Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Net mn wheys ontvangen, alles is dikke prima. Al vind ik die teriyaki niet te vreten, snap niet wat mensen daar zo goed aan vinden. Smaakt gewoon naar plastieke bbq saus?

Wheys zijn allemaal goed (cookies&cream, chocolade, speculoos)

Wel een autistisch dingetje:
speculaas heeft geen XXL logo op t deksel en een andere scoop :p
kan zeker omdat daar nog geen nieuwe batch van binnen is gekomen. We krijgen straks ook overal witte scoops met XXL logo en seals met XXL op de potten Terriyaki is wel de meest geliefde smaak, dan beter die andere niet proberen ;_)
 
Net mn wheys ontvangen, alles is dikke prima. Al vind ik die teriyaki niet te vreten, snap niet wat mensen daar zo goed aan vinden. Smaakt gewoon naar plastieke bbq saus?

Wheys zijn allemaal goed (cookies&cream, chocolade, speculoos)

Wel een autistisch dingetje:
speculaas heeft geen XXL logo op t deksel en een andere scoop :p
What the hell? Whey in teriyaki smaak? Of lees ik het verkeerd? 😄
 
What the hell? Whey in teriyaki smaak? Of lees ik het verkeerd? 😄
Mijn whey gegrilde cajun kip smaakt prima. Had wel verwacht dat je dit zou vermelden in ‘ nieuw in de supermarkt’
 
Mijn whey gegrilde cajun kip smaakt prima. Had wel verwacht dat je dit zou vermelden in ‘ nieuw in de supermarkt’
Ik hoop oprecht voor je dat je in real life positiever gestemd bent, want op dit forum breng je alleen maar negativiteit, haat en onzin. Beetje triest is het wel
 
Ik hoop oprecht voor je dat je in real life positiever gestemd bent, want op dit forum breng je alleen maar negativiteit, haat en onzin. Beetje triest is het wel
Je kunt dus geen onderscheid maken in een geintje, en iets serieus.
 
Ik hoop oprecht voor je dat je in real life positiever gestemd bent, want op dit forum breng je alleen maar negativiteit, haat en onzin. Beetje triest is het wel
Dit was nu toch echt wel als grapje bedoeld 🤣
 
Probleem vanuit België met de site heeft te maken met een SSL certifaat van het blog. die was niet meer up-to-date. Dat is nu in orde maar de blokkade is nog niet voor alle mensen opgeheven. We zijn in gesprek met meerdere instanties, van het kastje naar de muur zeg maar.

Op mobiel (WIFI UIT) zou het wel bij iedereen moeten werken.
Tja, België, al zeg ik het zelf. Heb je een probleem dan ben je dik gesjareld zoals ze bij ons zeggen. :D
 
Verkoop je ook whey popcorn ?
;)
1685181590784.png

Bij Lidl;)
 
Tja, België, al zeg ik het zelf. Heb je een probleem dan ben je dik gesjareld zoals ze bij ons zeggen. :D
Ik kan er nog steeds niet op 😭😭
 
Super lekker
image.jpg
Hele rare smaak
image.jpg

Oplosbaarheid is bijzonder goed, zelfs zonder ijzertje in de Shakebeker geen brokken
 
Super lekker
Bekijk bijlage 583492
Hele rare smaak
Bekijk bijlage 583493

Oplosbaarheid is bijzonder goed, zelfs zonder ijzertje in de Shakebeker geen brokken
Oplosbaarheid is inderdaad perfect. Zelfs met flink koud water of als je het even laat inweken met havermout blijft het mooi egaal.

Heb altijd aardbei banaan, die verveelt eigenlijk nooit.👍
 
Geen idee hoe belachelijk veel soorten en smaken whey ik de afgelopen jaren heb geprobeerd, maar het zijn er veel. De meeste (~8/10) vallen simpelweg vies (letterlijk en figuurlijk) tegen.

Ik weet niet hoe jullie het voor elkaar hebben gekregen, maar die whey delicious (vanille) is echt absurd lekker. Smaak is ongeëvenaard naar mijn mening.
 
Geen idee hoe belachelijk veel soorten en smaken whey ik de afgelopen jaren heb geprobeerd, maar het zijn er veel. De meeste (~8/10) vallen simpelweg vies (letterlijk en figuurlijk) tegen.

Ik weet niet hoe jullie het voor elkaar hebben gekregen, maar die whey delicious (vanille) is echt absurd lekker. Smaak is ongeëvenaard naar mijn mening.
Whey Delicious en Scitec zijn erg lekker. Met melk in de blender is het een echte milkshake.
 
Ze zouden die whey delicious ook in zakken moeten verkopen zoals perfect whey. Veel handiger om weg te gooien....
 
haha heerlijk he, dit keer maar voor de keuken weegschaal gegaan :D Dat bigger is better shirt zit trouwens erg lekker, is van goeie kwaliteit :thumb:

Pakket trouwens ook al verzonden, top service Rene!! Wel vannacht besteld om uitverkoop/site down voor te zijn
Shirt zit inderdaad top man, een van de betere kwaliteit gym shirts die ik heb
 
Back
Naar boven