MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

75gr COR in een bakje, 400-500ml kokend water droverheen, roeren en even laten staan...drna whey dr doorheen roeren en kaneel overheen
COR neemt dat veel meer water op dan Brinta dus? Qua volume ook prima voer voor een cut dus. Maar wel licht verteerbaar. Ook maar eens proberen dan. :)
 
Zijn er trouwens plannen om de Chipotle Light Sauce eens in 965ml uit te brengen? :)
 
Zijn er trouwens plannen om de Chipotle Light Sauce eens in 965ml uit te brengen? :)
Voorlopig niet, we zijn spaarzaam met nieuwe producten vanwege palletplekken. Alleen producten waar we een hoge verwachting van hebben voegen we nu toe. Zeker tot het einde van het jaar dan is het nieuwe magazijn klaar.
 
Hey René,

In het buitenland (vooral duitsland) is flavour powder echt populairder en populairder aan het worden.

Deze producten bedoel ik:





Ooit over na gedacht toe te voegen aan jullie assortiment? Ik heb zelf zo'n 5 smaken van ESN geprobeerd en ben groot fan. Heerlijk door de kwark. Wellicht iets voor jullie?
 
Hey René,

In het buitenland (vooral duitsland) is flavour powder echt populairder en populairder aan het worden.

Deze producten bedoel ik:





Ooit over na gedacht toe te voegen aan jullie assortiment? Ik heb zelf zo'n 5 smaken van ESN geprobeerd en ben groot fan. Heerlijk door de kwark. Wellicht iets voor jullie?
Komt dat niet een beetje neer op flavor drops in poedervorm?
 
Hey René,

In het buitenland (vooral duitsland) is flavour powder echt populairder en populairder aan het worden.

Deze producten bedoel ik:





Ooit over na gedacht toe te voegen aan jullie assortiment? Ik heb zelf zo'n 5 smaken van ESN geprobeerd en ben groot fan. Heerlijk door de kwark. Wellicht iets voor jullie?
Thanks voor de tip, ik ga er eens naar kijken!
 

Bijlagen

  • 20230319_092915.jpg
    20230319_092915.jpg
    210,6 KB · Weergaven: 85
  • 20230319_092911.jpg
    20230319_092911.jpg
    160,5 KB · Weergaven: 89
Hey René,

In het buitenland (vooral duitsland) is flavour powder echt populairder en populairder aan het worden.

Deze producten bedoel ik:





Ooit over na gedacht toe te voegen aan jullie assortiment? Ik heb zelf zo'n 5 smaken van ESN geprobeerd en ben groot fan. Heerlijk door de kwark. Wellicht iets voor jullie?
Dit is een typisch product voor Duitsland. Contact gehad met een Duitse producent waar we veel mee werken en die maakt dit voor meerdere merken. Hij stuurt samples naar ons ;)
 
XXL Nutrition Wat is jullie beste keukenweegschaal? Ik had die van 14.95 een jaar geleden gekocht. Die dunnr zwarte met xxl erop.
Maar die was na een korte tijd kapot. Ook na dr batterijen te hebben vervangen. Dit is netjes opgelost door xxl door een kortingscode te sturen want de weegschalen waren er niet meer. Nu zie ik meerdere staan en wil een betrouwbare schaal. Is alles digitaal? Soms denk ik dat een ouwderwetse simpele nog het beste is.

Hebben hier leden ervaring met een weegschaal van Xxl?
 
Dit is een typisch product voor Duitsland. Contact gehad met een Duitse producent waar we veel mee werken en die maakt dit voor meerdere merken. Hij stuurt samples naar ons ;)
Laat je weten zodra je meer weet? Ben erg nieuwsgierig:D
 
Back
Naar boven