Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Syntrax Nectar heb ik veel gebruikt
Roadside Lemon
 
xxl.png


2005 :eek::D
haha ja mooi om te zien
 
Ha Rene,

Ik heb nog 3 potjes van deze melatonine staan. Ik zie nu pas exp date = 23/03/11. Is het schadelijk ze na deze datum nog te gebruiken? Of is de werking alleen (potentieel) minder?
 

Bijlagen

Ha Rene,

Ik heb nog 3 potjes van deze melatonine staan. Ik zie nu pas exp date = 23/03/11. Is het schadelijk ze na deze datum nog te gebruiken? Of is de werking alleen (potentieel) minder?
Nee, niks mis mee. Datum moet er van de overheid op.
sorry, was vraag aan Rene
 
Laatst bewerkt:
Enige wat kan gebeuren is na openen, dat het eerder slof wordt bij tabs en misschien niet meer volle werking. Edit: filmomhulde tab blijft nog langer goed.
2023/3/11
maar 900tabs maak je niet zo snel op
 
Laatst bewerkt:
Enige wat kan gebeuren is na openen, dat het eerder slof wordt bij tabs en misschien niet meer volle werking.

2023/3/11
maar 900tabs maak je niet zo snel op
Wel als ze maar 0,3 mg gedoseerd zijn (waar xxlnutrition overigens niks aan kan doen)
 
Wel als ze maar 0,3 mg gedoseerd zijn (waar xxlnutrition overigens niks aan kan doen)
Ligt er aan hoeveel je neemt per dag(avond) ook al neem je er 10 heb je nog voor 90 dagen.
edit: ik hoop niet dat iemand ook maar dacht dat het tot 2011 houdbaar was 😉
 
Laatst bewerkt:
Ah cool, die no-xplode is dat nu de xplode? Ik ben mega fan van die pwo.
Die NO-Xplode op de foto is van BSN, een ander merk dus dan XXL Nutrition. Die van BSN heet nog steeds NO-Xplode.
 
Hey René, wanneer komen de flavor drops vanille terug op voorraad?
Komen er nog andere smaken ook? Ik dacht dat er vorige keer er meerdere smaken tussen stonden, maar allemaal uitverkocht.
 
Waar zijn de delicious repen gebleven?
 
Waar zijn de delicious repen gebleven?
De producent is helemaal gestopt met repen maken. Lijn is verkocht aan een ander bedrijf en daarmee zijn we nu aan het testen om de repen te verbeteren en opnieuw uit te brengen. Gaat helaas nog even duren
 
Hey René, wanneer komen de flavor drops vanille terug op voorraad?
Komen er nog andere smaken ook? Ik dacht dat er vorige keer er meerdere smaken tussen stonden, maar allemaal uitverkocht.
Komen weer terug maar niet direct meer smaken, waren wat isseu's met de leverancier.
 
Back
Naar boven