XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

  • lekker mixen met pindapoeder, wat een goed ID
     
    Zojuist probeerde ik bestelling deels te betalen met een webshop giftcard maar ik kreeg iedere keer de melding dat code etc onjuist was. Op de website van giftcard staat wel dat de kaart nog geldig is en 25 euro tegoed heeft. Ik weet niet of het aan giftcard ligt of bij jullie maar misschien goed om na te kijken. Ik heb mijn bestelling via iDeal betaald dus voor mijn bestelling maakt het niet meer uit.
     
    Zojuist probeerde ik bestelling deels te betalen met een webshop giftcard maar ik kreeg iedere keer de melding dat code etc onjuist was. Op de website van giftcard staat wel dat de kaart nog geldig is en 25 euro tegoed heeft. Ik weet niet of het aan giftcard ligt of bij jullie maar misschien goed om na te kijken. Ik heb mijn bestelling via iDeal betaald dus voor mijn bestelling maakt het niet meer uit.

    Dat is heel vreemd. Wat was je ordernummer dan laat ik het even nakijken.
     
    Vandaag weer mn vertrouwelijke chocolade night protein binnen 😇

    Als je deze gebruikt zoals beschreven op de site (400ml /40g), alleen dan met water ipv melk, wordt hij dan ook dikkig van structuur? Soort yoghurt / vla? En welke smaken raadt je aan?
     
    en voor je gaat slapen neem ik aan? kan je mooi de nacht mee door zonder katabool te geraken..

    dat is al jaren achterhaald... katabool na een paar uurtjes zonder voeding zeker :emo:
     
    en voor je gaat slapen neem ik aan? kan je mooi de nacht mee door zonder katabool te geraken..
    Eerlijk gezegd doe ik niet aan meal timing , soms eet ik maar 1 of 2 keer per dag veel , merk geen verschil
     
    Ben benieuwd naar yoghurt framboos smaak , proeft het eerder naar yoghurt of framboos ?
     
    Ben benieuwd naar yoghurt framboos smaak , proeft het eerder naar yoghurt of framboos ?
    Het smaakt gewoon naar yoghurt framboos. Een van mijn favoriete smaken.
     
    Het smaakt gewoon naar yoghurt framboos. Een van mijn favoriete smaken.
    Heb je de nightprotein ervan? Welke smaak zijn nog meer favoriet?
     
    Heb je de nightprotein ervan? Welke smaak zijn nog meer favoriet?
    Ja. Aardbei - Banaan, Aardbei, Banaan.
    Als je van dat soort smaken houdt is de milkshake in yoghurt cherry ook een aanrader.
     
    Ja. Aardbei - Banaan, Aardbei, Banaan.
    Als je van dat soort smaken houdt is de milkshake in yoghurt cherry ook een aanrader.
    Van de milkshake krijg ik verschrikkelijke maagpijn , ben ook wel benieuwd naar de aardbeibanaan en banaan
     
    Back
    Naar boven