XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Holy shit. Na koningsdag zijn prijzen nog verder omhoog gegaan. Hoe kijken jullie naar de toekomst in verband hiermee? Is dit de start van een crisis of zitten we er middenin? Hopelijk houdt dit snel op... ik heb die supplementen nodig voor revalidatie... Ik word hier een beetje bang van eerlijk gezegd... Heftig.
     
    René,

    In jullie Multivit zijn zink en ijzer relatief laag gedoseerd (60 en 43% vd ADH). In de liquid Multivit beide 100%, alleen die laatste is weer een stuk duurder.

    Nu kies ik voor een ander merk, omdat ik juist ijzer en zink wel als zinvol zie. Is het een idee om de gewone Multivit ook eens te upgraden naar alles (minimaal) 100%?

    AH huismerk heeft dat namelijk wel.. :o
     
    Alles is in het algemeen een stuk duurder geworden, ik ben door de prijsverhogingen ook overgestapt op de perfect whey ipv whey hydro en allday protein :(
    Omdat het toch allemaal.prijzig is heb ik dit keer wel de whey hydro 2kg gekocht en dit is wel een verschil zeg. Smaakt beter, en veel zuiverder lijkt het. Niet dat de perfect klonterig was maar er is zeker een verschil. Logisch als je kijkt naar de prijs.
    Hopelijk komt deze ooit in groot verpakking waardoor het per kg wat goedkoper kan.

    Als ik dit allemaal had geweten had ik voor de verhoging groot ingeslagen.
     
    Comcentraat is de perfect whey bij Xxl?
     
    Hydro whey is een beetje onzin. Whey concentraat is prima. 'vroeger' was Hydro whey 'niet te vreten' nu is de samenstelling veranderd zodat mensen het lekkerder vinden.
    Vergelijk de samenstelling maar eens met Isolaat
    De enige reden waarom ik zelf altijd Hydrolisaat pak is omdat daar minder/geen lactose in zit. Standaard whey geeft me altijd schijterij. Ook al zit in Isolaat van XXL ook maar 0.8% lactose.
     
    Comcentraat is de perfect whey bij Xxl?
    Uniek voor deze whey, uiterst zuiver concentraat door geavanceerde microfiltratie met een hoog gehalte BCAA’s en glutamine
     
    • Like
    Waarderingen: Boca
    Holy shit. Na koningsdag zijn prijzen nog verder omhoog gegaan. Hoe kijken jullie naar de toekomst in verband hiermee? Is dit de start van een crisis of zitten we er middenin? Hopelijk houdt dit snel op... ik heb die supplementen nodig voor revalidatie... Ik word hier een beetje bang van eerlijk gezegd... Heftig.
    Ik durf niet te zeggen wat de prijzen gaan doen... De vraag naar whey is groter dan het aanbod en de productie kan niet zomaar worden verhoogd. Ik hoop dat de prijs nu niet verder meer gaat stijgen, zakken zie ik ook niet echt gebeuren. Maar ik weet het eerlijk gezegd ook niet. De prijzen en beschikbaarheid voor whey spreken we steeds per kwartaal af. Creatine is een dagprijs als je het al kan krijgen. Maar niet alleen producten stijgen ook de labels, dozen, potten... ik begrijp echt niet hoe dat allemaal kan. Maar we hebben er helaas wel mee te maken. Geef bij ons ook veel onrust hoe daarmee om te gaan.
    René,

    In jullie Multivit zijn zink en ijzer relatief laag gedoseerd (60 en 43% vd ADH). In de liquid Multivit beide 100%, alleen die laatste is weer een stuk duurder.

    Nu kies ik voor een ander merk, omdat ik juist ijzer en zink wel als zinvol zie. Is het een idee om de gewone Multivit ook eens te upgraden naar alles (minimaal) 100%?

    AH huismerk heeft dat namelijk wel.. :o
    Lastige met een multivitamine is dat je eigenlijk nooit een goede samenstelling kan maken voor iedereen. Ik moet echt even terug gaan zoeken wat de redenatie toen is geweest voor deze dosering. Zal mogelijk ook te maken hebben met de grootte van de tablet (die we niet te groot willen hebben) en dan kijken hoeveel er dan in past van alles bij elkaar.
    Omdat het toch allemaal.prijzig is heb ik dit keer wel de whey hydro 2kg gekocht en dit is wel een verschil zeg. Smaakt beter, en veel zuiverder lijkt het. Niet dat de perfect klonterig was maar er is zeker een verschil. Logisch als je kijkt naar de prijs.
    Hopelijk komt deze ooit in groot verpakking waardoor het per kg wat goedkoper kan.

    Als ik dit allemaal had geweten had ik voor de verhoging groot ingeslagen.
    HYDRO is voor inkoop ineens €5,- per kg in prijs gestegen :haar:
    Comcentraat is de perfect whey bij Xxl?
    ja klopt 100% concentraat
    De enige reden waarom ik zelf altijd Hydrolisaat pak is omdat daar minder/geen lactose in zit. Standaard whey geeft me altijd schijterij. Ook al zit in Isolaat van XXL ook maar 0.8% lactose.
    Dan kan isolaat inderdaad ook. Hydro is het voordeel dat het makkelijker verteerd omdat het deels al is voorverteerd door enzymen. Dat voorverteren geeft een wat bittere smaak aan de whey, dat proef je ook.
     
    Dag René,

    Wat zijn goede pre-, intra-, en post-workout shakes als je aan het cutten bent?

    En een compleet andere vraag: ik vond ergens achterin een kast nog een gesealde pot EAS, met een verloopdatum van 08-2020. Zal die nog goed zijn?

    Groet,

    Faar
     
    Dag René,

    Wat zijn goede pre-, intra-, en post-workout shakes als je aan het cutten bent?

    En een compleet andere vraag: ik vond ergens achterin een kast nog een gesealde pot EAS, met een verloopdatum van 08-2020. Zal die nog goed zijn?

    Groet,

    Faar
    Water. 0 kcal per 100ml!
    evt koffie als pre :D
     
    Dag René,

    Wat zijn goede pre-, intra-, en post-workout shakes als je aan het cutten bent?

    En een compleet andere vraag: ik vond ergens achterin een kast nog een gesealde pot EAS, met een verloopdatum van 08-2020. Zal die nog goed zijn?

    Groet,

    Faar
    Pre zou ik kijken naar Blast of Black Label Pre Workout. Intra zou ik dan essential animo stack nemen en post iets met niet teveel carbs. mogelijk alleen whey isolaat.
     
    Lange tijd fan van jullie, maar nu ik zelf en wat maten van mij wat kritische reviews plaatsen en geen enkel is doorgekomen. Wil ik niet meer meedoen aan de poppenkast. Jammer dat jullie niet open en eerlijk alle reviews doorlaten.
     
    Pre zou ik kijken naar Blast of Black Label Pre Workout. Intra zou ik dan essential animo stack nemen en post iets met niet teveel carbs. mogelijk alleen whey isolaat.
    Thanks! Tijd geleden dat ik op dit forum ben geweest, even verder zoeken naar nuttige info...
     
    Lange tijd fan van jullie, maar nu ik zelf en wat maten van mij wat kritische reviews plaatsen en geen enkel is doorgekomen. Wil ik niet meer meedoen aan de poppenkast. Jammer dat jullie niet open en eerlijk alle reviews doorlaten.
    Daar ga ik even achteraan. Vind dat ook niet kunnen. Nadeel van groter worden is dat niet je niet overal meer bij betrokken bent. Neem aan dat het over reviews van producten gaat?

    We hebben wel bepaalde richtlijnen.

    Reviews worden alleen geplaatst als mensen het product ook echt besteld hebben, het gaat over het product zelf en niet over prijzen. Slechte reviews over service of leveringen horen ook niet bij producten thuis maar op de algehele site review op de feedback company.
     
    Back
    Naar boven