Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Vraagje...sinds 2 weken terug bezig met 3d trainen (kracht)+ 3d revalidatie (cardio + kracht) door hartspierziekte + aangepaste voeding..zit momenteel op 33% VP ☺ ik heb momenteel in mn winkelmandje creatine monohydraat en whey isolate staan... heeft iemand hier ervaringen mee met hartaandoening?
Whey lijkt me geen prob, creatine zou ik voorzichtig mee zijn. Naar mijn bescheiden kennis zorgt creatine voor iets meer vocht in je spiervezels, en gezien je hart een spier is... Vraag het liever je arts.
 
Whey lijkt me geen prob, creatine zou ik voorzichtig mee zijn. Naar mijn bescheiden kennis zorgt creatine voor iets meer vocht in je spiervezels, en gezien je hart een spier is... Vraag het liever je arts.

Had ik gedaan maar ze moest het navragen .. daarom. Anders kon ik al meteen bestellen. Ik zal dan maar even wachten. Dank voor het antwoord! 😉
 
XXL Nutrition ik wou net toch mijn bestelling doen maar ik raak niet verder dan de datum te kiezen voor levering..als ik op doorgaan klik gebeurt er niets..is er een andere manier?
Dit krijg ik nu:

The shipping information was unable to be
saved. Error: "Ongeldig klant-adres id
154463"
 
Laatst bewerkt:
Verwacht ik wel een kaartje in de bus! Is opgelost ondertussen. Danku voor de verwittiging! 👊
 
XXL Nutrition ik wou net toch mijn bestelling doen maar ik raak niet verder dan de datum te kiezen voor levering..als ik op doorgaan klik gebeurt er niets..is er een andere manier?
Dit krijg ik nu:

The shipping information was unable to be
saved. Error: "Ongeldig klant-adres id
154463"
Al opgelost? Kan je helaas niet helpen Graag even contact opnemen met de klantenservice info@xxlnutrition.nl of 0492554731
 
Ja deels, heb gisteren besteld met vriendin haar account. Klantenservice zei me te kijken of adres juist was en eventueel cache / cookies te wissen..maar ik kan verder! Dankjewel
oei klinkt ingewikkeld :p, mooi dat het toch (al met een omweg) gelukt is.
 
Bestelling is net binnen! Zaterdag avond besteld en nu al thuis!(Belgie) 👍👍 smakelijk 😂 ben alleen bakspray vergeten :(
 
90 euro voor een zak eiwitten?:janken::janken::janken:
Half maart was het 75 euro en viel daar al steil van achterover.
Prijzen van supplementen in het algemeen gaan idd nergens over.

Net weer wat eiwit, colla en crea besteld en meteen €240 armer, maar met de actie (-20%) doet het net wat minder pijn (toch nog een dikke €190 :eek!:).
 
90 euro voor een zak eiwitten?:janken::janken::janken:
Half maart was het 75 euro en viel daar al steil van achterover.
ja me eens.. Was 1,5 jaar terug 55 euro volgens mij en toen maakte we meer marge op het product dan nu.
Bestelling is net binnen! Zaterdag avond besteld en nu al thuis!(Belgie) 👍👍 smakelijk 😂 ben alleen bakspray vergeten :(
Kijk dat is top en dat van die bakspray dan weer niet :o
Prijzen van supplementen in het algemeen gaan idd nergens over.

Net weer wat eiwit, colla en crea besteld en meteen €240 armer, maar met de actie (-20%) doet het net wat minder pijn (toch nog een dikke €190 :eek!:).
Wij worden er ook niet vrolijker van... Prijzen stabiliseren nu wel en het lijkt erop dat de prijzen mogelijk.... gaan zakken het laatste kwartaal. Maar elke keer komt er weer een nieuwe "reden" uit een hoge hoed waarom zaken duurder worden.
 
Leuk die actie. Alleen alle varianten van de xxl sauzen in 936ml formaat zijn uitverkocht? Ik Wil de mayonaise en bbq groot inslaan. Het is toch geen "bewussie" zodat je voor de kleine formaten moet kiezen? Ik ga maar van het goede uit ;) . Komen de mayo en de bbq nog voor het eind van de actie? 20% scheelt wel wat!
 
Leuk die actie. Alleen alle varianten van de xxl sauzen in 936ml formaat zijn uitverkocht? Ik Wil de mayonaise en bbq groot inslaan. Het is toch geen "bewussie" zodat je voor de kleine formaten moet kiezen? Ik ga maar van het goede uit ;) . Komen de mayo en de bbq nog voor het eind van de actie? 20% scheelt wel wat!
Ik weet niet van de andere smaken maar mayo was toen ik een tijdje terug wilde bestellen ook al alleen in klein formaat.
 
Leuk die actie. Alleen alle varianten van de xxl sauzen in 936ml formaat zijn uitverkocht? Ik Wil de mayonaise en bbq groot inslaan. Het is toch geen "bewussie" zodat je voor de kleine formaten moet kiezen? Ik ga maar van het goede uit ;) . Komen de mayo en de bbq nog voor het eind van de actie? 20% scheelt wel wat!
Je moet ook aardig wat flesjes bestellen wil je boven de E150,- uitkomen ;)
 
Leuk die actie. Alleen alle varianten van de xxl sauzen in 936ml formaat zijn uitverkocht? Ik Wil de mayonaise en bbq groot inslaan. Het is toch geen "bewussie" zodat je voor de kleine formaten moet kiezen? Ik ga maar van het goede uit ;) . Komen de mayo en de bbq nog voor het eind van de actie? 20% scheelt wel wat!
haha nee zeker niet! dat zouden we heel veel producten van de site kunnen gaan halen. Producent heeft brand gehad en allerlei andere problemen. hebben ook lang geen kleine flesjes gehad.
 
Back
Naar boven