Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Hey XXL Nutrition , kan het zijn dat de XXL BASE app niet meer beschikbaar is? Heb een nieuwe telefoon en wou de app herinstalleren maar vind die precies niet meer op de play store.

    Alvast dank,

    Boogie

    Staat ook niet meer in de Itunes store. Tevens niet meer op de XXL site. Denk dat de app verwijderd is.
     
    Hey XXL Nutrition , kan het zijn dat de XXL BASE app niet meer beschikbaar is? Heb een nieuwe telefoon en wou de app herinstalleren maar vind die precies niet meer op de play store.

    Alvast dank,

    Boogie

    Het was een APP in samenwerking en die is er niet meer....
     
    Ik probeer al bijna 2 weken een bestelling te plaatsen maar het wilt maar niet lukken.
    Inloggen lukt niet (ook niet met nieuw wachtwoord), cadeaubon gaat niet en ik moet meermaals selecteren om iets te kunnen zien/zoeken/kiezen. Alles via mobiel.
    Ik heb zojuist een mail gestuurd naar de klantendienst, hopelijk krijgen ze het snel opgelost want ik hoor klachten uit meerdere hoeken wegens de gebruiksonvriendelijkheid van de nieuwe site en dat lijkt me niet de bedoeling :o
    Same here. Bestellen lukt uiteindelijk wel, maar het is wel een gedoe. Vaak 3 keer moeten inloggen, producten meerdere keren moeten selecteren en daarna weer alles verwijderen uit de winkelpand wat te veel is.
     
    Same here. Bestellen lukt uiteindelijk wel, maar het is wel een gedoe. Vaak 3 keer moeten inloggen, producten meerdere keren moeten selecteren en daarna weer alles verwijderen uit de winkelpand wat te veel is.
    Moet je bij kies optie of smaak ook meermaals klikken?
    Bij mij blijft ie vastlopen bij betalen.
     
    Bij mij blijft ie vastlopen bij betalen.
    Met name dit inderdaad. Zodra ik wil betalen, moet ik vaak opeens weer inloggen, terwijl ik al ingelogd ben. En dan zijn vervolgens mijn producten uit de winkelmand, maar als ik het product opnieuw selecteer, staat het wel dubbel in de mand.

    Ervaar meer problemen op mobiel overigens (iPhone) ten opzichte van computer. Aangezien je aangeeft ook vooral mobiel problemen te hebben.
     
    Met name dit inderdaad. Zodra ik wil betalen, moet ik vaak opeens weer inloggen, terwijl ik al ingelogd ben. En dan zijn vervolgens mijn producten uit de winkelmand, maar als ik het product opnieuw selecteer, staat het wel dubbel in de mand.

    Ervaar meer problemen op mobiel overigens (iPhone) ten opzichte van computer. Aangezien je aangeeft ook vooral mobiel problemen te hebben.
    Ik denk dat mijn desktop al een jaar niet meer is aan geweest :P
     
    Met name dit inderdaad. Zodra ik wil betalen, moet ik vaak opeens weer inloggen, terwijl ik al ingelogd ben. En dan zijn vervolgens mijn producten uit de winkelmand, maar als ik het product opnieuw selecteer, staat het wel dubbel in de mand.

    Ervaar meer problemen op mobiel overigens (iPhone) ten opzichte van computer. Aangezien je aangeeft ook vooral mobiel problemen te hebben.

    Bestel je vanuit Belgie of Nederland? zou je mij je emailadres van je account via een PB willen sturen dan kunnen we gericht kijken waar het mogelijk fout gaat.
     
    Laatst bewerkt:
    Het was een APP in samenwerking en die is er niet meer....
    Best wel kaka...nu ben je alles kwijt en kan je weer met een andere app beginnen kloten.....het was trouwens ook geen gratis app...jammer
     
    Hoi Rene,
    Enig idee wanneer zma weer op voorraad is?
     
    Laatst bewerkt:
    Hi rene,

    Gisteren besteld met ordernummer 200037512 maar niks bezorgd, ook geen tracking link ontvangen.

    Ook tijdens het bestellen ondervond ik de nodige problemen, pas na 3 keer lukte het en dan met een gast account ipv mijn eigen account.
     
    Hi rene,

    Gisteren besteld met ordernummer 200037512 maar niks bezorgd, ook geen tracking link ontvangen.

    Ook tijdens het bestellen ondervond ik de nodige problemen, pas na 3 keer lukte het en dan met een gast account ipv mijn eigen account.

    Je kon niet inloggen op je account? Probeerde je het op een GSM en liep je vast op de captcha?

    Gisteren wat het extreem druk, hadden ook door ook omstandigheden minder mensen, niet alles is gisteren verzonden. Vandaag moet dat worden ingelopen.
     
    Je kon niet inloggen op je account? Probeerde je het op een GSM en liep je vast op de captcha?

    Gisteren wat het extreem druk, hadden ook door ook omstandigheden minder mensen, niet alles is gisteren verzonden. Vandaag moet dat worden ingelopen.
    Bij mij lukt het ook niet meer, soms met wat geluk kan ik na 10x proberen inloggen en daarna opnieuw hetzelfde riedeltje.
    Cadeaubon verzilveren is ook nog niet gelukt.
     
    Bij mij lukt het ook niet meer, soms met wat geluk kan ik na 10x proberen inloggen en daarna opnieuw hetzelfde riedeltje.
    Cadeaubon verzilveren is ook nog niet gelukt.

    ja maar jij wilt dingen die niet kunnen volgens mij ;)
     
    Laatst bewerkt:
    Is de Detonator pre workout helemaal niet meer te krijgen ?
     
    Ik heb een bestelling geplaatst, maar het viel me op dat de site ontzettend traag is.
    Alles werkte zoals verwacht, maar het laden ging super traag.
     
    Ik heb een bestelling geplaatst, maar het viel me op dat de site ontzettend traag is.
    Alles werkte zoals verwacht, maar het laden ging super traag.

    Hoorde net dat het heel erg druk op de site was, zal even nalaten kijken hoe het zit met automatisch opschakelen van resources.
     
    Back
    Naar boven