XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Begrijp ik uit jullie Facebook bericht dat jullie XXL supps ook bij de Appie gaan verkopen?
     
    Is de samenstelling van de mayo veranderd? Hij heeft een nieuw etiket gekregen en is een stuk dunner.

    Edit: de ingrediëntenlijst lijst is niet meer exact zoals op de site vermeld staat, waarom deze aanpassing? Het is imo geen verbetering.
     
    Laatst bewerkt:
    Is de samenstelling van de mayo veranderd? Hij heeft een nieuw etiket gekregen en is een stuk dunner.

    Edit: de ingrediëntenlijst lijst is niet meer exact zoals op de site vermeld staat, waarom deze aanpassing? Het is imo geen verbetering.
    100% eens, ik baal zelfs een beetje dat ik 15 flessen heb gekocht :o
     
    Is iets aan veranderd en de samples waren zeer goed. Ze gingen nu de producten vergelijken met de samples en de oude formule. Ben een week weg geweest en moet navragen weer wat er mee gebeurd is.
    Is de samenstelling van de mayo veranderd? Hij heeft een nieuw etiket gekregen en is een stuk dunner.

    Edit: de ingrediëntenlijst lijst is niet meer exact zoals op de site vermeld staat, waarom deze aanpassing? Het is imo geen verbetering.
    Etiket is inderdaad nieuwe, maar aan de saus zou niets anders moeten zijn, ik ga het navragen.
    100% eens, ik baal zelfs een beetje dat ik 15 flessen heb gekocht :o
     
    Is iets aan veranderd en de samples waren zeer goed. Ze gingen nu de producten vergelijken met de samples en de oude formule. Ben een week weg geweest en moet navragen weer wat er mee gebeurd is.

    Etiket is inderdaad nieuwe, maar aan de saus zou niets anders moeten zijn, ik ga het navragen.
    Het is zeker wel anders, de kleuren alleen al zeggen genoeg (links = oud , rechts= nieuw)
    16641333510808587614570007619021.jpg
     
    ja dat klopt! er is een stofje uit die zorgt voor de witte kleur. Dat zou het enige verschil mogen zijn. Smaak en dikte zouden daardoor niet anders worden. Navraag loopt, zijn ermee bezig.
     
    XXL Nutrition Gisteren een bestelling geplaatst en krijg vandaag een mailtje met 15% korting op alle producten van XXL. Nu heb ik een mandje met alleen maar XXL producten besteld.
    Kunnen jullie kijken wat jullie hiermee kunnen doen?

    /nederlandsekrentekakkerij :heart:

    # 200967251
     
    XXL Nutrition Gisteren een bestelling geplaatst en krijg vandaag een mailtje met 15% korting op alle producten van XXL. Nu heb ik een mandje met alleen maar XXL producten besteld.
    Kunnen jullie kijken wat jullie hiermee kunnen doen?

    /nederlandsekrentekakkerij :heart:

    # 200967251

    Je gaat maar lekker 5 minuten minder douchen schooier
     
    XXL Flash Code XXL15, geldt alleen vandaag.
     
    XXL Nutrition Gisteren een bestelling geplaatst en krijg vandaag een mailtje met 15% korting op alle producten van XXL. Nu heb ik een mandje met alleen maar XXL producten besteld.
    Kunnen jullie kijken wat jullie hiermee kunnen doen?

    /nederlandsekrentekakkerij :heart:

    # 200967251
    neem even contact op met de klantservice, die regelen dan iets met je > info@xxlnutrition.nl
     
    Klopt het dat twee vlak na elkaar geplaatste bestellingen (op hetzelfde adres) in één pakket verzonden worden? Heb er in de Post NL app namelijk maar één staan. :)
     
    Klopt het dat twee vlak na elkaar geplaatste bestellingen (op hetzelfde adres) in één pakket verzonden worden? Heb er in de Post NL app namelijk maar één staan. :)
    Nee dat werkt zo niet meer, vroeger wel. Huidige site kan dit niet.
     
    Is de samenstelling van de mayo veranderd? Hij heeft een nieuw etiket gekregen en is een stuk dunner.

    Edit: de ingrediëntenlijst lijst is niet meer exact zoals op de site vermeld staat, waarom deze aanpassing? Het is imo geen verbetering.
    Er is een productiefout geweest. Graag even contact opnemen met de klantenservice. Je krijgt dan een coupon als vergoeding, fles hoeft niet terug. We hebben een nieuwe batch ook nog, die gaan we nu testen. Als die wel goed is komt het product weer beschikbaar op de site.

    Bij batch154385 is een productie fout gemaakt. Er is een storing geweest van de watermeter, waardoor er waarschijnlijk meer water bij de productie is gebruikt dan normaal , dit hebben zij niet gemeld. Dus de smaak loopt dan achteruit…

    Morgen komen ze om de watermeter kalibreren. Ga vandaag een nieuw sample mayo maken , voordat we verder gaan. Bij goedkeuring zullen wij de 558 grote flessen opnieuw produceren.
    100% eens, ik baal zelfs een beetje dat ik 15 flessen heb gekocht :o
    Check hierboven.
     
    Goedemorgen, is het bekend wanneer de handdoeken weer op voorraad zijn? :-)
     
    XXL Nutrition René, gaan jullie nieuwe portemonnees steviger zijn ? het zakje waar de euromuntjes in hoort is gescheurd.

    is nu al mijne tweede portemonnee


    Niet dat er veel euromuntjes inzaten :D
     
    XXL Nutrition René, gaan jullie nieuwe portemonnees steviger zijn ? het zakje waar de euromuntjes in hoort is gescheurd.

    is nu al mijne tweede portemonnee


    Niet dat er veel euromuntjes inzaten :D
    o das minder.. denk niet dat die nog terug komen eigenlijk. Beetje uit de hand gelopen met het aantal goodie achtige producten ;)
     
    Back
    Naar boven