MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het smaakt gewoon naar yoghurt framboos. Een van mijn favoriete smaken.
Dat is zowat de enige smaak die ik niet lustte :)
 
Een zomerse smaak erbij zou wel top zijn , ananas, mango ofzo , en nog een witte chocola 😇
 
Een zomerse smaak erbij zou wel top zijn , ananas, mango ofzo , en nog een witte chocola 😇

Die zouden dan bij de Delicious Night Protein moeten komen maar die serie is nog niet uitontwikkeld.
 
Worden de carbs lager dan de whey delicious ?

Ik heb daar nog geen antwoorden op. Voedingswaarden moeten wel goed zijn maar de smaak is hier het belangrijkste uiteraard met inachtneming van de voedingswaarden. Zoals gezegd nog in ontwikkeling. We hebben weer nieuwe samples gehad maar moeten we nog testen.
 
Een zomerse smaak erbij zou wel top zijn , ananas, mango ofzo , en nog een witte chocola 😇
Pina Colada drool:
Ik heb daar nog geen antwoorden op. Voedingswaarden moeten wel goed zijn maar de smaak is hier het belangrijkste uiteraard met inachtneming van de voedingswaarden. Zoals gezegd nog in ontwikkeling. We hebben weer nieuwe samples gehad maar moeten we nog testen.
*biedt zich aan om te testen * :engel:
Denk dat Ciron ook wel mee wil testen hoor. :D
 
Zei er iemand testen? :D
 
Tja...als het gratis is...
 
In België zijn er veel problemen met PostNl , zijn er nog mensen die dit ervaren? Schrikt mij af om te bestellen tijdens deze Corona hekte. Tot nu toe is alles dat ik besteld heb aangekomen van Xxl nutrition. Maar bij een paar andere webshops extreme lange levering tot zelf geen dat ik mail gekregen heb dat ze het bedrag terugestort hebben. Nog mensen die klachten hebben met PostNL ?
 
In België zijn er veel problemen met PostNl , zijn er nog mensen die dit ervaren? Schrikt mij af om te bestellen tijdens deze Corona hekte. Tot nu toe is alles dat ik besteld heb aangekomen van Xxl nutrition. Maar bij een paar andere webshops extreme lange levering tot zelf geen dat ik mail gekregen heb dat ze het bedrag terugestort hebben. Nog mensen die klachten hebben met PostNL ?

Ik denk dat dit niet komt door PostNL (hooguit 1 tot 2 dagen vertraging) maar meer door slecht functionerende webshops. Vaak zelf geen voorraad en maken gebruik van dropshipping.
 
In België zijn er veel problemen met PostNl , zijn er nog mensen die dit ervaren? Schrikt mij af om te bestellen tijdens deze Corona hekte. Tot nu toe is alles dat ik besteld heb aangekomen van Xxl nutrition. Maar bij een paar andere webshops extreme lange levering tot zelf geen dat ik mail gekregen heb dat ze het bedrag terugestort hebben. Nog mensen die klachten hebben met PostNL ?
Nog geen problemen gehad. Enkel alles 1 dag later maar zoiets is geen probleem toch...
 

Het is niet echt terug te herleiden. We hebben er verder geen klachten over en zien wel dagelijks orders via de webshop giftcard. Ik hou het voor nu even op een incident maar klantenservice houdt het in de gaten.
 
Ik denk dat dit niet komt door PostNL (hooguit 1 tot 2 dagen vertraging) maar meer door slecht functionerende webshops. Vaak zelf geen voorraad en maken gebruik van dropshipping.

Jullie zijn wel duidelijk beter met jullie voorraad/service dan de andere webshops, mss bewust betere keuze geweest van jullie.

Ik erger mij steendood bij een concurrent van jullie, ik bestel er zuiver nog voor dit https://www.d-drinks.be/be-nl/merken/captain-kombucha.

Maar de service bij jullie concurrent trekt de laatste tijd op geen ballen meer

Bekend met het lekkere drankje Kombucha ?
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven