AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (8 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ja die was wel Iets beter. Maar ook niet echt spetterend. Ik denk dat chocola dan gewoon een moeilijke is met whey.
    Hangt er vanaf wat je verwacht van de chocoladesmaak, krijgen er toch veel goede reacties over. We hebben overigens met delicious 2 smaken chocolade, we hebben daar ook losse samples van om te proberen. Check die anders even volgende keer.
     
    Hangt er vanaf wat je verwacht van de chocoladesmaak, krijgen er toch veel goede reacties over. We hebben overigens met delicious 2 smaken chocolade, we hebben daar ook losse samples van om te proberen. Check die anders even volgende keer.
    Nou, nee ik gebruik er best veel van nu. En om geld te besparen koop ik in bulk. Maar ik zag mijn verpletterende review niet terug op de site... Jammer, want ik was best beledigd door deze smaak, echt zo van dit kan echt niet doe normaal juh. En ik lust echt alles behalve venkel.
     
    Nou, nee ik gebruik er best veel van nu. En om geld te besparen koop ik in bulk. Maar ik zag mijn verpletterende review niet terug op de site... Jammer, want ik was best beledigd door deze smaak, echt zo van dit kan echt niet doe normaal juh. En ik lust echt alles behalve venkel.
    Heb je wel choco whey van andere merken gehad eerder? vraag me dat even af als je zowel de whey delicious als isolaat niet lekker vind.
     
    +1 ik heb nooit een betere geproefd.

    Overigens chocolate / caramel top favoriet hier. :)
    Chocolade/caramel is dan ook veel lekkerder dan gewoon chocolade. Als mijn huidige chocolade op is neem ik ook weer chocolade/caramel.
     
    Chocolade/caramel is dan ook veel lekkerder dan gewoon chocolade. Als mijn huidige chocolade op is neem ik ook weer chocolade/caramel.
    +1 ik heb nooit een betere geproefd.

    Overigens chocolate / caramel top favoriet hier. :)
    Ik ga enorm groot het woord SMAAK op de grond schilderen, let's twist again opzetten en dan een pulp fiction dansje doen op dat woord.
     
    Ik ga enorm groot het woord SMAAK op de grond schilderen, let's twist again pzetten en dan een pulp fiction dansje doen op dat woord.
    In de hoop dat de isolaat chocolade opeens "delicious" gaat smaken ?? :roflol:
     
    Is er een indicatie te geven over wanneer het Complete Food poeder weer op voorraad is?
     
    Is er een indicatie te geven over wanneer het Complete Food poeder weer op voorraad is?

    Heb ik zo geen antwoord op, vraag ik na!

    Edit > volgende week productie en levering kort daarna.
     
    Laatst bewerkt:
    Ik had problemen met de betaal app en dat hebben ze goed opgelost :thumbs:
     
    Rene, leuk dat er een kortingsactie is, maar constant word ik uitgelogd of loopt de site vast. Is het zó druk?

    Het is toch gelukt.
     
    Laatst bewerkt:
    Rene, leuk dat er een kortingsactie is, maar constant word ik uitgelogd of loopt de site vast. Is het zó druk?

    Het is toch gelukt.

    Het was drukker als verwacht en site trok het niet goed. Alles is weer in orde, morgen uitzoeken waarom er niet automatisch meer resources opgezet werden. Dat hoort automatisch te gaan.
     
    Ik kan geen producten uit m'n winkelwagen dumpen?
     
    Back
    Naar boven