AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (8 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik heb gisteren weer een bestelling gedaan en dat werkte matig. Ik kon geen items uit mijn winkelwagen verwijderen bijvoorbeeld. Dit heeft te maken met adblock extensies (ghostery en ublock origin) in Chrome die ik gebruik. Ik heb xxl nu gewhitelist in die plugins en dan werkt het wel maar ik vermoed dat andere mensen hier ook tegenaan lopen. Toen de nieuwe site gelanceerd werd had ik ook problemen.

    Dit is technisch aan jullie kant wel op te lossen (niet heel ingewikkeld) door er in javascript rekening mee te houden dat niet alle (tracking) plugins geladen zijn.
     
    Ik heb gisteren weer een bestelling gedaan en dat werkte matig. Ik kon geen items uit mijn winkelwagen verwijderen bijvoorbeeld. Dit heeft te maken met adblock extensies (ghostery en ublock origin) in Chrome die ik gebruik. Ik heb xxl nu gewhitelist in die plugins en dan werkt het wel maar ik vermoed dat andere mensen hier ook tegenaan lopen. Toen de nieuwe site gelanceerd werd had ik ook problemen.

    Dit is technisch aan jullie kant wel op te lossen (niet heel ingewikkeld) door er in javascript rekening mee te houden dat niet alle (tracking) plugins geladen zijn.

    Ik ga het doorgeven, thx voor de tip Edit > wordt binnen 2 weken opgepakt en opgelost.
     
    Laatst bewerkt:
    Hey XXL, wanneer denken jullie de fully loaded weer te hebben? :)
     
    Laatst bewerkt:
    Hey XXL, wanneer denken jullie de fully loaded weer te hebben? :)

    Vraag ik na en kom erop terug. edit > aankomende vrijdag als het mee zit anders dinsdag
     
    Laatst bewerkt:
    Hey XXL, wanneer hebben jullie weer een mooie kortingscode?
     
    Vraagje: Ik heb in mijn bestelling van afgelopen dinsdag (die gisteren binnen kwam) de xxl pudding meebesteld omdat hij in de aanbieding was.

    Echter, toen ik ze zojuist wou consumeren heb ik er spijt van. Er lag een "gelig/waterige drap" bovenop de pudding. De pudding rook enorm zurig. Ik durfe het niet aan en heb ze weggegooid.

    Net even nagekeken en ze waren in de aanbieding omdat ze 2 feb over datum gaan. (Ze zouden dus nog houdbaar moeten wezen).. ik heb ze wel eerder besteld en dit nog nooit meegemaakt.

    Had ik een slechte batch? Is dit een bekend probleem?

    Zie foto voor een voorbeeld:
     

    Bijlagen

    • 20210121_212151.jpg
      20210121_212151.jpg
      117,9 KB · Weergaven: 68
    Komt vitamine D snel weer op voorraad?
     
    Vraagje: Ik heb in mijn bestelling van afgelopen dinsdag (die gisteren binnen kwam) de xxl pudding meebesteld omdat hij in de aanbieding was.

    Echter, toen ik ze zojuist wou consumeren heb ik er spijt van. Er lag een "gelig/waterige drap" bovenop de pudding. De pudding rook enorm zurig. Ik durfe het niet aan en heb ze weggegooid.

    Net even nagekeken en ze waren in de aanbieding omdat ze 2 feb over datum gaan. (Ze zouden dus nog houdbaar moeten wezen).. ik heb ze wel eerder besteld en dit nog nooit meegemaakt.

    Had ik een slechte batch? Is dit een bekend probleem?

    Zie foto voor een voorbeeld:
    Hoe smaakte het? Of gooi je op voorhand kwark weg als er vocht bovenop drijft, dat kan best iets natuurlijks zijn.
     
    Hoe smaakte het? Of gooi je op voorhand kwark weg als er vocht bovenop drijft, dat kan best iets natuurlijks zijn.

    Nee ik gooi niet snel iets weg, maar wel als het (bijna) over data is en zuur ruikt! Een water laagje zie je wel vaker bij kwark etc, maar bij deze pudding variant nooit eerder gezien en geroken
     
    Vraagje: Ik heb in mijn bestelling van afgelopen dinsdag (die gisteren binnen kwam) de xxl pudding meebesteld omdat hij in de aanbieding was.

    Echter, toen ik ze zojuist wou consumeren heb ik er spijt van. Er lag een "gelig/waterige drap" bovenop de pudding. De pudding rook enorm zurig. Ik durfe het niet aan en heb ze weggegooid.

    Net even nagekeken en ze waren in de aanbieding omdat ze 2 feb over datum gaan. (Ze zouden dus nog houdbaar moeten wezen).. ik heb ze wel eerder besteld en dit nog nooit meegemaakt.

    Had ik een slechte batch? Is dit een bekend probleem?

    Zie foto voor een voorbeeld:

    Daar is helemaal niets mee aan de hand, heb net ook zelf 2 van die puddings op en drink dat laagje altijd op en smaakt ook nog lekker ;-) Dat is de wei uit de eiwitten. Omdat het een pudding is met weinig toevoegingen gaat dit drijven. Net zoals bij natuurlijke pindakaas. Ziet er wel raar uit dat is zeker zo, maar laagje zat er een maand na productie al op.

    Komt vitamine D snel weer op voorraad?

    Net nagevraagd kom ik op terug.
     
    Daar is helemaal niets mee aan de hand, heb net ook zelf 2 van die puddings op en drink dat laagje altijd op en smaakt ook nog lekker ;-) Dat is de wei uit de eiwitten. Omdat het een pudding is met weinig toevoegingen gaat dit drijven. Net zoals bij natuurlijke pindakaas. Ziet er wel raar uit dat is zeker zo, maar laagje zat er een maand na productie al op.



    Net nagevraagd kom ik op terug.

    Ik zie dit voor het eerst bij de pudding, maar goed om te weten 👍
     
    Nee ik gooi niet snel iets weg, maar wel als het (bijna) over data is en zuur ruikt! Een water laagje zie je wel vaker bij kwark etc, maar bij deze pudding variant nooit eerder gezien en geroken
    Dan is mijn conclusie dat je wel snel iets weggooit. Meestal is een houdbaarheidsdatum een tenminste tot-datum.
     
    Komt de Vitamine D weer is op voorraad, hij is al zo lang uitverkocht?
     
    Komt de Vitamine D weer is op voorraad, hij is al zo lang uitverkocht?
    Pas nog besteld en geleverd gekregen, zal je net Te laat geweest zijn
     
    Komt de Vitamine D weer is op voorraad, hij is al zo lang uitverkocht?

    De gelcapsules zijn al maanden niet verkrijgbaar.

    D3 1000IU is in november binnen gekomen maar alweer uitverkocht, is enorm snel gegaan. Komt binnen 2 weken weer. De 3000IU gelcaps zijn al langer uitverkocht maar komen ook snel weer. Momenteel een run op D3 dus aanleveringen zijn ernstig vertraagd.
     
    Beste René, wanneer ik kijk bij de repen Delicious Crunchy Protein Bar staat er :€ 23,95 voor € 20,95, maar als ik ze dan wil kopen staat weer de oude prijs van: € 23,95. Ik heb ze wel besteld, maar wil het ook even doorgeven. Ook even een comment erbij gezet dat ik vorige 2 keren geen samples er meer bij heb gekregen? Geen idee of het vaker voorkomende klacht is, maar voorheen is dat bij mij nooit voorgekomen.

    Met vriendelijke groet,
     
    Back
    Naar boven