AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Wat is er aan de hand met jullie site. Niet meer bereikbaar vanuit België. Zijn jullie stout geweest? :D
    Bekijk bijlage 583253
    We zijn het aan het uitzoeken... je kan wel bestellen via de mobiel.

    Hier heb ik na 21 uur gepost 'kerel'. Via messenger al veel vroeger. Maar hey, ik ben niet boos of ongeduldig. Daarvoor heb ik veel te veel respect voor René. Vind het vreemd dat er geen statement komt voor een site die al 24 uur niet bereikbaar is.
     
    Nog steeds gewoon bereikbaar. Zonder vpn of andere tricks. Geschiedenis en cookies al eens gewist?
    Kan er ook terug op nu. Had niets met cookies te maken. Heb gisteren een ander browser geprobeerd en was hetzelfde resultaat.
     
    Kan er ook terug op nu. Had niets met cookies te maken. Heb gisteren een ander browser geprobeerd en was hetzelfde resultaat.
    Hier nog altijd niet (via mobiel).
     
    Vandaag alles binnen gekregen. Ondanks de drukte een perfecte volledige levering Rene, top 💪🏽

    20230524_105241.jpg
     
    Probleem vanuit België met de site heeft te maken met een SSL certifaat van het blog. die was niet meer up-to-date. Dat is nu in orde maar de blokkade is nog niet voor alle mensen opgeheven. We zijn in gesprek met meerdere instanties, van het kastje naar de muur zeg maar.

    Op mobiel (WIFI UIT) zou het wel bij iedereen moeten werken.
     
    Ik check met uit met een bestelling waar ik sinds maandag over heb gedaan van meer dan 200 ekkies. Geeft ie opeens creditcard betaling ipv ideal. Ik terug... Mandje leeg. Kill me now. Make it stop.
     
    Ik check met uit met een bestelling waar ik sinds maandag over heb gedaan van meer dan 200 ekkies. Geeft ie opeens creditcard betaling ipv ideal. Ik terug... Mandje leeg. Kill me now. Make it stop.
    Dat is vreemd. geef ik door zou niet zo moeten werken
     
    Dat is vreemd. geef ik door zou niet zo moeten werken
    Is goed gekomen. Vooral t uitzoeken kostte veel tijd. Heb t zelfde lijstje opnieuw ingevoerd en opnieuw besteld. No stress. Heb t ook niet morgen nodig. Ik sla gewoon voor een half jaar in met deze aanbieding.
     
    Kan er ook terug op nu. Had niets met cookies te maken. Heb gisteren een ander browser geprobeerd en was hetzelfde resultaat.
    :thumb:
    Hier nog altijd niet (via mobiel).
    zijn met meerdere instanties in gesprek, van het kastje naar de muur...
    XXL Nutrition weer een super levering binnen 24 uur, ondanks de drukte :thumb:
    top!
    Is goed gekomen. Vooral t uitzoeken kostte veel tijd. Heb t zelfde lijstje opnieuw ingevoerd en opnieuw besteld. No stress. Heb t ook niet morgen nodig. Ik sla gewoon voor een half jaar in met deze aanbieding.
    :)
     
    Net mn wheys ontvangen, alles is dikke prima. Al vind ik die teriyaki niet te vreten, snap niet wat mensen daar zo goed aan vinden. Smaakt gewoon naar plastieke bbq saus?

    Wheys zijn allemaal goed (cookies&cream, chocolade, speculoos)

    Wel een autistisch dingetje:
    speculaas heeft geen XXL logo op t deksel en een andere scoop :p
     
    Back
    Naar boven