AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Goed spul, voorlopig geen andere merken meer voor mij!

Ik heb de Whey en de Glutamine. De creatine en WG heb ik ook gehad. Is allemaal goeie kwaliteit en zeker niet duur. :thumbs:
 
Goedkoop is het zeker, daarom wou ik zekerheid over de kwaliteit, maar ik heb alleen nog maar positieve verhalen gehoord
 
BIG-G zei:
ik vond er niet direct een post over, die over het algemeen ging.
Goedkoop is het zeker, daarom wou ik zekerheid over de kwaliteit, maar ik heb alleen nog maar positieve verhalen gehoord

Veel negatieve kom je waarschijnlijk ook niet tegen :D
 
Gewoon goede supps voor een goede prijs...
 
en hardgainers kan het weten :)
 
Ik gebruik de whey, goed spul! Snelle levering was het trouwens ook!
Enig minpuntje is dat mijn shakebeker altijd zo vies is na mijn shakes :D
 
CREATABS zijn erg goed!!!!
 
amilo zei:
CREATABS zijn erg goed!!!!

heb welles creatabs gebruikt, om op te kauwen.
zit dextrose bij in. je moet geloof ik een stuk of tien per dag, over de dag verdeeld opeten --> erg slecht voor je tanden.

Verder voor zover ik weet niks dan goeds over xxl-nutrition.
 
Goed en goedkoop gebruik regelmatig hun creatine en glutamine.
 
gebruik whey, bcaa en crea van xxl en ben er erg tevreden over prijs, kwalitijd is ook top

enigen minpunt is dat de bcaa onmogelijk oplost in water
 
Laatst bewerkt:
ik gebruik sinds gisteren de "profi whey mass", is goed en niet overdreven duur
 
Ik gebruik de whey van xxl nu al paar maanden en ben er zeer tevreden over :) Vrij goedkoop en goede kwaliteit, lost goed op ook.
 
Khad weekie of 2 geleden 15 kg whey besteld samen met 2 andere fanaten.

Goed van smaak, alleen niet erg fijn 30 gr is een flinke klont onderin je shakebeker. Ze hadden er ook wel een maatschepje bij mogen doen.

Verder wel tevreden. Gebruik alleen in het vervolg toch weer de whey van Preformence daar was ik iets meer over te spreken.
 
2Ripped4U zei:
Khad weekie of 2 geleden 15 kg whey besteld samen met 2 andere fanaten.

Goed van smaak, alleen niet erg fijn 30 gr is een flinke klont onderin je shakebeker. Ze hadden er ook wel een maatschepje bij mogen doen.

Verder wel tevreden. Gebruik alleen in het vervolg toch weer de whey van Preformence daar was ik iets meer over te spreken.

Ik gebruik altijd 50gram en heb hier geen last van...

doe je eerst poeder en dan water of andersom?
 
2Ripped4U zei:
Khad weekie of 2 geleden 15 kg whey besteld samen met 2 andere fanaten.

Goed van smaak, alleen niet erg fijn 30 gr is een flinke klont onderin je shakebeker. Ze hadden er ook wel een maatschepje bij mogen doen.

Verder wel tevreden. Gebruik alleen in het vervolg toch weer de whey van Preformence daar was ik iets meer over te spreken.

Doe je toch iets verkeerd bro,

Ik heb al best lang de whey van xxl en heb ze al in alle smaken gehad. Heb er nog nooit problemen mee gehad. Ik kreeg er zelfs een gratis shakebeker bij...:)
 
ik gebruik nu de whey, amino's, bcaa's en glutamine, ben heel tevreden over alles, voel me stukken beter tijdens de training door de bcaa's en de glutamine die ik voor de training neem, echt goed materiaal dus
 
ben ook tevreden over de whey en creatine :)
 
BIG-G zei:
ik gebruik nu de whey, amino's, bcaa's en glutamine, ben heel tevreden over alles, voel me stukken beter tijdens de training door de bcaa's en de glutamine die ik voor de training neem, echt goed materiaal dus
hoeveel glutamine neem jij? ook op niet-trainingsdagen?
 
Hope zei:
hoeveel glutamine neem jij? ook op niet-trainingsdagen?
op trainingsdagen 's morgens 15 gram
voor trainen 15 gram + 5 gr bcaa's
na training 15 gram + 5 gram bcaa's

niet trainingsdagen s morgens 15 gram
's avonds 15 gram
 
Back
Naar boven