MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Grotere maatjes, hij bulkt eruit!

Bekijk bijlage 555411
Dikke benen! de groei zit er goed in :p
Would buy!

Hij doet het super! En lust de whey en fine rice powder ook al graag :D
kijk goed om te horen!
Belastingteruggaaf op, naar de supplementenshop.
Bekijk bijlage 555458

Mijn zus verwacht dan wel een meisje maar gewoon meteen vanaf dag 1 indoctrineren met the way of life.
Bekijk bijlage 555459
dat is een flinke lading zeg :eek:, succes ermee! klanten voor de toekomst , top!
Zie net de reclame van de producten ism Q-dance. Had wel verwacht een of ander louche ingredient te zien in de preworkout waardoor ik het hele weekend ga kunnen doorgaan op Defqon. Nu moet ik aan de OG wakkerblijvers gaan :(
:brew:
Creatine bevalt goed! Was wel ff zoeken naar het doorzichtige schepje :p
mooi!, ja die zakken vaak naar de bodem...
 
Blijf de concurrentie voor en kom met de schepjes in de deksel zoals bij babymelkpoeder :eyebrow:

verpakking-hipp-opvolgmelk.jpg
 
Voeg geen schepjes meer toe, heb al een shitload aan die dingen. Beter vragen tijdens bestellen of men schepje wil of niet.

Oja, shake beker met bodem die rond is afgewerkt. beter schoon te houden en blijft er geen poeder plakken
 
Laatst bewerkt:
Voeg geen schepjes meer toe, heb al een shitload aan die dingen. Beter vragen tijdens bestellen of men schepje wil of niet.

Oja, shake beker met boden die rond is afgewerkt. beter schoon te houden en blijft er geen poeder plakken
En dan? Moeten ze bij al die potten handmatig een schepje gaan doen? Denk dat dat bijna meer werk (dus duurder) is voor zo'n bedrijf als XXL dan gewoon een pot pakken en die in een doos kieperen. Met pech krijg je mensen die de verkeerde optie kiezen en dan nog de klantenservice gaan bellen om zo'n schepje 🤣 Lijkt me niet echt functioneel voor een bedrijf.

Misschien tegen het deksel van de pot aan plakken met iets? Vind het zelf wel prima wat meer van die schepjes hebben, ga zelf al niet aan het zoeken, pak gewoon meteen een nieuw schepje en vind de gene die in de pot zit vanzelf wel een keer.
 
Net zoveel of weinig werk als een proefzakje/goody ergens bij doen lijkt me. met eiwitpoeder gaat 99% een 70cc schepje bij
 
Voeg geen schepjes meer toe, heb al een shitload aan die dingen. Beter vragen tijdens bestellen of men schepje wil of niet.

Oja, shake beker met bodem die rond is afgewerkt. beter schoon te houden en blijft er geen poeder plakken
Kom jij helpen bij de klantenservice dan? :p
 
Perfect whey 84,95? Is wel heel veel in prijs gestegen. Zal vast nog wel 1 vd goedkopere zijn maar was dat niet vorig jaar rond de 60 euro?
 
Perfect whey 84,95? Is wel heel veel in prijs gestegen. Zal vast nog wel 1 vd goedkopere zijn maar was dat niet vorig jaar rond de 60 euro?
Alles is in het algemeen een stuk duurder geworden, ik ben door de prijsverhogingen ook overgestapt op de perfect whey ipv whey hydro en allday protein :(
 
  • Like
Waarderingen: Boca
Perfect whey 84,95? Is wel heel veel in prijs gestegen. Zal vast nog wel 1 vd goedkopere zijn maar was dat niet vorig jaar rond de 60 euro?
Ja was me ook al opgevallen. Met een beetje korting kon je vorig jaar whey voor 10€ p kilo vinden. Dat is nu 17! Dat is een fcking heftige prijsstijging.
 
  • Like
Waarderingen: Boca
Xxl zal als excuus zeggen dat voor hun ook alles is gestegen. En dat geloof ik ook.
Muscle meat zelfde verhaal.
 
Perfect whey 84,95? Is wel heel veel in prijs gestegen. Zal vast nog wel 1 vd goedkopere zijn maar was dat niet vorig jaar rond de 60 euro?
Whey prijzen zijn bizar gestegen! We hopen dat deze gaat stabiliseren en niet maar blijft stijgen. Heeft volgens mij niets met Corona of de oorlog te maken. Er is een tekort aan whey, vraag is groter dan het aanbod. Niet zozeer voor eiwitshakes maar voor gebruik in eiwitrijke voeding die over de wereld steeds populairder wordt. De productie kan je ook niet zomaar opschroeven want heb je wel koeien, melk en een kaasmakerij voor nodig. Bij B&F kost 4,5kg whey perfection nu €105,- . Wel met 40% nepkorting van €175 :haar:, ook een aparte marketing dat :dunno:.
 
Laatst bewerkt:
Xxl zal als excuus zeggen dat voor hun ook alles is gestegen. En dat geloof ik ook.
Muscle meat zelfde verhaal.
Dat is geen excuus, dat is de waarheid. wanneer de dieselprijs zo stijgt voor de boer, zijn de kosten voor het product duurder. Voer voor koeien alles
 
Back
Naar boven