AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Nog mensen ervaring met fully loaded?
 
Nog mensen ervaring met fully loaded?

Ja, gebruik hem ook een keer of 2 per week. Heerlijke pwo, zorgt voor goede focus en motivatie en bovenal een ontzettende pomp, je voelt je verder ook niet zo opgejaagd als met andere pwo's (iets wat ik persoonlijk alleen maar fijn vind), dus mocht je van dat crackie gevoel houden dan kun je beter Unstoppable of Game Day halen.

Pomp: 9/10
Focus: 7/10
Rush: 3/10 (maar dat is wat mij betreft alleen maar positief).
En misschien wel het meest belangrijke: Het bevat ook spieropbouwende ingrediënten zoals hydrolisaat en WMS énnnnn absoluut geen crash achteraf.

Kan het zeker aanraden.
 
Ik zit eigelijk meer op de 750 gram zakken te wachten! Zijn die ook inzicht?!

Die komen met enkele weken (het is wachten op de zakken). Als de 750gram komt dan verdwijnt de 1100gram.
 
Is het al bekend wanneer de Whey delicious Aardbei-banaan weer binnen komt?
 
Serieus Rene, de laatste keer dat ik hier een opmerking over maakte (poos gelee) zei je dat dit niet echt haalbaar was vanwege dat het niet echt goedkoper zou zijn, had de moed al beetje laten zakken, maar wat ben ik blij dat er nu 2kg van NP is! :) laat die maar snel een keer in de weekaanbieding gaan ;-)
 
Die komen met enkele weken (het is wachten op de zakken). Als de 750gram komt dan verdwijnt de 1100gram.

Uit nieuwsgierigheid: vanwaar deze keuze?

In elk geval ben ik blij te zien dat de 1kg zakken van Perfect Oats er zijn :). Snel maar een bestelling plaatsen!
 
werd tijd! haha
is dit een zak? of pot?

Dat is een pot.

Serieus Rene, de laatste keer dat ik hier een opmerking over maakte (poos gelee) zei je dat dit niet echt haalbaar was vanwege dat het niet echt goedkoper zou zijn, had de moed al beetje laten zakken, maar wat ben ik blij dat er nu 2kg van NP is! :) laat die maar snel een keer in de weekaanbieding gaan ;-)

We hebben goed onderhandeld en naar de rest van de markt gekeken, vandaag deze goede prijs voor de 2kg verpakking (zelfde pot als 2,5kg whey, meer past er niet in).

We hebben een heel scherp meerstuksvoordeel ook gemaakt voor de 2kg pot

Uit nieuwsgierigheid: vanwaar deze keuze?

In elk geval ben ik blij te zien dat de 1kg zakken van Perfect Oats er zijn :). Snel maar een bestelling plaatsen!

We wilden graag een grotere verpakking in een pot, en er past niet meer dan 2kg micellar casein in de pot waar normaal 2,5kg whey ingaat (meer volumeus) dus vandaar 2 kg. Ook wilde we een voordeliger formaat voor mensen met een kleinere beurs en op het aantrekkelijker te maken andere smaken te proberen. Dit is een zak geworden van 750gram. Dan vervalt de 1100gram omdat we dit formaat zinloos vinden verder.
 
Dat is een pot. We hebben goed onderhandeld en naar de rest van de markt gekeken, vandaag deze goede prijs voor de 2kg verpakking (zelfde pot als 2,5kg whey, meer past er niet in). We hebben een heel scherp meerstuksvoordeel ook gemaakt voor de 2kg pot We wilden graag een grotere verpakking in een pot, en er past niet meer dan 2kg micellar casein in de pot waar normaal 2,5kg whey ingaat (meer volumeus) dus vandaar 2 kg. Ook wilde we een voordeliger formaat voor mensen met een kleinere beurs en op het aantrekkelijker te maken andere smaken te proberen. Dit is een zak geworden van 750gram. Dan vervalt de 1100gram omdat we dit formaat zinloos vinden verder.

Dit vind ik wel weer apart. Als in een 2,5 kg pot van Whey maar 2 kg micellar casein past, dan zou dat betekenen dat in een 1 kg pot dan ook minder MC in past. Maar daar zit nu juist 1100 gram in. Ik heb een 1kg pot whey en een 1100 gram pot NP naast elkaar staan, ze zijn echt even groot. Misschien is whey minder goed gevuld?

Overigens vind ik het verder wel een prima idee. Zo hou je de mensen tevreden die liever de voordeelverpakkingen hebben maar ook weer degenen die liever variatie hebben of niet zoveel opslagruimte hebben (ik hoor bij die laatste groep). Niet onbelangrijk voor één van jullie best verkopende producten.
 
Dit vind ik wel weer apart. Als in een 2,5 kg pot van Whey maar 2 kg micellar casein past, dan zou dat betekenen dat in een 1 kg pot dan ook minder MC in past. Maar daar zit nu juist 1100 gram in. Ik heb een 1kg pot whey en een 1100 gram pot NP naast elkaar staan, ze zijn echt even groot. Misschien is whey minder goed gevuld?

Overigens vind ik het verder wel een prima idee. Zo hou je de mensen tevreden die liever de voordeelverpakkingen hebben maar ook weer degenen die liever variatie hebben of niet zoveel opslagruimte hebben (ik hoor bij die laatste groep). Niet onbelangrijk voor één van jullie best verkopende producten.

Een pot met 1000gram whey zit voor 70% vol ongeveer en een pot met 1100gram night protein zit helemaal vol tot aan de rand. In het verleden hebben we ervoor gekozen om met NP de pot zo vol mogelijk te stoppen. Dit formaat van 1,1kg viel ook helemaal buiten de andere formaten. Dus alleen daarom ben ik ook blij dat die straks verdwijnt. Het is even wachten op de zakken en dan kunnen we die gaan afvullen met 750 gram NP.
 
Enig idee of de nieuwe smaak van nightproteïn binnenkort komt?
Of komt die er niet meer?
 
Enig idee of de nieuwe smaak van nightproteïn binnenkort komt?
Of komt die er niet meer?

Dat heeft een lage prioriteit, eerst moeten andere labels afgemaakt worden. Het nieuwe design moet nog voor een 10tal producten afgemaakt worden, als dit klaar is dan komt de Night Protein Yoghurt Framboos aan bod.

Omdat de voedingswaarden wat afwijken van de vanille smaak wil ik ook graag een afwijkend label en ga deze een limited edition noemen > Delicious Night Protein.
 
Bij het plaatsen van bestellingen krijg je dan geen bevestigingsmail meer met ordernummer? Tegen 12en vandaag iets besteld, maar geen mailtje gekregen.
 
Back
Naar boven