AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Klein kritiekpuntje op het workout logbook: waren die pagina's gevuld met tips tussenin echt nodig? :o kan ze er ook niet tussenuit halen want zijn dubbelbedrukt
 
Klein kritiekpuntje op het workout logbook: waren die pagina's gevuld met tips tussenin echt nodig? :o kan ze er ook niet tussenuit halen want zijn dubbelbedrukt
ik heb me er gelukkig niet mee bemoeid , lag ineens op mijn bureau, zal het doorgeven :hamer:
 
komt zeker weer, wist niet dat deze op was
Weet je ook wanneer de COR weer op voorraad is? Dan kan ik alles in één keer bestellen. Milieu bewust hé!

Edit: is al op voorraad zie ik!
 
Laatst bewerkt:
Ligt het aan mij of zijn er amper nog preworkouts? En blast is enkel nog caffeinevrij??
 
Lekker hoor, die actie met 25 euro korting bij een bestelling boven de 150 euro. Ik ga maar eens mijn voorraad aanvullen.
 
Maakt het uit dat de creatine een beetje klontjes gaan worden? Heb de 2e helft overgegooid in zo tubberware bakje van me omdat het dan makkelijker scheppen is.
Naar mijn idee wel luchtdicht. Maar het is niet meer het fijne stof dat het eerst was bij openen. Of ik sluit toch het bakje niet steeds goed af..
 
Is de samenstelling van de xxl pudding veranderd? Hij lijkt wat minder stevig en wat wateriger? Smaak is overigens hetzelfde
 
Maakt het uit dat de creatine een beetje klontjes gaan worden? Heb de 2e helft overgegooid in zo tubberware bakje van me omdat het dan makkelijker scheppen is.
Naar mijn idee wel luchtdicht. Maar het is niet meer het fijne stof dat het eerst was bij openen. Of ik sluit toch het bakje niet steeds goed af..
Nee dat maakt niet uit. kan wat vocht aantrekken zelf door bepaalde plastic soorten heen
Is de samenstelling van de xxl pudding veranderd? Hij lijkt wat minder stevig en wat wateriger? Smaak is overigens hetzelfde
niet recent gewijzigd maar wel met een jaar geleden. welke smaak heb je?
 
Back
Naar boven