Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Shake al ja-ren, maar kwam er achter dat met ronde bodem beter schoon te maken is. Je krijgt vaak met bestellingen shake-bekers gratis,en had wat teveel bij het vuilnis gedaan.
Toen bij de Action die beker gehaald en zo kwam ik er op. Heb geen metalen beker nodig od. Dit bolletje er in en :shake:
Bekijk bijlage 577214
misschien een keer een goede afwasborstel halen ;-)
 
Hé Rene, weet niet in hoeverre jullie hierover wel eens feedback krijgen, maar wat betreft jullie meetlint is de aansluiting plastic - meetlint echt een zwak punt.
Gisteren mijn 2e meetlint kapot gegaan op deze plek.
 

Bijlagen

  • 1225AD3D-6B30-4918-AF98-72EE2684F2FF.jpeg
Shake al ja-ren, maar kwam er achter dat met ronde bodem beter schoon te maken is. Je krijgt vaak met bestellingen shake-bekers gratis,en had wat teveel bij het vuilnis gedaan.
Toen bij de Action die beker gehaald en zo kwam ik er op. Heb geen metalen beker nodig od. Dit bolletje er in en :shake:

dit blijft vaak achter wat je niet hebt met ronde bodem.
Bekijk bijlage 577271


Bekijk bijlage 577214
Je snapt het blijkbaar niet. Je he t wel een metalen nodig. Iedereen heeft een metalen nodig. Ik start een petitie.
 
Geen idee wat jullie allemaal in die bekers doen maar als je hem na gebruik omspoelt en in de vaatwasser zet kun je er jaren mee vooruit. Ook met de plastic variant.
 
Geen idee wat jullie allemaal in die bekers doen maar als je hem na gebruik omspoelt en in de vaatwasser zet kun je er jaren mee vooruit. Ook met de plastic variant.
Ik was af samen met me dikkie ❤️van 7. Het is niet moeilijk om een product te verbeteren, alleen de Tip wel zo lijkt het.
 
Geen idee wat jullie allemaal in die bekers doen maar als je hem na gebruik omspoelt en in de vaatwasser zet kun je er jaren mee vooruit. Ook met de plastic variant.
Ik heb nog bekers van 10 jaar terug die ik nog gebruik zelfs.
 
Hé Rene, weet niet in hoeverre jullie hierover wel eens feedback krijgen, maar wat betreft jullie meetlint is de aansluiting plastic - meetlint echt een zwak punt.
Gisteren mijn 2e meetlint kapot gegaan op deze plek.
Ik heb dit even doorgestuurd om te vragen of we hier meer klachten over krijgen. Maar is het plastic het probleem of zit het lint er niet goed in?
Geen idee wat jullie allemaal in die bekers doen maar als je hem na gebruik omspoelt en in de vaatwasser zet kun je er jaren mee vooruit. Ook met de plastic variant.
:p
 
Ik ben positief verrast door de cream of rice. Eet dat al best lang ipv havermout en had nu beide smaken besteld. Net de chocolade geprobeerd en ik vind hem erg lekker. Hele goede consistentie en goede smaak.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Ik ben positief verrast door de cream of rice. Eet dat al best lang ipv havermout en had nu beide smaken besteld. Net de chocolade geprobeerd en ik vind hem erg lekker. Hele goede consistentie en goede smaak.
We willen meer smaken, meer smaken
 
We willen meer smaken, meer smaken
Idd, cookies en cream, salted caramel. Snickerdoodle lijkt me ook echt mega lekker hierbij.
 
Ik ben positief verrast door de cream of rice. Eet dat al best lang ipv havermout en had nu beide smaken besteld. Net de chocolade geprobeerd en ik vind hem erg lekker. Hele goede consistentie en goede smaak.
Van de week de choco ook geprobeerd en vond die ook goed.
We willen meer smaken, meer smaken
Duidelijk! U vraagt wij draaien ;)
Idd, cookies en cream, salted caramel. Snickerdoodle lijkt me ook echt mega lekker hierbij.
Ik ga ermee aan de slag!
 
René, ben jij niet jarig vandaag ?
 
Gefeliciteerd!!
 
Back
Naar boven