MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

  • Ik heb een probleempje als ik op jullie site wil geraken, ik krijg dan een melding dat het de pagina niet kan weergeven. Weet iemand de oorzaak ?
     
    Rene, hebben jullie een product vergelijkbaar met Amino Energy van Optimum Nutrition?(Basically BCAA's + Caffeine/Taurine/lichte stims)
     
    Bestelling weer netjes binnen, alles klopte, helemaal top :thumb:
     
    Ik lees veel goede reacties over de preworkout van "Pre Jym" maar zover ik weet is die nog niet verkrijgbaar in NL of BE. Bestaat de kans dat XXL deze preworkout zal verkopen in de toekomst?

    Thx voor de reactie.
     
    Ik lees veel goede reacties over de preworkout van "Pre Jym" maar zover ik weet is die nog niet verkrijgbaar in NL of BE. Bestaat de kans dat XXL deze preworkout zal verkopen in de toekomst?

    Thx voor de reactie.

    Zal er even naar kijken maar veel pre workouts zijn verboden in de EU.
     
    jullie creatine mono , van waar is die afkomstig ?

    Heb het eigenlijk altijd gek gevonden dat jullie geen creapure verkopen van XXL huismerk .
     
    jullie creatine mono , van waar is die afkomstig ?

    Heb het eigenlijk altijd gek gevonden dat jullie geen creapure verkopen van XXL huismerk .

    Creapure is troep.

    Huismerk crea mono van XXL is beter.
     
    René, ik ga binnenkort naar spanje en zou graag eens een suspension trainer/trx ding kopen. Kan het zijn dat jullie deze vroeger in jullie assortiment hadden? Ik vind deze niet meer terug.

    ?
     
    jullie creatine mono , van waar is die afkomstig ?

    Heb het eigenlijk altijd gek gevonden dat jullie geen creapure verkopen van XXL huismerk .

    Creapure is troep.

    Huismerk crea mono van XXL is beter.

    waarom is creapure troep ? denk 1vd meest gecontroleerde creatine

    nope! CreaPure is pure marketing en niets meer. Een Duitse producent heeft de naam CreaPure gedeponeerd en alleen creatine van deze producent mag creapure heten. Daarna hebben ze heel veel geld gestoken in marketing dat deze creatine de beste is. Veel mensen geloven dit en zo is het geboren.

    Ik vind CreaPure niet goed oplossen en te grof, onze creatine is veel fijner dan creapure en lost helemaal op. Dat is dan ook de reden dat we niet voor de creatine kiezen van de producent die creapure maakt maar voor een andere Duits - Franse producent waar we ook veel andere grondstoffen vandaan halen.


    Die hebben we helaas niet meer.
     
    Nog geen nieuws over de pancakes wanneer ze eraan komen?
    Na al die weken begin ik ze missen ...
    Is een lekker tussendoortje! ;)
     
    Nog geen nieuws over de pancakes wanneer ze eraan komen?
    Na al die weken begin ik ze missen ...
    Is een lekker tussendoortje! ;)

    Ik heb het laatste sample goedgekeurd en ze zijn weer besteld, ik verwacht (hoop) ze binnen nu en twee weken weer op voorraad te hebben.
     
    Bestelling 429553 geplaatst deze week....eindelijk eens een maaltijdtas gekocht en nog wat andere goodies :-D
     
    Hee Rene,

    Erg fan van de oats en de nieuwe rice, heb ze allebei. Kan je wat zeggen over wanneer je het beste wat kan nemen?
     
    Hee Rene,

    Erg fan van de oats en de nieuwe rice, heb ze allebei. Kan je wat zeggen over wanneer je het beste wat kan nemen?

    Het lijkt heel veel op elkaar dus wissel ze gewoon af zou ik zeggen.
     
    Back
    Naar boven