Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

RendezVous zei:
Vraagje heeft iemand ervaring met Protein 80? Ik wil smorgens en savonds Protein 80 gebruiken en dan voor en na training Whey. En nou hebben ze dus zo'n combo pack van 2.5 kg whey+2.5 kg protein 80.

Aanrader of zonde van je geld?
Ik heb um gebruikt en het beviel me zeker, lost goed op enzo. :thumb:
 
RendezVous zei:
Vraagje heeft iemand ervaring met Protein 80? Ik wil smorgens en savonds Protein 80 gebruiken en dan voor en na training Whey. En nou hebben ze dus zo'n combo pack van 2.5 kg whey+2.5 kg protein 80.

Aanrader of zonde van je geld?
Gebruik 'm momenteel ook, ben er tevreden mee. Heb nu vanille en die smaakt erg lekker.
 
Op de verpakking van de whey zakken van xxxl nutrition staat dat er 40 gram in een shake moet, maar hoeveel eetlepels (afgestreken of opgehoopt) is dat? want ik kon geen maatschep in de zak vinden.
 
Twee grote volle eetlepels is ongeveer 40 gram..
 
dat vitargo is super goed nieuws. als ik weer geld heb ga ik bestellen, dat beloof ik meneer XXL! :)
 
Dat zijn wel knoertegrote eetlepels dan! Maar iedereen heeft toch tegenwoordig een weegschaal?
 
jongens voor eens en altijd...

WIL JE SERIEUS DEZE SPORT OPPAKKEN KOOP DAN ALS DE SODEMIETER EEN DIGITALE WEEGSCHAAL EN HOU OP MET MAUWEN OVER MAATSCHEPJES ;)
 
ik vind dat je een beestachtige arm hebt voor een hardgainer, hardgainers!
 
hey xxxl heb mijn bestelling woensdag eindelijk binnen gekregen ;) heeft te lang geduurd maar goed ik ga daar nu niet over zeuren. Blijkt dus toch dat die bestelling gewoon zoek was he, vast geconfisqueerd door die arme koeriers .. schandalig maarja t gebeurd vast veel vaker.
 
Een super shake - Lean Dessert Protein van BSN :thumbs:
 
Creatine Ethyl Ester..


wat doet dit produkt psies? hoevaak per dag en wanneer moet je et innemen? iemand ervaringen ermee??

bvd
 
hardgainers zei:
Shakes worden dik door allerlei onnodige vulmiddelen, een aantal merken worden net een soort pudding. Zit dan een soort bindmiddel in die daar voor zorgt :kots:

die van fitshape dus..
NIET KOPEN jongens!!
 
2 Vraagjes:

Is Revenge wat? Zoek een CEE product nl.
Is de bezorging korter dan 3 werkdagen?
 
xboxfreak zei:
Creatine Ethyl Ester..


wat doet dit produkt psies? hoevaak per dag en wanneer moet je et innemen? iemand ervaringen ermee??

bvd
Vergroot water opname in spiercel, wat resulteerd in extra kracht en dus extra massa. Neem 1 keer per dag voor of na de training 3-5 gram.
Ik vond het een zeer goed spulletje. Gains gingen veel beter.
 
MrJ zei:
2 Vraagjes:

Is Revenge wat? Zoek een CEE product nl.
Is de bezorging korter dan 3 werkdagen?

geen ervaring met revenge.. levering is 24 uur bij automatische afschrijving / eenmalige machtiging :)
 
En ook bij rembourse betaling had ik het binnen 24uur
 
Woensdag besteld, vrijdag in huis. Top!
 
Back
Naar boven