XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

yo XXL Nutrition

Is er ergens een matentabel te vinden voor jullie t-shirts?
 
Moet echt even naar gekeken worden want hangt ergens, zal best een reden voor zijn maar had iemand contact met je moet opnemen. Ik heb navraag gedaan in ieder geval nu.
Waarschijnlijk is er toch een probleem. Mijn bestelling (2000016538) is ook nog niet verstuurd.
 
yo XXL Nutrition

Is er ergens een matentabel te vinden voor jullie t-shirts?

Ja goed vraag, volgens mij hadden we die bij de vorige site en zie ik ze nu niet meer. Ik ga dat navragen

Waarschijnlijk is er toch een probleem. Mijn bestelling (2000016538) is ook nog niet verstuurd.

Vraag even stellen via de klantenservice. Ik heb niet alle tools omdat na te kijken.
 
beste xxl,

ik wou volgend product bestellen https://xxlnutrition.com/en/5-htp-100mg-100mg-60-caps , nu het probleem is, dat ik dit product enkel via de Engelse internationale website of the nederlands website van jullie kan vinden, op de Belgische kom ik 404 pagina niet gevonden.
Zelfs als ik het in winkelwagentje doe op de NL website, verdwijnt het uit men winkelmand als ik naar de BE website ga.
Het lijkt nu precies te lukken en als ik het dan via de NL website wil bestellen maar nu wou ik eerst vragen, is dit product soms verboden in België ?

mvg
 
Het mag niet naar België verzonden worden dus daarom staat het niet op de Belgische site. Via een omweg kan het inderdaad wel maar zo voldoen we aan de Belgische wetgeving.
 
Hi, ik kwam er zojuist bij toeval achter dat de rijstwafels een andere smaak erbij krijgen, echt nog niet op voorraad. Enig idee wanneer we die kunnne verwachten?

En nog een vraag: ik kijk vaak bij de nieuwe producten sectie, en het valt me op dat als er nieuwe smaken of varianten van eenzelfde producten komen (was ook bij de xxl jam) deze niet bij nieuwe producten komen?

Ik snap dat het product niet echt nieuw is, maar de variant ervan wel. Kan dit evt bij nieuwe producten komen..?
 
Ik weet niet wat het is met die nieuwe site maar wat blijft het toch een drama.

ik vul m’n winkelmand, ga naar afrekenen en daar moet ik opnieuw inloggen. Ik log in en is de winkelmand leeg?

ik vul de winkelmand opnieuw, ga naar afrekenen en moet weer inloggen. En Tada winkelmand leeg?

sinds die nieuwe site is er enkel gedonder.. ben er wel een beetje klaar mee..
 
Vandaag mijn bestelling #7000003748 ontvangen en opgehaald bij het PostNL-afhaalpunt. Mijn huisnummer stond er niet op, alleen mijn huisnummertoevoeging. In de e-mail stonden mijn adresgegevens wel allemaal correct. Weet niet zeker of dit een menselijke fout is, of dat er een bug ergens zit, dus ik meld het even. Voor de rest alles helemaal prima!
 
Wat is de meest verkochte smaak van EAS? En wat is je eigen favoriet? Mag ook beantwoord worden door andere leden uiteraard, gewoon benieuwd.

 
Wat is de meest verkochte smaak van EAS? En wat is je eigen favoriet? Mag ook beantwoord worden door andere leden uiteraard, gewoon benieuwd.

voor mij 100% de green apple, en depina colada krijgi k niet weg
 
Hi, ik kwam er zojuist bij toeval achter dat de rijstwafels een andere smaak erbij krijgen, echt nog niet op voorraad. Enig idee wanneer we die kunnne verwachten?

En nog een vraag: ik kijk vaak bij de nieuwe producten sectie, en het valt me op dat als er nieuwe smaken of varianten van eenzelfde producten komen (was ook bij de xxl jam) deze niet bij nieuwe producten komen?

Ik snap dat het product niet echt nieuw is, maar de variant ervan wel. Kan dit evt bij nieuwe producten komen..?

Ja dat zou inderdaad handig zijn, moeten kijken of dat kan. Ik geef het door. De nieuwe smaak rijstwafels verwacht ik aan het einde van deze maand.

Ik weet niet wat het is met die nieuwe site maar wat blijft het toch een drama.

ik vul m’n winkelmand, ga naar afrekenen en daar moet ik opnieuw inloggen. Ik log in en is de winkelmand leeg?

ik vul de winkelmand opnieuw, ga naar afrekenen en moet weer inloggen. En Tada winkelmand leeg?

sinds die nieuwe site is er enkel gedonder.. ben er wel een beetje klaar mee..

Ja dat snap ik geen idee waar het fout gaat. Dat wil ik wel graag laten uitzoeken. Dan heb ik wat informatie van je nodig

- NL of BE
- Desktop / GSM en welk type en versie
- Welke browser en versie

Met deze gegevens kunnen we proberen het te reproduceren en de bug te verhelpen.

Vandaag mijn bestelling #7000003748 ontvangen en opgehaald bij het PostNL-afhaalpunt. Mijn huisnummer stond er niet op, alleen mijn huisnummertoevoeging. In de e-mail stonden mijn adresgegevens wel allemaal correct. Weet niet zeker of dit een menselijke fout is, of dat er een bug ergens zit, dus ik meld het even. Voor de rest alles helemaal prima!

Vreemd dat het dan wel aankomt, ik heb het doorgestuurd en het wordt uitgezocht. Bedankt voor de melding.

Wat is de meest verkochte smaak van EAS? En wat is je eigen favoriet? Mag ook beantwoord worden door andere leden uiteraard, gewoon benieuwd.


Fruit Punch is de meest verkochte smaak.
 
iPhone 11 pro Safari Nl. Alles ge update.

muur erna lukte het wel opeens trouwens, dus alsnog besteld :)
 
Is het normaal dat de 50% bars naar gekookte melk smaken? Ik vind de njoy echt super lekker, maar die aardbei yoghurt dingen, is dat wel oké?
 
iPhone 11 pro Safari Nl. Alles ge update.

muur erna lukte het wel opeens trouwens, dus alsnog besteld :)
Aha top!

Is het normaal dat de 50% bars naar gekookte melk smaken? Ik vind de njoy echt super lekker, maar die aardbei yoghurt dingen, is dat wel oké?

Er is zit een melkachtige smaak aan de High Protein Bar Yoghurt Raspberry. Dat hoort ook. De Cookies&Cream en Chocolate hebben dat niet. Smaken verschillen daarom hebben we redelijk wat keus in smaken en soorten repen. De High Protein Bars zijn wel echt superieur in voedingswaarden.
 
Ik weet niet wat het is met die nieuwe site maar wat blijft het toch een drama.

ik vul m’n winkelmand, ga naar afrekenen en daar moet ik opnieuw inloggen. Ik log in en is de winkelmand leeg?

ik vul de winkelmand opnieuw, ga naar afrekenen en moet weer inloggen. En Tada winkelmand leeg?

sinds die nieuwe site is er enkel gedonder.. ben er wel een beetje klaar mee..

Ja dat snap ik geen idee waar het fout gaat. Dat wil ik wel graag laten uitzoeken. Dan heb ik wat informatie van je nodig

- NL of BE
- Desktop / GSM en welk type en versie
- Welke browser en versie

Met deze gegevens kunnen we proberen het te reproduceren en de bug te verhelpen.

+1, wat een drama is de nieuwe site toch zeg.
Voor de zoveelste keer als ik wil bestellen opnieuw moeten inloggen.
Wachtwoord weer niet geldig en weer nieuw wachtwoord aanvragen, wat pas na diverse keren lukt.
Daarnaast is de site ontzettend traag.
Op de oude site nooit problemen.

Gebruik al jaren Chrome.
 
+1, wat een drama is de nieuwe site toch zeg.
Voor de zoveelste keer als ik wil bestellen opnieuw moeten inloggen.
Wachtwoord weer niet geldig en weer nieuw wachtwoord aanvragen, wat pas na diverse keren lukt.
Daarnaast is de site ontzettend traag.
Op de oude site nooit problemen.

Gebruik al jaren Chrome.
Ja dat is zeker irritant. Chrome op de desktop of GSM? we gaan ernaar kijken.
 
Ik heb een code van n cadeaubon, deze had ik gister ingevoerd tijdens een bestelling, echter had ik de bestelling niet voltooid, nu wil ik alsnog de code van de cadeaubonngebruiken voor een andere bestelling, echter krijg ik het volgende te zien:
5968793C-6C0F-413C-92BB-C931EF8A4BEE.jpeg
 
Ik heb een code van n cadeaubon, deze had ik gister ingevoerd tijdens een bestelling, echter had ik de bestelling niet voltooid, nu wil ik alsnog de code van de cadeaubonngebruiken voor een andere bestelling, echter krijg ik het volgende te zien:
Bekijk bijlage 509915

Kan zo niet precies zeggen wat er aan de hand is, mail even je code naar de klantenservice dan zorgen ze voor een oplossing. info@xxlnutrition.nl
 
Back
Naar boven