwit zijn met een langzame opnamen, de pudding ook door de structuur.
     
    Ben opzoek naar een nieuwe pre workout. Welke raden jullie aan?
     
    Ben opzoek naar een nieuwe pre workout. Welke raden jullie aan?
    Excuses voor de late reactie maar was een paar een weekendje weg :lifter: . Aanraden van een Pre-Workout vind ik altijd lastig. De werking varieert van persoon tot persoon. Meeste bang voor je euro's is wel BLAST, maar dat is grotendeels gebaseerd op caffeine. Zelf vind ik Xtreme Pre! het beste, die geeft een goede focus en concentratie > https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/xtreme-pre-workout , zoek je iets wat echt een dikke pomp geeft dan > https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/fully-loaded

    Heb momenteel Blast pre workout van XXL Bevalt me goed. Weet niet welke XXL Nutrition zelf aanraad vanuit hun assortiment
     
    Vind trouwens Detanator ook echt chill voor de prijs!
    Vorige week dacht ik alleen wat vitamine C bruistabletten nodig, alsnog weer voor 100 euro besteld, dammit :D
     
    Vind trouwens Detanator ook echt chill voor de prijs!
    Vorige week dacht ik alleen wat vitamine C bruistabletten nodig, alsnog weer voor 100 euro besteld, dammit :D

    Detonator heb ik zelf geen ervaring mee, neem niet dagelijks een booster. Bewaar dat voor de dagen dat ik denk: poeh... ik kan wel even een boost gebruiken ;)
     
    Detonator heb ik zelf geen ervaring mee, neem niet dagelijks een booster. Bewaar dat voor de dagen dat ik denk: poeh... ik kan wel even een boost gebruiken ;)


    Die detonator heeft 40 cal per serving als ik me niet vergis? Zijn er ook boosters die calorie vrij zijn?
     
    Back
    Naar boven