Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Jezus mensen, ik vraag iets wat niet gericht is aan jullie. Is dit de middelbare school ofzo? Super dat je er anders over denkt, of als je liever ziet dat ik niet geholpen word. We bestellen maandelijks voor 100en euro's.
Ik heb gebeld, geappt met postnl en met jumbo. Nu ligt het buiten mijn macht en vraag ik het direct hier aan Rene, aangezien die mogelijkheid er hier is.
Meer vraag ik niet, en wat een ander heeft meegemaakt bij postNL heb ik nik aan. Vandaar mijn vraag om het antwoord bij XXL te laten.
 
Gast 171664 Zag gister bij toeval hier dat die kast werd geladen. Ze stonden met een een stapel pakjes ervoor en er stonden 3 deurtjes open. zo kan men snel een verkeerd pakje in verkeerd 'kluisje' stoppen. Dat lijkt me een nadeel van deze kluisjes met de drukte van deze 6 weken.
 
Gast 171664 Zag gister bij toeval hier dat die kast werd geladen. Ze stonden met een een stapel pakjes ervoor en er stonden 3 deurtjes open. zo kan men snel een verkeerd pakje in verkeerd 'kluisje' stoppen. Dat lijkt me een nadeel van deze kluisjes met de drukte van deze 6 weken.
Lijkt me idd een systeem dat erg gevoelig is voor fouten als het in handen van PostNL is/blijft met hun onverschillige en regelmatig zeer slordige bezorgtactieken(naast de deur wegzetten in de regen/bezorgen bij de buren zonder briefje of bericht). Tot nu toe altijd nog goedgekomen maar nu helaas niet. En XXL kan er uiteraard niks aan doen maar is wel diegene die ik aan hoor te spreken. PostNL kan niks doen en Jumbo al helemaal niet.
 
Lijkt me idd een systeem dat erg gevoelig is voor fouten als het in handen van PostNL is/blijft met hun onverschillige en regelmatig zeer slordige bezorgtactieken(naast de deur wegzetten in de regen/bezorgen bij de buren zonder briefje of bericht). Tot nu toe altijd nog goedgekomen maar nu helaas niet. En XXL kan er uiteraard niks aan doen maar is wel diegene die ik aan hoor te spreken. PostNL kan niks doen en Jumbo al helemaal niet.
Staat er geen geadresseerde op t zalando pakje? Lijkt me dan eenvoudig terug te halen. Mits t enkel een verwisseling is. Maar t kan ook gewoon ern complete mix up van meer zijn. Zeker als ik hoor hoe dat gaat met zo een wand....
 
Staat er geen geadresseerde op t zalando pakje? Lijkt me dan eenvoudig terug te halen. Mits t enkel een verwisseling is. Maar t kan ook gewoon ern complete mix up van meer zijn. Zeker als ik hoor hoe dat gaat met zo een wand....
Pakket netjes binnen afgegeven, maar we zijn er mee bezig. Is een onderzoek gestart.
 
Pakket netjes binnen afgegeven, maar we zijn er mee bezig. Is een onderzoek gestart.
Hele dag in het magazijn bezig geweest. Als wij iets moeten doen dan graag even via de klantenservice > info@xxlnutrition.nl . Mogelijk duurt het allemaal wel wat langer dan normaal. Het is megadruk en dat is ook zo bij de klantenservice, bij postNL is het niet anders ...
 
1669635817393.png


Ik krijg deze foutmelding tijdens bestellen, adres is gewoon juist.
 
Ja dat is raar. is het ondertussen wel gelukt? Als het niet lukt zou je een PM kunnen sturen zodat we kunnen kijken waar het misgaat.
 
René,
Ik ben in de markt voor een massage gun, dus ben ook wat aan het vergelijken. Zijn de specificaties van zowel Massage Gun als Massage Gun Pro bekend? Het gaat mij met name om de massage amplitude en de blokkeerkracht.
 
René,
Ik ben in de markt voor een massage gun, dus ben ook wat aan het vergelijken. Zijn de specificaties van zowel Massage Gun als Massage Gun Pro bekend? Het gaat mij met name om de massage amplitude en de blokkeerkracht.
Vraag ik direct even na en zal het ook op de site erbij laten zetten dan
 
  • Like
Waarderingen: jwz
De pro versie en de normale versie zijn als machine hetzelfde. Alleen heeft de pro een extra functie ( koel en verwarm functie) Dit komt door de speciale kop die erbij zit. De speciale kop/opzetstuk past overigens niet op de niet pro versie.

Hier volgen de specificaties:

Body size 254 *64*188Mm
Package Size 332*112*240mm
Bodyweight: 1,05kg
Battery capacity:2600 mAH
Charging time: 4 hours
Endurance Time: 1,5 hours
Amplitude distance: 14mm
Motor Power: 30-156W
Input voltage: DC25.2V 0,6A
Output voltage: 24V
Main material: ABS
Speed: 1200 - 3600 RPM
 
  • Like
Waarderingen: jwz
De pro versie en de normale versie zijn als machine hetzelfde. Alleen heeft de pro een extra functie ( koel en verwarm functie) Dit komt door de speciale kop die erbij zit. De speciale kop/opzetstuk past overigens niet op de niet pro versie.

Hier volgen de specificaties:

Body size 254 *64*188Mm
Package Size 332*112*240mm
Bodyweight: 1,05kg
Battery capacity:2600 mAH
Charging time: 4 hours
Endurance Time: 1,5 hours
Amplitude distance: 14mm
Motor Power: 30-156W
Input voltage: DC25.2V 0,6A
Output voltage: 24V
Main material: ABS
Speed: 1200 - 3600 RPM
Super! Dankjewel!
 
De sauzen zijn echt een stuk dunner geworden dan voorheen. Wat is de reden van deze keuze? Vindt ze echt minder lekker, nu een stuk wateriger. Ze waren altijd zo lekker stevig :p
 
De sauzen zijn echt een stuk dunner geworden dan voorheen. Wat is de reden van deze keuze? Vindt ze echt minder lekker, nu een stuk wateriger. Ze waren altijd zo lekker stevig :p
ik ga het weer navragen dat zou niet zo moeten zijn. Welke saus of sauzen gaat het over?
 
Laatst bewerkt:

Bijlagen

  • 20221202_174127.jpg
    20221202_174127.jpg
    87,9 KB · Weergaven: 43
  • 20221202_174121.jpg
    20221202_174121.jpg
    97,2 KB · Weergaven: 41
Iemand die een lekkere smaak whey weet hoor de combinatie met Cream of rice + chocolade 90%
 
Back
Naar boven