MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Heb xxl besteld en die draag ik normaal ook wel

    Bij mijn taille zit hij wel prima ;)
    Heb begrepen dat we sinds kort ook zijn begonnen met maat XXXL bij de kleding. Dat was er bij de introductie van de oversized nog niet.
     
    René, heb je toevallig al zicht op welke termijn de 500 gram potten crea mono weer leverbaar zijn?
     
    Die 500 gram creatine potten mogen wel wat wijder en lager hoor :P Ipv zo hoog en smal. Kan er nauwelijks in met me hand voor laatste kwart. Als ik dan een schep eruit haal zit de creatine op en rond me hand. Kan me voorstellen dat meer mensen hier last van hebben ;p
     
    Die 500 gram creatine potten mogen wel wat wijder en lager hoor :P Ipv zo hoog en smal. Kan er nauwelijks in met me hand voor laatste kwart. Als ik dan een schep eruit haal zit de creatine op en rond me hand. Kan me voorstellen dat meer mensen hier last van hebben ;p

    Helemaal mee eens. Ik bewaar het al in een andere bewaardoos om die reden.
     
    René, heb je toevallig al zicht op welke termijn de 500 gram potten crea mono weer leverbaar zijn?
    Ik weet het niet zeker, maar had begrepen in de komende week. Is echt schaarste met creatine momenteel.
    Die 500 gram creatine potten mogen wel wat wijder en lager hoor :P Ipv zo hoog en smal. Kan er nauwelijks in met me hand voor laatste kwart. Als ik dan een schep eruit haal zit de creatine op en rond me hand. Kan me voorstellen dat meer mensen hier last van hebben ;p
    ja mee eens, zal er naar laten kijken ;-
     
    Een vraagje. Voor benen trainen gebruik ik graag jullie Blast! pre-workout om de training door te komen. Nu moet ik me benen soms ook noodgedwongen in de avond trainen, dus zoek nu uiteraard een pre-workout zonder caffeïne voor de dagen dat ik 's avonds train, of wanneer ik me cafeïne gebruik wil cyclen.
    Wanneer ik zonder pre-workout me benen train heb ik vrij veel moeite om door de verzuring heen te zetten, dit gaat gewoon veel makkelijker met jullie Blast preworkout. Welke caffeïne vrije pre-workouts die jullie verkopen hebben hetzelfde effect? Hoef niet per se opgewekter te worden, maar een product wat tegen de verzuring helpt zou voor mij heel fijn zijn. Heeft de Blast fruit punch excl. caffeïne deze werking ook? En hebben jullie ook andere pre-workout producten die deze werking hebben? Alvast bedankt~!
     
    Een vraagje. Voor benen trainen gebruik ik graag jullie Blast! pre-workout om de training door te komen. Nu moet ik me benen soms ook noodgedwongen in de avond trainen, dus zoek nu uiteraard een pre-workout zonder caffeïne voor de dagen dat ik 's avonds train, of wanneer ik me cafeïne gebruik wil cyclen.
    Wanneer ik zonder pre-workout me benen train heb ik vrij veel moeite om door de verzuring heen te zetten, dit gaat gewoon veel makkelijker met jullie Blast preworkout. Welke caffeïne vrije pre-workouts die jullie verkopen hebben hetzelfde effect? Hoef niet per se opgewekter te worden, maar een product wat tegen de verzuring helpt zou voor mij heel fijn zijn. Heeft de Blast fruit punch excl. caffeïne deze werking ook? En hebben jullie ook andere pre-workout producten die deze werking hebben? Alvast bedankt~!
    ik denk dat dit deels toch door de boost komt van de cafeïne. We hebben zowel BLAST als BLACK LABEL PRE WORKOUT in en caffeinevrije versie. Als BLAST goed werkt bij jou zou ik daarvan als 1e de caff free versie van proberen. De hoogst gedoseerde pre workout tegen verzuring zou theoretisch gezien Advanced Pre Workout moeten zijn. Die is het hoogst gedoseerd.
     
    Is er iets met de website? Krijg dit op zowel pc als telefoon
     

    Bijlagen

    • Screenshot_20220608-223441_Samsung Internet.jpg
    Ola, komen deze shirts weer terug in alle maten? :)

     
    Ola, komen deze shirts weer terug in alle maten? :)

    Nee helaas, niet op korte termijn... gisteren zelf om gevraagd. Maar omdat ik deze zelf superfijn vind gaan ze er weer naar kijken, zelfde stof en pasvorm maar dan met een klein logo op de borst waarschijnlijk.
    Vaag, ik heb werkelijk waar al 4 jaar .nl kunnen gebruiken
    De hosting van de site is recent overgezet, ik denk dat dit daarmee te maken heeft. Dat de redirect het niet meer doet, ik heb het doorgegeven.
     
    René, ik loop tegen een technisch foutje aan.
    Bij het afrekenen wordt verzendkosten gerekend?
    Heb ik iets gemist, worden verzendkosten nu ook boven de 40 euro berekend?

    1654757838004.png
     
    Nou, gisteren toen de creatine weer online was meteen besteld. Is er nu een 12,5procent flashsale.....

    Kan ik hier nog aanspraak op maken of mijn huidige bestelling annuleren en een nieuwe plaatsen? Bestel nummer: 200824402
     
    Nou, gisteren toen de creatine weer online was meteen besteld. Is er nu een 12,5procent flashsale.....

    Kan ik hier nog aanspraak op maken of mijn huidige bestelling annuleren en een nieuwe plaatsen? Bestel nummer: 200824402
    Altijd als ik wat bij Rene bestel volgende dag in de mail (alleen vandaag extra korting)!!!! Eeh bro
     
    Flash SALE! Jeej! Maar wanneer is die Xplode weer beschikbaar? Laat ik nou juist dat willen bestellen vandaag :(....
     
    René, ik loop tegen een technisch foutje aan.
    Bij het afrekenen wordt verzendkosten gerekend?
    Heb ik iets gemist, worden verzendkosten nu ook boven de 40 euro berekend?

    Bekijk bijlage 558281
    Dat was vanmorgen kortstondig een bug, is nu verholpen.
    Nou, gisteren toen de creatine weer online was meteen besteld. Is er nu een 12,5procent flashsale.....

    Kan ik hier nog aanspraak op maken of mijn huidige bestelling annuleren en een nieuwe plaatsen? Bestel nummer: 200824402
    Ja als goed is wel, graag even mailen met info@xxlnutrition.nl. Dan krijg je een nieuwe 12,5% code (jaar gelding) voor een volgende keer.
    Altijd als ik wat bij Rene bestel volgende dag in de mail (alleen vandaag extra korting)!!!! Eeh bro
    Dat is het nadeel van kortingen geven. Ook een reden waarom we aantal keren per maand dat er korting is gereduceerd hebben.
    Flash SALE! Jeej! Maar wanneer is die Xplode weer beschikbaar? Laat ik nou juist dat willen bestellen vandaag :(....
    Poeh.. geen idee. Net nagevraagd.
     
    Back
    Naar boven