MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (8 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik heet Dennis 🙋‍♂️

    9ED9D477-16C1-423D-8910-A9836B4EC08C.jpeg
     
    Heb van week gesproken met de eigenaar van Vespertool die tool houdt alle actuele prijzen bij van de belangrijkste grondstoffen voor voedingsmiddelen. De tool wordt gebruikt door alle grote bedrijven zoal Unilever, Nestlé, Danone en eigenlijk alle grote merken.
    Daarin kun je de actuele prijzen zien op de wereldmarkt en de verwachtingen.

    Hij gaat een stuk schrijven voor ons om uitleg te geven aan de hoge prijzen en de redenen daarvoor. Hij verwacht zeker geen dalingen binnen een jaar, hopelijk wel stabilisatie. de vraag naar whey voor eiwitrijke voeding blijft toenemen en de productie is overal vol.
    Er zal productiecapaciteit moeten worden bijgebouwd door boerencoöperaties en dat duurt jaren.
    Dank voor de informatie. Erg duidelijk. Hopelijk stabiliseert het snel en kunnen we uitkijken naar de koers daling!!
     
    Dank voor de informatie. Erg duidelijk. Hopelijk stabiliseert het snel en kunnen we uitkijken naar de koers daling!!
    Komende periode zullen overal de whey prijzen hard stijgen, elk merk wat nu moet inkopen zit met die hogere prijs. Prijsdaling wordt pas 2023 verwacht als ik die man van Vespertool zo hoor. :o
     
    Komende periode zullen overal de whey prijzen hard stijgen, elk merk wat nu moet inkopen zit met die hogere prijs. Prijsdaling wordt pas 2023 verwacht als ik die man van Vespertool zo hoor. :o
    ..... Oftewel. Nu inslaan hahaha
     
    ...tijd om een loonsverhoging te vragen.... :( of mn auto de deur uit
     
    Of kiezen voor een niet zuivel variant
     
    Klopt, merk het aan me vriendin die word ook steeds duurder in onderhoud!

    Dat het maar snel voorbij is die corona ellende. 😩
    haha zelfs dat! :p

    Ik verwacht een behoorlijk inflatie voor de komende jaren.... veel dingen gaan echt niet meer in prijs zakken.
     
    Naar India verhuizen René? genoeg volk daar voor een lage prijs :o
    haha kan ook
    Als we de lambo moeten aandrukken om te starten dan roep maar ff 😋
    doe ik! :p we kunnen er grapjes overmaken. Maar je zal zien en merken dat ook de komende tijd prijzen van veel producten gaan stijgen. Bedoel niet zozeer dan supplementen maar van alles en nog wat.
     
    Laatst bewerkt:
    Overal gaan idd de prijzen fors omhoog. Ander goed voorbeeld, havermout bij de Albert Heijn was 0,50 en nu vanaf deze week 0,59. 20 procent stijging...
     
    Overal gaan idd de prijzen fors omhoog. Ander goed voorbeeld, havermout bij de Albert Heijn was 0,50 en nu vanaf deze week 0,59. 20 procent stijging...
    Haha we eten dezelfde, de basic variant. Merkte het ook al op. Aardappels waren per 600gr voorheen 0.79€ en nu ook 0.89€. Valt niemand op omdat het maar een dubbeltje hier en daar is, maar in procenten is de supermarkt verschrikkelijk gestegen.
     
    Overal gaan idd de prijzen fors omhoog. Ander goed voorbeeld, havermout bij de Albert Heijn was 0,50 en nu vanaf deze week 0,59. 20 procent stijging...

    Haha we eten dezelfde, de basic variant. Merkte het ook al op. Aardappels waren per 600gr voorheen 0.79€ en nu ook 0.89€. Valt niemand op omdat het maar een dubbeltje hier en daar is, maar in procenten is de supermarkt verschrikkelijk gestegen.

    Denk dat een inflatie van rond de 10% helemaal niet ondenkbaar is... :(
     
    • Sad
    Waarderingen: ak
    Deze zijn niet binnengekomen? Staan alleszins niet beschikbaar
    Zijn wel binnen. Maar dit zijn vrij onoverzichtelijke aanleveringen en kost veel tijd om alles uit te zoeken en in te boeken. Is momenteel ENORM druk dus nog geen tijd in het magazijn geweest helaas. Durf niet te zeggen wanneer ze precies deze week ingeboekt gaan worden.
     
    XXL Nutrition vind de kwaliteit van pancakes achter uit gaan. De vorige waren beter?

    Hey XXL, is de receptuur van de pancakes veranderd?

    Net mijn nieuwe bus geopend maar de textuur (veel luchtiger) en de smaak (bijna geen vanillesmaak) zijn totaal anders. ;(

    Hi jeroen, dat ga ik navragen.

    De textuur van de pannenkoek is nog wel goed? of is dat ook minder? De smaak is veel minder sterk, die heb ik.

    De textuur is erg fluffy/luchtig. Meer richting American pancakes als je begrijpt wat ik bedoel. :)

    ja snap ik, maar dat is op zich wel goed?

    Heb gehoord dat deze inderdaad van onze andere producent komen (dus smaak/structuur kan afwijken). Vorige producent laten we niets meer maken, dus moeten de huidige versie verbeteren.

    We moeten er dus nog aan tunen. Alle input welkom.
     
    Back
    Naar boven