MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Wat is het gehalte/percentage van whey concentraat en whey isolaat in de Whey Delicious?

---------- Toegevoegd om 20:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------

En wat zijn de verhoudingen van de verschillende eiwitten in All Day Protein?

Het percentage isolaat in whey delicious verschilt afhankelijk van het eiwitgehalte van de batch concentraat die er gebruikt wordt. Isolaat wordt namelijk toegevoegd om het eiwitpercentage omhoog te brengen. Het varieert tegenwoordig tussen de 20-30% isolaat.

All Day Protein heeft deze samenstelling
20% Whey concentraat
15% Micellar caseïne
15% Calcium caseinaat
15% Ei-albumine
15% Whey isolaat
15% Whey hydrolisaat
5% Glutaminepeptiden
 
Voor het eerst een echt grote bestelling gedaan, meestal bestel ik in etappes maar omdat ik een maand op vakantie ga maar even wat extra protein bars ingeslagen.

Ben benieuwd naar de Raspberry-Kiwi, vind de Vanille-Kaneel erg lekker, wilde eigenlijk voor die gaan icm pistache maar die was helaas in de 1kg variant op. Ook maar eens voor aardbeien night protein gegaan ipv Kokos, die ik normaal neem.

Uiteraard ook de handdoek gekocht van een paar pagina's terug, voornamelijk dat je hem om je bankje kunt doen is erg handig. Krijgen jullie deze nog in andere varianten? Wit bijvoorbeeld met rode letters oid, of een andere kleur?
 
Voor het eerst een echt grote bestelling gedaan, meestal bestel ik in etappes maar omdat ik een maand op vakantie ga maar even wat extra protein bars ingeslagen.

Ben benieuwd naar de Raspberry-Kiwi, vind de Vanille-Kaneel erg lekker, wilde eigenlijk voor die gaan icm pistache maar die was helaas in de 1kg variant op. Ook maar eens voor aardbeien night protein gegaan ipv Kokos, die ik normaal neem.

Uiteraard ook de handdoek gekocht van een paar pagina's terug, voornamelijk dat je hem om je bankje kunt doen is erg handig. Krijgen jullie deze nog in andere varianten? Wit bijvoorbeeld met rode letters oid, of een andere kleur?

thx!

framboos kiwi is wel een hele lekkere frisse smaak.

We krijgen wel een zwarte handdoek en XXL in het rood maar dan zonder die sleeve eraan.
 
Die shatter is toch gewoon overal tekoop?

WADA dopinglijst en legaal te verkopen zijn 2 aparte dingen. Legale producten kunnen stoffen bevatten die op de WADA dopinglijst staan.

---------- Toegevoegd om 09:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:27 ----------

Onze nieuwe huisstijl komt de komende maanden op alle producten, wordt hard aan gewerkt.

Whey%2BIsolate.jpg
 
Goedemorgen Rene,

Ik train vrij laat in de avond en nu wil ik eigenlijk creashock pump gaan bestellen maar kan dit product invloed hebben op het slapen gaan? Ik heb in het algemeen al moeite om in slaap te vallen vandaar mijn vraag.
 
Ziet er goed uit !

thx!

Goedemorgen Rene,

Ik train vrij laat in de avond en nu wil ik eigenlijk creashock pump gaan bestellen maar kan dit product invloed hebben op het slapen gaan? Ik heb in het algemeen al moeite om in slaap te vallen vandaar mijn vraag.

Lijkt me een goede keuze dan, creashock neem je overigens ook op rustdagen. Zoek je iets dat je alleen voor de training neemt maar waar je wel gewoon goed van slaapt dan is Pump'd Up! een aanrader.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
thx!



Lijkt me een goede keuze dan, creashock neem je overigens ook op rustdagen. Zoek je iets dat je alleen voor de training neemt maar waar je wel gewoon goed van slaapt dan is Pump'd Up! een aanrader.

Thx voor je snelle reply:thumbup:
Je ziet de bestelling wel voorbij komen:D
 
Ziet er mooi uit!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe is de nieuwe smaak Whey Isolaat Framboos, René? Vind je het een aanrader? Ik ben de chocolade en vanille smaken een beetje beu en twijfel al een tijdje om aardbei te bestellen. Maar nu ik framboos zie, lijkt het me eigenlijk ook wel lekker...
 
Het percentage isolaat in whey delicious verschilt afhankelijk van het eiwitgehalte van de batch concentraat die er gebruikt wordt. Isolaat wordt namelijk toegevoegd om het eiwitpercentage omhoog te brengen. Het varieert tegenwoordig tussen de 20-30% isolaat.

All Day Protein heeft deze samenstelling
20% Whey concentraat
15% Micellar caseïne
15% Calcium caseinaat
15% Ei-albumine
15% Whey isolaat
15% Whey hydrolisaat
5% Glutaminepeptiden

Meteen aangepast op de site, top! Nog complimenten voor de klantenservice. Laatst goed mail contact gehad. Goed dat ik destijds ben geswitcht van bf naar XXL!
 
Rene,

Net weer een nieuwe bestelling gedaan voor mezelf:
Zojuist besteld bij XXL Nutrition!
XXL Nutrition - Perfect Mass Gainer
XXL Nutrition - Perfect Whey Protein
XXL Nutrition - Vitamine D3
Swanson Health - Vitamine C500
XXL Nutrition - Omega 3
XXL Nutrition - Whey Delicious.

Extra goodies en samples zijn zeker welkom (staat ook in de opmerkingen).
#447069
 
Rene,

Net weer een nieuwe bestelling gedaan voor mezelf:
Zojuist besteld bij XXL Nutrition!
XXL Nutrition - Perfect Mass Gainer
XXL Nutrition - Perfect Whey Protein
XXL Nutrition - Vitamine D3
Swanson Health - Vitamine C500
XXL Nutrition - Omega 3
XXL Nutrition - Whey Delicious.

Extra goodies en samples zijn zeker welkom (staat ook in de opmerkingen).
#447069

thx! moet goedkomen
 
René kan je me vertellen of de shatter sx7 op de wada lijst voorkomt ?

of is dit moeilijk te weten omdat je dan alle ingredienten afzonderlijk moet gaan checken ?

stel me de vraag omdat op je website bij sommige spullen er wel staat dat wada het kan afkeuren . vandaar mn vraag
 
René kan je me vertellen of de shatter sx7 op de wada lijst voorkomt ?

of is dit moeilijk te weten omdat je dan alle ingredienten afzonderlijk moet gaan checken ?

stel me de vraag omdat op je website bij sommige spullen er wel staat dat wada het kan afkeuren . vandaar mn vraag

Ik durf het niet te zeggen omdat we deze niet zelf produceren, soms zitten er stofjes in die niet op het label staan namelijk.
 
Back
Naar boven