MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Minder hard shaken.
Heeft niets met minder hard shaken te maken. Mag het ook rustig doen het loopt er langs de achterkant uit. Vind het wel spijtig want het zijn wel leuke shakers
 
Vreemd, persoonlijk nog met geen enkele shaker problemen gehad die ik kreeg.
 
Zijn er nog plannen om in meerdere jumbo winkels jullie producten te verkopen? Haarlem graag
 
Scheurt de shaker dan al snel op de deksel? we gaan er weer een stel testen straks en ook extra hard aandraaien.

bij mijhetzelfde probleem, als ik de beker niet strak genoeg dicht draaide lekte hetaan de achterkant eruit, eenmaal te vaak strak dicht gedaan draai ik zo de bovenkant door voornamelijk “de achterkant” zal een foto maken als het weer gebeurt
:treuren:
 
Hier klopt iets niet:
XXL.PNG

Als je het product in je winkelmandje steekt klopt de prijs wel.
 
Hier klopt iets niet:
Bekijk bijlage 503850
Als je het product in je winkelmandje steekt klopt de prijs wel.

Inderdaad voor de smaken met kortere THT. Dat moet nog verduidelijkt worden in de toekomst maar komt later. Zijn allemaal aanpassingen die nog gemaakt moeten worden.
 
Scheurt de shaker dan al snel op de deksel? we gaan er weer een stel testen straks en ook extra hard aandraaien.
Heeft niets met minder hard shaken te maken. Mag het ook rustig doen het loopt er langs de achterkant uit. Vind het wel spijtig want het zijn wel leuke shakers

Zojuist hetzelfde probleem met scheuren ondervonden. Ik had te vroeg gejuicht dat ik het nooit meegemaakt had. :roflol:
 
Zojuist hetzelfde probleem met scheuren ondervonden. Ik had te vroeg gejuicht dat ik het nooit meegemaakt had. :roflol:

Bijna aan de nieuwe batch toe ;) dan zou het niet meer voor mogen komen. Is ook maar een beperkt aantal met problemen nu. Anders zouden we alles kunnen dumpen in 1x.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Bijna aan de nieuwe batch toe ;) dan zou het niet meer voor mogen komen. Is ook maar een beperkt aantal met problemen nu. Anders zouden we alles kunnen dumpen in 1x.

Mooi. Moet binnenkort weer bestellen. Morgen aanwezig op de meet René?
 
Vroeger klopten de bestellingen altijd. Tegenwoordig ontbreekt vaak de goodie Over het afgelopen jaar (een bestelling of 10)is dit al een x of 3 gebeurt.
 
Vroeger klopten de bestellingen altijd. Tegenwoordig ontbreekt vaak de goodie Over het afgelopen jaar (een bestelling of 10)is dit al een x of 3 gebeurt.

Zoals hierboven aangegeven kan het zijn dat je met een kortingscode of coupon onder een goodiebedrag komt waardoor de goodie vervalt. We hebben deze week een nieuwe release gehad waarbij dat verholpen is.
 
Bijna aan de nieuwe batch toe ;) dan zou het niet meer voor mogen komen. Is ook maar een beperkt aantal met problemen nu. Anders zouden we alles kunnen dumpen in 1x.

Vorige week is m'n 2e bidon terug gescheurd in het deksel.
En ik krijg vaak "error 524" bij het willen afrekenen in de webshop. Vooral bij het willen bekijken van de winkelwagen.
 
Vorige week is m'n 2e bidon terug gescheurd in het deksel.
En ik krijg vaak "error 524" bij het willen afrekenen in de webshop. Vooral bij het willen bekijken van de winkelwagen.

Shaker bedoel je? zal morgen eens kijken of we al aan de nieuwe batch toe zijn.

Even over de Error 524, omdat goed uit te zoeken hebben we wat meer informatie nodig. het is namelijk device, browser en versie afhankelijk.
  1. Welke hardware en type/versie gebruik je
  2. Welke browser en versie?
  3. Een screen shot zou super zijn
Dan kunnen we dit probleem proberen te reproduceren en daarna verhelpen.
 
Shaker bedoel je? zal morgen eens kijken of we al aan de nieuwe batch toe zijn.

Even over de Error 524, omdat goed uit te zoeken hebben we wat meer informatie nodig. het is namelijk device, browser en versie afhankelijk.
  1. Welke hardware en type/versie gebruik je
  2. Welke browser en versie?
  3. Een screen shot zou super zijn
Dan kunnen we dit probleem proberen te reproduceren en daarna verhelpen.
Shaker idd.
Ondertussen is de bestelling gelukt.
Vermoedelijk "teveel" volk aan het shoppen momenteel.
 
Shaker idd.
Ondertussen is de bestelling gelukt.
Vermoedelijk "teveel" volk aan het shoppen momenteel.

zou kunnen, ik geef het toch even door. We gaan de site waarschijnlijk vanaf 2 servers hosten die dan de load verdeeld.
 
Bij mij scheuren de shakers ook vrij snel achteraan. Maar bestel elke keer gewoon een nieuwe bij als gratis goodie :)
 
Bij mij scheuren de shakers ook vrij snel achteraan. Maar bestel elke keer gewoon een nieuwe bij als gratis goodie :)

Zal posten wanneer de nieuwe batch vergeven wordt, dan moeten we goed in de gaten houden of de problemen zijn opgelost of niet. We hebben zelf heftig aan de shakers gedraaid en meerdere mensen gegeven maar zelf hebben we geen gebroken shakers gehad. Ook niet van de huidige batch.
 
Back
Naar boven