MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

  • Vraagje ik heb sinds laatste maand last van me darmen en ben er sinds paar dagen achter gekomen dat het door de kwark komt. Nu ben ik aan het kijken voor een alternatief en kwam op de night protein uit. Maar omdat ik nu dus niet weet of het door de lactose, caseïne eiwitten of misschien iets anders komt vroeg me af of het mogelijk is om hier 2 of 3 sample zakjes van te bestellen voordat ik een hele pot aanschaf.
     
    Oh damn die pudding is echt heerlijk,volgende keer maar een pot meebestellen!
     
    Rene,

    Enig idee wanneer de pancakes weer komen?
     
    Jordiv, die smaken van night protein komen best aardig overeen met de whey isolaat.
    Alleen kan je met de night protein ze dun drinken, of wat meer doen, en dan dik laten worden en opeten als vla.
    Wat overigens mijn voorkeur heeft.
    En afwisseling in smaken vind ik zelf ook lekker.
     
    Vraagje ik heb sinds laatste maand last van me darmen en ben er sinds paar dagen achter gekomen dat het door de kwark komt. Nu ben ik aan het kijken voor een alternatief en kwam op de night protein uit. Maar omdat ik nu dus niet weet of het door de lactose, caseïne eiwitten of misschien iets anders komt vroeg me af of het mogelijk is om hier 2 of 3 sample zakjes van te bestellen voordat ik een hele pot aanschaf.

    Over enige tijd kan dit wel, we hebben nu nog geen samples van de Night Protein. Maar we gaan er wel aan werken nadat de designs van de potten klaar zijn. Dus het gaat nog wel enkele maanden duren.

    Oh damn die pudding is echt heerlijk,volgende keer maar een pot meebestellen!

    :thumbs:

    Rene,

    Enig idee wanneer de pancakes weer komen?

    helaas niet, ben nu bezig met onze andere producent en die heeft de smaak bijna goed. Ik verwacht dat het volgende sample wel goed is en dat we dan overstappen. Dan is het een kwestie van labels maken en afvullen. Ik verwacht dat ze deze maand weer op voorraad komen. Baal er zelf enorm van.

    Jordiv, die smaken van night protein komen best aardig overeen met de whey isolaat.
    Alleen kan je met de night protein ze dun drinken, of wat meer doen, en dan dik laten worden en opeten als vla.
    Wat overigens mijn voorkeur heeft.
    En afwisseling in smaken vind ik zelf ook lekker.

    Komen ook van dezelfde producent.
     
    Vandaag de nieuwe smaak Raspberry kiwi geprobeerd, ik vond hem heerlijk en fris! En gaf ook een leuk kleurtje haha ;)
     
    Die Beta is goed spul, 2.5 gram zorgt al voor lekkere tintelingen :thumb:
     
    Weer een ovenbaked oats versie met de nieuwe smaak Vanille Cinnamon! Moet wel eerlijk bekennen dat ik hem niet helemaal op heb gekregen.

    35a7m14.png


    2z68tbn.png
     
    Wanneer krijgen jullie de XXL Tas weer binnen?
     
    Na het gebruik van een sample van Blast weet ik dus dat een pre-workout niets voor mij is. :eek!: :D
     
    René, wanneer krijg je de ZMA en Vit C weer op voorraad?

    quote die foto's is niet altijd, hoe vaak heb ik dat al aan je gevraagd.

    Vit C met een aantal weken weer en de ZMA maandag weer.

    Na het gebruik van een sample van Blast weet ik dus dat een pre-workout niets voor mij is. :eek!: :D

    kijk beter dan je met een hele pot zit te kijken.
     
    Wat is het verschil tussen perfect whey protein en whey delicious? de prijs maakt namelijk wel verschil :)
     
    Wat is het verschil tussen perfect whey protein en whey delicious? de prijs maakt namelijk wel verschil :)

    Whey delicous bevat naast whey concentraat ook isolaat is in meer smaken verkrijgbaar. De lage prijs zit hem ook in de grote verpakking van 4000gram.
     
    okee! Hoeveel procent isolaat gaat het dan om? :) (bij perfect whey protein staat dat dat een verkoop truc is ;))
     
    Back
    Naar boven