MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Rene,

Ik had de kortingscode geactiveerd maar tijdens het afrekenen stond het volledige bedrag exclusief de korting (dus duurder). Tijdens het afrekenen heb ik het daarom geannuleerd maar nu kan ik de kortingscode niet opnieuw gebruiken. Is hier een oplossing voor?
 
Jullie site is aardig aan het crashen door de weggeef-actie :)

Opstart perikelen van de nieuwe site, daar is helaas niet aan te ontkomen. Iedereen staat paraat om problemen die optreden op te lossen.

Rene,

Ik had de kortingscode geactiveerd maar tijdens het afrekenen stond het volledige bedrag exclusief de korting (dus duurder). Tijdens het afrekenen heb ik het daarom geannuleerd maar nu kan ik de kortingscode niet opnieuw gebruiken. Is hier een oplossing voor?

Graag via de klantenservice> info@xxlnutrition.nl , geef je coupon door en omschrijf even precies wat er mis ging. Dan wordt het opgelost.
 
Ik probeer in te loggen met mijn zakelijke account maar zodra ik op inloggen klik vernieuwt de inlog popup zich gewoon en krijg ik hetzelfde scherm om de gegevens opnieuw in te vullen.
Screenshot_20200713-201314_Chrome.jpg
 
Ik probeer in te loggen met mijn zakelijke account maar zodra ik op inloggen klik vernieuwt de inlog popup zich gewoon en krijg ik hetzelfde scherm om de gegevens opnieuw in te vullen. Bekijk bijlage 497173
Hetzelfde probleem ervaar ik op de laptop. Op beide toestellen gebruik ik google chrome.
 
Nice zoon flex T haddik nog niet.
Helaas geen teriyaki saus en proteïne bites chocolade 😪😪.
 
Mooie site is het wel geworden.
 
Ik probeer in te loggen met mijn zakelijke account maar zodra ik op inloggen klik vernieuwt de inlog popup zich gewoon en krijg ik hetzelfde scherm om de gegevens opnieuw in te vullen. Bekijk bijlage 497173

Aha ok. heb je wel een nieuw wachtwoord aangevraagd? dat is nodig. Maar dan nog is het niet goed dat je geen melding krijgt over verkeerd wachtwoord.

Mooie site is het wel geworden.

thx! nog genoeg werk te doen. Komende dagen moeten we kijken naar de snelheid.
 
Enig idee wanneer de ab roller weer binnenkomt?
 
Aha ok. heb je wel een nieuw wachtwoord aangevraagd? dat is nodig. Maar dan nog is het niet goed dat je geen melding krijgt over verkeerd wachtwoord.
Ja het wachtwoord is vernieuwd.
 
Komt er op de nieuwe site nog een overzicht met de Jumbo filialen waar XXL producten verkocht worden?
 
Ja het wachtwoord is vernieuwd.

En je kan nog steeds niet inloggen? ga het zo bespreken op kantoor

Komt er op de nieuwe site nog een overzicht met de Jumbo filialen waar XXL producten verkocht worden?

Mogelijk wel maar zal zeker nog even duren (einde van het jaar).
 
Geldt de actie nog steeds van het T-Shirt?

Ik kan hem nergens vinden namelijk, Heb er ook geen mail van ontvangen.
 
Geldt de actie nog steeds van het T-Shirt?

Ik kan hem nergens vinden namelijk, Heb er ook geen mail van ontvangen.

Die is niet meer geldig hoor ik net, is ook heel snel gegaan.
 
Back
Naar boven