XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Wat is de reden dat er zo veel smaken niet beschikbaar zijn in de 960ml xxlsauzen?

Ik hoop van ganzen harte dat ze er niet uit gaan, of van samenstelling veranderen? Dan ga ik echt huilen :angstig: :o
Ik zie helemaal geen uitverkochte smaken...... Niet alle smaken zijn in groot verkrijgbaar, mogelijk bedoel je dat?
 
De kleine heeft zelf zijn flesje onder handen genomen 🙈

20220226_175006.jpg
 
Is er misschien heel toevallig een carnavals korting onderweg?? ;)
 
Hoor net dat ze klaar zijn, binnen enkele dagen hier. Wordt wel duurder helaas... :o
Zelfs het altijd goedkope creatine ontsnapt niet aan de prijsstijgingen godverdomme! :p
 
Zelfs het altijd goedkope creatine ontsnapt niet aan de prijsstijgingen godverdomme! :p
We zijn al blij dat we creatine hebben. De meeste shops zijn al lange tijd uitverkocht. Gelukkig onderhouden wij goede relaties met onze leveranciers, hierdoor krijgen we alles wat daar binnenkomt.
 
Iemand nog tips om de creatine beter te laten oplossen? Want in water doet dus echt niks. Dat is roeren en opdrinken roeren en opdrinken
Lauw water doet het m ook niet en dat was een tip die ik las..
 
Iemand nog tips om de creatine beter te laten oplossen? Want in water doet dus echt niks. Dat is roeren en opdrinken roeren en opdrinken
Lauw water doet het m ook niet en dat was een tip die ik las..
Dry scoop hem in je mond en drink water. Werkt perfect. (Geen grap btw)
 
Vind k nogal tricky voor een beginner.
Combineer het met je water tijdens je training en shake elke keer als je een slok pakt, of gooi het bij je blender shake indien je die elke dag een pakt.
 
In warm water lost het beter op. Ik ken er die het oplossen in thee. Zolang het water niet meer kookt blijft de creatine oké.
 
Iemand nog tips om de creatine beter te laten oplossen? Want in water doet dus echt niks. Dat is roeren en opdrinken roeren en opdrinken
Lauw water doet het m ook niet en dat was een tip die ik las..
Drink je een eiwitshake of pre workout? Gewoon daarbij gooien
 
Of door kwark, yoghurt, havermout whatever. Proef je niks van en timen rondom je training is niet nodig.
 
Back
Naar boven